The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• musicus

Ktêma
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    3.497
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    4
    Hehehe.

Rice hadde aldri blitt i WH uansett. Han sa jo klart i fra.
    Lev med det.

Uansett. Gutten er seriemester. WH rykker ned. Jeg vil si at det var et godt karrierevalg.
    Kapitalismen trumfer, ikke mye verdt! Karriere er ikke alt! 😎
    Grådigheten regerer..😎

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kapitalismen trumfer, ikke mye verdt! Karriere er ikke alt! 😎
    Grådigheten regerer..😎
    Alle disse årene, ikke visste jeg at WH var sosialismens høyborg 😢

De har seff aldri kjøpt fra klubber mindre enn dem selv😜

Kom igjen. Slutt nå.

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    2.799
    Torget vurderinger
    5
    Fru skjønner dette blir langdrygt og slitsomt. Næring må til. Bare litt usikker på hvilket lag hun holder med. Ble mørkeblått følge nå. 🤔

IMG_2622.jpeg

Mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    2.799
    Torget vurderinger
    5
    Jaja…. Takk for innsatsen! 😉

0-6 i hockey. Arsenal tapte. Godt ODD slo Lyn 3-0 i ettermiddag. Glad jeg ikke er Lyn fan og heier på Arsenal. Da hadde det blitt en trippel nedtur. 😎

Mvh Olav E

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7

0-6 i hockey. Arsenal tapte. Godt ODD slo Lyn 3-0 i ettermiddag. Glad jeg ikke er Lyn fan og heier på Arsenal. Da hadde det blitt en trippel nedtur. 😎

Mvh Olav E
    Surt som pokker, men paraden i morgen setter en verdig punktum for en fantastisk tur uansett.

COYG! 🫶

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Surt og kanskje snytt for en straffe men ligaen var vel viktigst!
    Det var ikke straffe imo.

Straffekonk er et lotteri, og denne gangen trakk Arsenal det korteste strået.
    Nåvel, én stor trofé i skapet, etter 22 år, og en fantastisk reise i cupene. Tror de aller fleste hadde sagt ja til det, helt uavhengig om det er Arsenal eller en annen klubb.

Jeg tror sterkt på at Arsenal vinner CL i Rice' karriere 🤞

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    91.615
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Synd med tapet, men et fantastisk år for Arsenal-supportere.

Skal ikke gjøre meg til fotballtrener, men synes Arsenal gikk glipp av en gylden mulighet, spesielt i andre ekstraomgang. Da var det for meg tydelig at PSG var kraftig svekket av byttene og Arsenal virket sterkere. Jeg synes det da ble feigt av Arsenal å fremdeles legge seg bakpå. Tror de da hadde hatt en veldig god mulighet ved å flytte laget høyere i banen. Men, det får vi aldri vite 😊

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7

Skal ikke gjøre meg til fotballtrener, men synes Arsenal gikk glipp av en gylden mulighet, spesielt i andre ekstraomgang. Da var det for meg tydelig at PSG var kraftig svekket av byttene og Arsenal virket sterkere. Jeg synes det da ble feigt av Arsenal å fremdeles legge seg bakpå. Tror de da hadde hatt en veldig god mulighet ved å flytte laget høyere i banen. Men, det får vi aldri vite 😊
    Dette trekket ved Arteta er det jeg mest er misfornøyd med. Alltid forsiktig, spes mot de store motstanderne, som Lpool, City, Bayern, PSG ol.

Men hey! Mannen kan garanterert mer fotball enn meg - det er jeg veldig glad for - og har tross alt tatt gull i PL. Det har vært fremgang hvert år, selv om vi alle skulle gjerne se at det gikk enda raskere.

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    20.212
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Fyren heter Tom Morello. Medlem av bla. Rage Against the Machine. Tom Morello har vært gjesteartist under flere konserter med The Boss. Og for oss som har sansen for dem begge, er dette en opptreden verdt å få med seg:
    Tom Joad
    Har skjeve hornhinner, men er ikke helt sveiseblind 😅🤣
    Prøvde meg på en spøk, Morello er kjent. Det de to, og E-street band, gjorde på onsdagskvelden her i DC med Tom Joad var nesten verdt turen alene.
    Veldig kult! Morello hadde veldig mange flere grep på gitaren enn det jeg lærte på musikkskolen, for å si det sånn! 😁😁

mvh

Rallar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.08.2019
    Antall liker
    1.172
    Sted
    Hadeland

Tror Arteta er smertelig klar over at han har ikke bygd laget ferdig og pdd kan man ikke satse for offensivt mot de gode lagene, det har han lært av 3 andre plasser, får Arteta midlene og friheten kommer han til og bygge tidenes lag tror jeg, er ekstremt fotballklok.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Selvsagt, prydlighrten selv i øst London, hva mer antyder du?!!
    Jeg skjønner ikke hvorfor du er så sur. Bli voksen, ffs 🙄

Rice ville til en større klubb. Det var ikke noe verken du eller jeg kunne gjøre noe med. Han er nok ikke den første eller siste i historien som ønsker seg til noe bedre. Akkurat som da Henry dro til Barca for å vinne CL da han skjønte at den drømmen kunne ikke han oppnå i Arsenal. Han er fortsatt en legende. WH satte en pris på 105 million pund. Både City og Arsenal var villig til å matche den. Rice valgte Arsenal. Alle var fornøyde. Rice har blitt en suksess, men han kunne også endt opp som han fra Leeds (Kalvin-Philip?) som floppet i City. Da hadde du seff gnidd deg i hendene istedenfor denne bitchinga 😜

Dette er faen meg utrolig. Prøvde å fleipe driten bort, men det får bli med rene ord. Er ikke lenger i humør for BS: Gro et par baller!

