The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    føles som jeg har hatt mine i en evighet` allerede men kun siden 2019 😂men en dinosaur levealder sammenlignet med mange her inne synes jo hehe, gøyå se at det er litt sparkle i Gunnern om dagen virker som du har lada revolvern med nytt krutt 😀 ler godt av deg til tider du får feenmeg satt ord og riktig farge på tilværelsen
    Tiden flyr, unge mann ☺
    Innrømmer at jeg skrøt litt på meg. Mine er kun noen dager fra fire år siden jeg bar dem inn i huset. Og her blir de nok en god stund til. Jeg klarer ikke å se hva som kan erstatte dem.

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Tiden flyr, unge mann ☺
    Innrømmer at jeg skrøt litt på meg. Mine er kun noen dager fra fire år siden jeg bar dem inn i huset. Og her blir de nok en god stund til. Jeg klarer ikke å se hva som kan erstatte dem.
    ja det er helt snickers ,man må gjøre de ting og valgene som man selv finner glede og verdier i 🤗 føler det slik med mine talere også at det fort kan bli vrient pris ytelses messig, har kun en kandidat på lista over ferdige gamle japanske talere som kan være aktuelle, ellers måtte det blitt selv bygg trur jeg
    og da vet du like godt som meg hva som hadde skjedd at med kvalitets drivere og pris på slikt , så spørs om kostnaden da hadde forsvart totalen 😆

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    ja det er helt snickers ,man må gjøre de ting og valgene som man selv finner glede og verdier i 🤗 føler det slik med mine talere også at det fort kan bli vrient pris ytelses messig, har kun en kandidat på lista over ferdige gamle japanske talere som kan være aktuelle, ellers måtte det blitt selv bygg trur jeg
    og da vet du like godt som meg hva som hadde skjedd at med kvalitets drivere og pris på slikt , så spørs om kostnaden da hadde forsvart totalen 😆
    Be my guest.
    Behold de du har, og lek deg med diy hvis du har mye ledig tid og penger som skal brukes. Bare å se i trådene til folk som bygger. Mye gleder i det å se lyset, for så famle rundt i mørket, i årevis 👌.

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    45.992
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    23
    20 år med de samme Montana 🙌. Intet mindre enn imponerende. Skulle ønske jeg er smittet av det viruset istedenfor for det hersens latkuk-viruset 🥵

Tenk det, du hadde fortsatt jobb, og kanskje noe hår på hodet, da du kjøpte dem 😜
    Ja, huff - trolig er forfallet på eier betydlig større enn på høyttalere. 🤭 Det føltes plutselig som de har stått her veeeeldig lenge. Kanskje noen andre høyttalere blir løsningen på den kommende 70 års krisa. 🤪

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Gæmlisjazz i natterstimene😊

Har ennå ikke fått ut fingeren til å få opp den andre snurreren. Bør helst bruke en protractor ala den til Dr Feikert, eller tilsvarende til den jobben. Si fra om noen selger sin 👍

IMG_20260514_231419.jpg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det ble mange øl i går, de siste 10 min av kampen var en lidelse.
    Det har vært en lidelse siden januar, da spillet begynte å degradere, og bare økte og økte frem til i går.
    Har fått ca 3,5 timer med søvn i natt og er groggy på jobben.
    Møter seff opp i riktig tøy i dag😎

att.86Zbm0BhExxIcbxx4a8l2_W_xhLXAVesl-rt8Lgc3SM.jpeg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja det var på tide. Nå har detta laget hengt med meg siden 1971. Og det har vært litt for mye stang ut de siste åra.
    Gratulerer til alle Arsenal supportere🎉🥳
    Jeg håpet på at karma skulle fikse den biffen, men etter tre år med stang ut, så begynte jeg å lure på om ikke karma var oppskrytte greier. I år, derimot, så har det blitt stang inn, har jeg blitt litt troende igjen🤪

