De jeg siterer er i stor grad representanter for de muslimske intellektuelle, altså de vi kaller "moderate", og de er allerede er invitert inn i både den politiske og organisatoriske varmen.
Jeg betrakter ikke lengre noen politisk bevegelse med utgangspunkt i islam som moderat, fordi islam som politisk ideologi som nevnt er totalitær og facistisk. Vil de være moderate får de innse at islam ikke har noe i politikken å gjøre.
Ingen vil ha konfrontasjon, men nå utsettes vi for et ensidig angrep på våre samfunnsnormer fra islamsk hold. Da mener jeg det er vår rett, sågar vår forbannede plikt, å forsvare oss selv.
Kommer ikke til å skje dersom man ikke utrydder islam som politisk bevegelse.
Det uttalte målet til det politiske islam er å få så mange barn som mulig, så de kan ta over makten på ren demografisk omveltning.
Hvis Ali setter sine ben i en islamsk styrt stat blir hun arrestert eller henrettet øyeblikkelig, som så mange andre menneskerettsforskjempere i midtøsten har blitt før henne. Og ikke bare det, hun må også leve under kontinuerlige drapstrusler selv her i "frie" Europa.
Still deg opp på en kasse og rop ut det hvor som helst i midtøsten, du vil bli arrestert eller lynsjet og drept umiddelbart.
Linket tidligere til en lærer som ble kastet i fengsel for å uttale noe lignende til sine elever i Saudi-Arabia.
Slike uttalelser vil føre til samme reaksjon i midtøsten som Muhammed-tegningene; opprør, lynsjing, arrestasjon, henrettelse. Det du sier over er blasfemi i groveste form for en muslim.
Verdens desidert mektigste militærmakt har store vansker med å kontrollere ett enkelt land, hvordan i all verden skal du fremskaffe ressurser til å kunne kontrollere alle verdens militærkonflikter? Lei for å si det, men man må nok pent "prioritere".
Ingen tvil om at det er et verdig tiltak, men jeg ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Sultkatastrofer har for det meste rammet Afrika, det er ikke de som angriper oss nå. De som angriper oss kommer fra fattige land som Afganistan såvel som styrtrike land som Saudi-Arabia og Bahrain, fattigdom er ikke fellesnevneren, det som er fellesnevneren er at de styres av politisk islam.
FN kan aldri bli enige om noe som helst, derfor vil de i all fremtid i praksis være fullstendig handlingslammet. Det er alt for mange motstridende interesser i en så bred organisasjon som FN.