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    3.621
    Torget vurderinger
    18
    Tror Arteta er smertelig klar over at han har ikke bygd laget ferdig og pdd kan man ikke satse for offensivt mot de gode lagene, det har han lært av 3 andre plasser, får Arteta midlene og friheten kommer han til og bygge tidenes lag tror jeg, er ekstremt fotballklok.
    Mja, jeg tror egentlig laget er ganske så ferdig. Sterkt på alle plasser og en knall god benk. Synd han ikke satset mer offensivt i dag, tror egentlig ikke PSG er et bedre lag. Kanskje var det tidlige målet ikke den velsignelsen man trodde, vanskelig å omstille etter å ha ligget på egen 16 meter i en time. Uansett, en flott sesong og serien var viktigst. Neste år håper jeg på noen justeringer i offensiv retning, da har jeg tro på å heve også CL trofeet.

musicus

Ktêma
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    3.497
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    4
    Jeg skjønner ikke hvorfor du er så sur. Bli voksen, ffs 🙄

Rice ville til en større klubb. Det var ikke noe verken du eller jeg kunne gjøre noe med. Han er nok ikke den første eller siste i historien som ønsker seg til noe bedre. Akkurat som da Henry dro til Barca for å vinne CL da han skjønte at den drømmen kunne ikke han oppnå i Arsenal. Han er fortsatt en legende. WH satte en pris på 105 million pund. Både City og Arsenal var villig til å matche den. Rice valgte Arsenal. Alle var fornøyde. Rice har blitt en suksess, men han kunne også endt opp som han fra Leeds (Kalvin-Philip?) som floppet i City. Da hadde du seff gnidd deg i hendene istedenfor denne bitchinga 😜

Dette er faen meg utrolig. Prøvde å fleipe driten bort, men det får bli med rene ord. Er ikke lenger i humør for BS: Gro et par baller!
    Foppall er ett komma i mitt liv, så for å være voksen ett sek, jeg bryr meg ikke verken om øst eller vest London!
    Baller gror ikke pga ett bedritent språk, ikke resten av en heller, så takk for omtanken mine har det bra 😎
    Bonus sønnen her har samme sykdom som deg, synes være symptomatisk knyttet til dårlig humør når ballen ruller feil vei, go bedring til dere begge 🤭

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    I tråden til The Gunner opptrer vi vel med respekt, eder og galle kan vi ta i andre tråder.
    Det går bra.
    Jeg tilpasser meg og omfavner bare bitchinga.
    Rice forlot WH for over to år siden. De klarte seg fint, og hadde pengene på bok. I år holdt det ikke. Kanskje de burde ha tatt noen valg og grep ila disse årene for å styrke seg? Men neida, nå rykker de ned, og da starter fehodene å skylde på en fyr de solgte, og fikk forlangt pris for, for noen år tilbake 😅

musicus

Ktêma
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    3.497
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    4
    Det går bra.
    Jeg tilpasser meg og omfavner bare bitchinga.
    Rice forlot WH for over to år siden. De klarte seg fint, og hadde pengene på bok. I år holdt det ikke. Kanskje de burde ha tatt noen valg og grep ila disse årene for å styrke seg? Men neida, nå rykker de ned, og da starter fehodene å skylde på en fyr de solgte, og fikk forlangt pris for, for noen år tilbake 😅
    Du legger opp til det selv du lille fehode, store ord fra små mennesker funker oftest ikke, så kjenn å smak ditt eget 😘

musicus

Ktêma
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    3.497
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    4
    PS: håper du ser smileys, så alvorlig ment er det ikke herfra, ennå, men dette er tydeligvis hottere enn religion eller det samme som ...😎

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Du legger opp til det selv du lille fehode, store ord fra små mennesker funker oftest ikke, så kjenn å smak ditt eget 😘
    Altså, jeg er på en fantastisk tur med mine barn og velger å dele den gode stemningen i min egen tråd. Veldig hyggelig at noen støttet opp om det, unntatt deg. Se innlegg #7389. Der startet hele driten. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du gjør det i det hele tatt, og hva du får ut av dette.

Jaja, happy life. Jeg gidder iaf ikke mer. Du skal få det siste ordet. Bruk den klok😜

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    4.709

Mvh Olav E
    Å være Lyn-fan er et studium i langsom masochisme. Sukk...

musicus

Ktêma
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    3.497
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    4
    Det gjør ikke jeg heller, men du er tydeligvis svak for motstand å argumenter derimot!
    Kos deg, men spar deg for den familiere kobling som som du forsøker kaste på meg, lær deg/dere nederlag! Det er ikke alltid alle andres feil, de var for dårlige! 😎

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.555
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Å være Lyn-fan er et studium i langsom masochisme. Sukk...
    Fatt mot!
    Å være hekta på et lag, er oppskriften på lidelse.
    Av alle lagene i et land, så er det bare ett som vinner den gjeveste pokalen.
    Av alle de tusenvis av klubbene i Europa, så er det kun én som vinner CL.
    Alle prøver å bli bedre og slå andre - det er en konkurranse, ffs - innenfor de lovlige rammene. Stor fisk spiser små fisk, små fisk tar for seg de enda mindre. Hvis dette er tungt å svelge, så kan man støtte et lag i non league, eller det lokale pub-laget. Selv om ingen der liker å tape heller, så er iaf konkurranseaspektet betydelig redusert.

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    4.709
    Takk for trøstende ord, Gunner. Du har rett, selv om det av og til er tungt. har vært fan siden 1968. Fineste øyeblikket var første kamp etter at laget ble slått konkurs og flyttet til 7. divisjon. Da møtte det opp 2.500 fans på bittelille Frogner Stadion. Tøft.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn