Litt off topic, men når det kommer til forsikringsselskaper er det ikke bare prisen som teller for meg. Har hatt IF i noen år, og de er absolutt konkurransedyktige på pris. Samtidig har jeg hatt behov for å bruke forsikringen noen ganger, og det har vært en utrolig fin opplevelse hver eneste gang. Ene gangen var det en Audi S2 som ble kondemnert. Ikke noenting tull, alt ble ordnet og jeg fikk full oppdatering og spørsmål om hvordan jeg ille ha oppgjr, om jeg ville beholde vraket eller ha full utbetaling. Hadde et barnesete i bilen om ble erstattet uten spørsmål selv om det ikke var i bruk under kollisjonen. En annen gang var det en liten bulk i en støtfanger på en ny Touran, samme saken. Ringte inn skaden, fikk pris og fikk en oversiktlig og fin uregning på total pris med bonustap og hele pakken, med anbefaling om videre behandling av saken. De ringer jevnlig for å gå gjennom forsikringene våre, for å sjekke at vi får det vi trenger. Her en kveld satt vi på nettsiden deres og kikket på forsikringene våre ifm budsjett for 2014, og gjorde en liten endring via nettsiden. Mindre enn 5 minutter senere ringte en kar fra IF (Dette var om kvelden, tipper rundt 20.00) og anbefalte oss en annen løsning som ble litt billigere men ga omtrent samme dekning.
Har hatt andre forsikringsselskap tidligere som har vært billigere, men ved skade eller annet så har det IKKE vært verd det!