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Han har ikke gjort en dritt😉
    Strengt tatt, så har vel bare de som har spilt kampene, og apparatet rundt spillerne, gjort.noe. Så har vi noen, som meg, som med sin bunnløse energi, utstråling, optimism, positivitet og entusiasme, klarer å skape ringvirkninger slik at det påvirker de overnevnte i riktig retning. Jeg synes ikke at man skal undervurdere det🤗

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ny dag, ny mulighet.
    Beklager til de av dere som ikke bryr seg om Arsenal. Jeg bare måtte! 😋
    22 år siden siste ligagullet, ffs, en hel generasjon!

att.c2EKeCudx1pPW6Tc97helzde859faZLEXNm5GEEBNYU.jpeg

Som Henry så poetisk sa:-«We’re the Invincible. You’re the Unforgettable”

Zulu

Raufoss-Narren
    Ble medlem
    30.04.2003
    Antall liker
    3.246
    Sted
    Raufoss
    Torget vurderinger
    12
    Ny dag, ny mulighet.
    Beklager til de av dere som ikke bryr seg om Arsenal. Jeg bare måtte! 😋
    22 år siden siste ligagullet, ffs, en hel generasjon!

Vis vedlegget 1199695

Som Henry så poetisk sa:-«We’re the Invincible. You’re the Unforgettable”
    Det er like lenge siden som jeg så Premier League og Arsenal sist. Arsenal var favorittlaget mitt på den tiden :) Nå lever jeg bare på minnene..

Sist redigert:

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    31.114
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Min farfar hadde Arsenal som fast vinner i tips da jeg var liten,
    men det er nå over 65 år siden, da tipskupon´en bare hadde 12 kamper pr. rekke.
    Var alltid i tvil, om han visste noe om fotball, eller det var p.g.a pipetobakken, han røk (Arsenal) 😁

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det er like lenge siden som jeg så Premier League og Arsenal sist. Arsenal var favorittlaget mitt på den tiden :) Nå lever jeg bare på minnene..
    Da er det på tide å igjen få liv i skrotten, og skaffer seg flere minner!
    Arsenal er endelig tilbake, og festen vil fortsette. Kanskje allerede den 30. mai. Heng deg på, ffs!🤗

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Min farfar hadde Arsenal som fast vinner i tips da jeg var liten,
    men det er nå over 65 år siden, da tipskupon´en bare hadde 12 kamper pr. rekke.
    Var alltid i tvil, om han visste noe om fotball, eller det var p.g.a pipetobakken, han røk (Arsenal) 😁
    Ditt feilsteg her i livet, Hasse, var at du tvilte på din kloke farfar 😢
    Ta nå og finn nærmeste skammekrok, og stå der!😡

Zulu

Raufoss-Narren
    Ble medlem
    30.04.2003
    Antall liker
    3.246
    Sted
    Raufoss
    Torget vurderinger
    12
    Da er det på tide å igjen få liv i skrotten, og skaffer seg flere minner!
    Arsenal er endelig tilbake, og festen vil fortsette. Kanskje allerede den 30. mai. Heng deg på, ffs!🤗
    Får holde med EM og VM :) Musikk og hi-fi er øverst :) Men jeg unner deg at Arsenal er tilbake C. (y)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ny dag, ny mulighet atter en gang! 😆

Dessverre er det fredag, og fri mandag, så slutt på show off 😢

Selv om dere elsker å se meg i arsenal effekter 🤩. så er det tegn på at enkelte smålige og humørløse elever og kolleger begynner å miste noe av tålmodigheten 🤭

IMG_1031.jpeg

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    London Calling!
    Da er fly og hotell fra fredag 29.05-mandag 01.06 bestilt:cool:
    Jeg og guttene drar over, se CL-finalen på en pub, og ser paraden på søndagen.
    Dyr moro, men det etter 22 års venting, så er det garantert verdt hver kroner.
    Og tenk om vi vinner CL også. Da blir det å troppe opp på stadion og feirer med 70k gunners :p 😀

En flik av massen som møtte opp da det ble klart at gullet var sikret
    Skjermbilde 2026-05-22 142702.png

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kult at du får det til sammen med podene. Minne for livet!
    Føkk it, dette blir grisefett!
    Blir å ta to dager fri fra jobben også, men fåglane vet når det er neste anledning.
    Dessuten blir det antagelig ikke samme trøkket som etter 22 år med leie følelser, trakassering, ulykkelighet og sprengkåtskap (på suksess).

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Skjønner bare ikke dem som mener at lærere har mye fri 😆
    Ja, det er super attraktivt å være lærer. Man bader i privilegier og penger. Pussy-magnet på byen blir man også :p
    Rart at rekrutteringen sliter, antallet som står i yrket minker, og mengden av de som slutter øker.
    Folk må være dumme, rett og slett :unsure:
    Det er lissom bare når det er "ferie" og "fri", aka tvungen avspasering, at misunnelsen kommer frem ;)

Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    2.504
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ny dag, ny mulighet atter en gang! 😆

Dessverre er det fredag, og fri mandag, så slutt på show off 😢

Selv om dere elsker å se meg i arsenal effekter 🤩. så er det tegn på at enkelte smålige og humørløse elever og kolleger begynner å miste noe av tålmodigheten 🤭

Vis vedlegget 1199953
    Blir du mobbet av elevene?

oal

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.11.2007
    Antall liker
    2.155
    Torget vurderinger
    3
    Ja, det er super attraktivt å være lærer. Man bader i privilegier og penger. Pussy-magnet på byen blir man også :p
    Rart at rekrutteringen sliter, antallet som står i yrket minker, og mengden av de som slutter øker.
    Folk må være dumme, rett og slett :unsure:
    Det er lissom bare når det er "ferie" og "fri", aka tvungen avspasering, at misunnelsen kommer frem ;)
    Skremmende sant det du skriver her!
    Lurer på når folk skal forstå at læreryrket kanskje er det viktigste yrket som et samfunn har!
    BASTA!!!!!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Pussymagnet har jeg ikke merket noe til 😂 Men så er jegikke like kjekk som deg 🤣
    Om det er noen trøst, så kan jeg fortelle at du absolutt ikke er alene om det. Sånn er livet. Bare å bite tennene sammen og masjerer lutende videre mens hagl og orkan pisker imot. Men husk nå dette: uansett hvor mye man har, så klarer man jo ikke å ha på seg mer enn én klokke as gangen, ett par sko på føttene, sove i én seng, og bor under ett tak.

Filosofiske ord, eh?! 😋

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Skremmende sant det du skriver her!
    Lurer på når folk skal forstå at læreryrket kanskje er det viktigste yrket som et samfunn har!
    BASTA!!!!!
    Såså, å være pussymagnet veier opp for ALT, må vite! 🤘😜

Man lever i et fritt land, og det er ingen som har tvunget meg til å bli lærer. Mine gutter ser ennå opp til gamle far, og har lyst til å bli lærere selv. Jeg jobber hver dag med å få de bort fra den idiotiske tanken😉

• Haha
    Reaksjoner: oal

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.480
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    London Calling!
    Da er fly og hotell fra fredag 29.05-mandag 01.06 bestilt:cool:
    Jeg og guttene drar over, se CL-finalen på en pub, og ser paraden på søndagen.
    Dyr moro, men det etter 22 års venting, så er det garantert verdt hver kroner.
    Og tenk om vi vinner CL også. Da blir det å troppe opp på stadion og feirer med 70k gunners :p 😀

En flik av massen som møtte opp da det ble klart at gullet var sikret
    Vis vedlegget 1200010
    Kult at dere tar turen. Selv skjønner jeg ikke alt oppstyret… :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn