The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.295
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    føles som jeg har hatt mine i en evighet` allerede men kun siden 2019 😂men en dinosaur levealder sammenlignet med mange her inne synes jo hehe, gøyå se at det er litt sparkle i Gunnern om dagen virker som du har lada revolvern med nytt krutt 😀 ler godt av deg til tider du får feenmeg satt ord og riktig farge på tilværelsen
    Tiden flyr, unge mann ☺
    Innrømmer at jeg skrøt litt på meg. Mine er kun noen dager fra fire år siden jeg bar dem inn i huset. Og her blir de nok en god stund til. Jeg klarer ikke å se hva som kan erstatte dem.

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.755
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Tiden flyr, unge mann ☺
    Innrømmer at jeg skrøt litt på meg. Mine er kun noen dager fra fire år siden jeg bar dem inn i huset. Og her blir de nok en god stund til. Jeg klarer ikke å se hva som kan erstatte dem.
    ja det er helt snickers ,man må gjøre de ting og valgene som man selv finner glede og verdier i 🤗 føler det slik med mine talere også at det fort kan bli vrient pris ytelses messig, har kun en kandidat på lista over ferdige gamle japanske talere som kan være aktuelle, ellers måtte det blitt selv bygg trur jeg
    og da vet du like godt som meg hva som hadde skjedd at med kvalitets drivere og pris på slikt , så spørs om kostnaden da hadde forsvart totalen 😆

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.295
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    ja det er helt snickers ,man må gjøre de ting og valgene som man selv finner glede og verdier i 🤗 føler det slik med mine talere også at det fort kan bli vrient pris ytelses messig, har kun en kandidat på lista over ferdige gamle japanske talere som kan være aktuelle, ellers måtte det blitt selv bygg trur jeg
    og da vet du like godt som meg hva som hadde skjedd at med kvalitets drivere og pris på slikt , så spørs om kostnaden da hadde forsvart totalen 😆
    Be my guest.
    Behold de du har, og lek deg med diy hvis du har mye ledig tid og penger som skal brukes. Bare å se i trådene til folk som bygger. Mye gleder i det å se lyset, for så famle rundt i mørket, i årevis 👌.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn