Eros 9 og 15 er nok drømmehøyttalerene for veldig mange. Disse leverer lydkvalitet til 3 ganger prisenEros 15 er min drøm))))
Har hatt over 50 par med høyttalere opp mot 3 ganger prisen disse høyttalerene koster, og Eros-9 er lysår bedre. Smaken er som baken, men dette er tidenes høyttaler varp etter min mening. Tror det kun eksisterer 2 par i Norge, og jeg er en av de heldigste. Nøytrale, silkemyk og musikalske som Spendor, med dynamikk og headromrom i egen klasse. Løp og kjøpDet er veldig bra kjøp i dag. Eros 9 Anniversary. Dette er ikke Ultra utgave men Anniversary låter også fint. Mye bedre en Klipsch Forte!
![]()
ThivanLabs eros 9
Meget pene høyttalere fra Thivanlabs selges. To kruttønner av høyttalere med 15 tommers basselement og følsomhet på 98 db i 8 ohm. Disse bruker jeg gjerne på livemusikk og rock fra -70 tallet som krever ekstra dynamikk. Jeg har to par høyttalere og selger dem utelukkende på grunn av...www.finn.no
![]()
3 kommentarer | I Hear Your Voice - Loren Allred Played on ThivanLabs TMS-9 Premium (300B Tube Preamp & Music Server & 300B Headphone Amp) MAVIS Master 15 loudspeaker & P200 Power Monoblock (Tube Mosfet Transformer) www.thivanlabs.com www.mavis-lab.com #thivanlabs_tms9_premium #thivanlabs_tms9premium #thivanlabs_tms9 #thivanlabs_tube_music_server #thivanlabs_preamp #mavis_master15 #mavis_p200 #mavis_p200powermonoblock #mavis_p200_hybridtubeamplifier #mavis_p200_tubemosfettransformer | Thivan Labs
I Hear Your Voice - Loren Allred Played on ThivanLabs TMS-9 Premium (300B Tube Preamp & Music Server & 300B Headphone Amp) MAVIS Master 15 loudspeaker & P200 Power Monoblock (Tube Mosfet...www.facebook.com
Er du fornøyd med de nye høyttalerene?
Herlig å høre. Får jo 2 par Eros 9 Ultra, for de Daliene. Dynamikken og kontrollen er så bra, at jeg kommer meg ikke tilbake til smalere WAF konstruksjonerJeg har en bekjent som byttet ut sine Dali Epicon 8 høyttalere med Eros 9 Ultra.
Han sa at byttet var verdt det, og at han endelig fikk det han savnet fra Daliene.
Han ble imponert over dynamikken, dybden i lydbildet, og den live-konsertfølelsen han hadde lengtet etter.
Han bruker en Accuphase E-5000 integrert forsterker.
Nåværende oppsett med Thivan Eros-9 Ultra.
Eversolo DMP-A10 ( A6 ME på bildet)
Musikal Fidelity Nu-Vista 800
SVS SB-4000
Kabler og strømrenser fra Nordost og Isotek.
Dette spiller så det holder. High-end PA er deilig![]()
Tror ingen av de nevnte forsterkeren er noen oppgradering mot Nu-Vista, men matching har mye å siGrattis! Flott oppsett du har Mr BjørnNeste forsterker blir Accuphase E-5000, Luxman L-509z eller ModWright KWH225i kanskje?
![]()
Tror ikke jeg heller.Tror ingen av de nevnte forsterkeren er noen oppgradering mot Nu-Vista, men matching har mye å si![]()
Tenkte å reise og høre på de i helgaHvem slår til på årets beste kjøp/tilbud
Thivan Eros-9 Anniversary til salgs.
![]()
Thivan Eros 9 | FINN-torget
Har disse høyttalerne til salgs da byttekløen har gjort seg gjeldende igjen. Dynamisk og lettdrevne høyttalere med 15 tommer papirmembran og hornladet diskant.www.finn.no
Det er ikke Anniversary versjon ifølge selger. Hva er forskjell på standard og anniversary?Hvem slår til på årets beste kjøp/tilbud
Thivan Eros-9 Anniversary til salgs.
![]()
Thivan Eros 9 | FINN-torget
Har disse høyttalerne til salgs da byttekløen har gjort seg gjeldende igjen. Dynamisk og lettdrevne høyttalere med 15 tommer papirmembran og hornladet diskant.www.finn.no
Dette er vanlig Eros 9!Det er ikke Anniversary versjon ifølge selger. Hva er forskjell på standard og anniversary?
De som står på finn Anniversary version.Etter Anniversary komt ut Eros 9 Ultra.Det er ikke Anniversary versjon ifølge selger. Hva er forskjell på standard og anniversary?
Da har jeg sikret meg disseTenkte å reise og høre på de i helga![]()