Eros 9 og 15 er nok drømmehøyttalerene for veldig mange. Disse leverer lydkvalitet til 3 ganger prisenEros 15 er min drøm))))
Har hatt over 50 par med høyttalere opp mot 3 ganger prisen disse høyttalerene koster, og Eros-9 er lysår bedre. Smaken er som baken, men dette er tidenes høyttaler varp etter min mening. Tror det kun eksisterer 2 par i Norge, og jeg er en av de heldigste. Nøytrale, silkemyk og musikalske som Spendor, med dynamikk og headromrom i egen klasse. Løp og kjøpDet er veldig bra kjøp i dag. Eros 9 Anniversary. Dette er ikke Ultra utgave men Anniversary låter også fint. Mye bedre en Klipsch Forte!
![]()
ThivanLabs eros 9
Meget pene høyttalere fra Thivanlabs selges. To kruttønner av høyttalere med 15 tommers basselement og følsomhet på 98 db i 8 ohm. Disse bruker jeg gjerne på livemusikk og rock fra -70 tallet som krever ekstra dynamikk. Jeg har to par høyttalere og selger dem utelukkende på grunn av...www.finn.no
![]()
3 kommentarer | I Hear Your Voice - Loren Allred Played on ThivanLabs TMS-9 Premium (300B Tube Preamp & Music Server & 300B Headphone Amp) MAVIS Master 15 loudspeaker & P200 Power Monoblock (Tube Mosfet Transformer) www.thivanlabs.com www.mavis-lab.com #thivanlabs_tms9_premium #thivanlabs_tms9premium #thivanlabs_tms9 #thivanlabs_tube_music_server #thivanlabs_preamp #mavis_master15 #mavis_p200 #mavis_p200powermonoblock #mavis_p200_hybridtubeamplifier #mavis_p200_tubemosfettransformer | Thivan Labs
I Hear Your Voice - Loren Allred Played on ThivanLabs TMS-9 Premium (300B Tube Preamp & Music Server & 300B Headphone Amp) MAVIS Master 15 loudspeaker & P200 Power Monoblock (Tube Mosfet...www.facebook.com
Er du fornøyd med de nye høyttalerene?
Herlig å høre. Får jo 2 par Eros 9 Ultra, for de Daliene. Dynamikken og kontrollen er så bra, at jeg kommer meg ikke tilbake til smalere WAF konstruksjonerJeg har en bekjent som byttet ut sine Dali Epicon 8 høyttalere med Eros 9 Ultra.
Han sa at byttet var verdt det, og at han endelig fikk det han savnet fra Daliene.
Han ble imponert over dynamikken, dybden i lydbildet, og den live-konsertfølelsen han hadde lengtet etter.
Han bruker en Accuphase E-5000 integrert forsterker.
Nåværende oppsett med Thivan Eros-9 Ultra.
Eversolo DMP-A10 ( A6 ME på bildet)
Musikal Fidelity Nu-Vista 800
SVS SB-4000
Kabler og strømrenser fra Nordost og Isotek.
Dette spiller så det holder. High-end PA er deilig![]()
Tror ingen av de nevnte forsterkeren er noen oppgradering mot Nu-Vista, men matching har mye å siGrattis! Flott oppsett du har Mr BjørnNeste forsterker blir Accuphase E-5000, Luxman L-509z eller ModWright KWH225i kanskje?
![]()
Tror ikke jeg heller.Tror ingen av de nevnte forsterkeren er noen oppgradering mot Nu-Vista, men matching har mye å si![]()