Taste-fi hos IvarT

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.008
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Interessant å lese dine vurderinger av Aria. Jeg hadde en Aria, men byttet den etter sammenligning med en Aura MK2 (3K billigere). Ikke voldsomme forskjeller, men klarere og litt mer tyngde i bunn på Aura. Etter sammenligning med en bedre modell fra Aura fikk jeg positivt hakaslepp. Mye gøyalt der ute :)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Nå trodde jeg først at du mente en Rega Aura, men fikk det ikke til å stemme med 3K billigere ;)

    rega_aura.jpg


    Etter hvert oppdaga jeg jo at det er et merke som heter Aura Fidelity :rolleyes: Ja, det er mye gøyalt der ute :)

    Men ptb har nok rett i at forskjellene blir tydeligere mellom MC-trinn enn MM-trinn.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Da har det kommet en ny pakke fra min faste leverandør på Hønefoss – sentralens egen cable guy: Hb 52!

    van_damme-kabler_pakke.jpg


    Rett og slett nydelig håndverk på disse kablene :)

    van_damme-kabler_terminering.jpg


    Det store beistet av en effektforsterker får ikke plass i racket, og har derfor blitt henvist bak den høyre høyttaleren. Da måtte jeg ha nye lengder på høyttalerkablene og litt lengre signalkabler.

    forsterker_bak_hoyttaler.jpg
    forsterker_ved_siden_av_rack.jpg


    Nevrotikerne ville nok ikke tålt et slikt oppsett, for den venstre høyttalerkabelen er dobbelt så lang som den høyre. Men det er selvsagt ikke hørbart :)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Det britiske imperiet står for fall; nå er også forforsterkeren bytta ut med en amerikaner:

    parasound_halo_p_6.jpg


    Fordelen til amerikaneren skjuler seg på baksiden:

    crossover_parasound_p6.jpg


    I disse dystre tider er det like greit å gå helt i kjelleren, og jeg har lenge tenkt å supplere med dypbass siden spendorene sliter med å gå ned i det virkelige dypet. Dermed har spendorene nå fått selskap av to små amerikanske rakkere:

    spendor_sp100r+goldenear_ff5.jpg

    anlegg_fra_siden.jpg
    anlegg_fugleperspektiv.jpg


    Det eneste disse amerikanerne kan er å gå ned i dypet og holde seg der, og den jobben gjør de på en glitrende måte. De spiller slik subwoofere skal gjøre; det merkes ikke at de er der, men de savnes når de ikke er der.

    naer_logo_goldenear_ff5.jpg


    Disse amerikanske gyldne ørene (GoldenEar Technology ForceField 5) har også vært veldig enkle å få til å låte godt integrert med spendorene. Har ikke slitt med den typiske "sub på slep" som mange (deriblant meg selv tidligere) har slitt med i musikkanlegg. Parasound Halo P 6 sitt innebygde lavpass- og høypassfilter har jo selvsagt også gjort jobben betydelig enklere.

    Dette er rett og slett den lureste investeringen jeg har gjort på lenge. Ikke bare har jeg fått dypbass, men hele kvaliteten på bassgjengivelsen er tatt til et helt annet nivå.

    Og med Parasound Halo P 6 har jeg også fått et gledelig gjensyn med disse her:

    tonekontroller_parasound_p6.jpg


    Så da går det endelig an å få anstendig bass også på en del av den åttitallsrocken jeg hører på :)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Tok fram et gammelt album fra den virkelig depressive perioden deres i kveld (kanskje passende i disse tider), og det er overraskende mye dypbass som nå kommer fram. Herlig når musikken nesten framstår som ny :)

    The Cure — Faith

    the_cure_faith.jpg
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Dette albumet er ganske basstungt, så jeg var litt spent på hvordan det nå skulle låte med de nye subbene. Men det låter faktisk mer balansert enn noen gang før. Jovisst er det tung og mektig bass der det skal være det, men ikke noen overdøvende eller rotete bass på noen som helst måte (det har jeg nemlig slitt med før på tidligere oppsett). Herlig :)

    Mark Knopfler — Sailing To Philadelphia

    mark_knopfler_sailing_to_philadelphia.jpg
     
    Sist redigert:

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.816
    Antall liker
    38.471
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Dette albumet er ganske basstungt, så jeg var litt spent på hvordan det nå skulle låte med de nye subbene. Men det låter faktisk mer balansert enn noen gang før. Jovisst er det tung og mektig bass der det skal være det, men ikke noen overdøvende eller rotete bass på noen som helst måte. Herlig :)

    Mark Knopfler — Sailing To Philadelphia

    Vis vedlegget 577221
    Ja det er et flott album :) som det meste fra den kanten.
    Ha en fortsatt fin helg Ivar

    mvh
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Ja, Mark Knopfler kan sakene sine!

    En fortsatt fin helg til deg også, motoren :)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    IvarT: Sailing To Philadelphia er jo en historie i seg selv. Halve albumet dreier seg om briter som dro over Atlanteren, andre halvdelen om hva de faktisk gjorde i USA. "Speedway Of Nazareth" er en av favorittene. Samt historien om Charlie og Jeremiah, da...opphavsmennene til Mason-Dixon Line..Du skulle vært i Spektrum 20. april, 2008...FOR en konsert det var:cool:
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.051
    Antall liker
    33.671
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Golden Ear virker å være noe av det mest fornuftige man kan kjøpe i forhold til pris / kvalitet.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    IvarT: Sailing To Philadelphia er jo en historie i seg selv. Halve albumet dreier seg om briter som dro over Atlanteren, andre halvdelen om hva de faktisk gjorde i USA. "Speedway Of Nazareth" er en av favorittene. Samt historien om Charlie og Jeremiah, da...opphavsmennene til Mason-Dixon Line..Du skulle vært i Spektrum 20. april, 2008...FOR en konsert det var:cool:
    Skulle vært der, ja :) Ellers var det jo en ganske treffende parallell med briter som dro over Atlanteren da. Det er vel noe tilsvarende med pre-byttet mitt fra AMR til Parasound. Byttet ble primært gjort på grunn av Sub Output på Parasound P 6 og enklere integrering av subber, men jeg merker at Parasound P 6 spiller mer nøytralt og detaljert og også med et litt større lydbilde enn pre-delen av AMR AM-777. Det hadde jeg egentlig ikke forventa, så det ble en bonus :)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    IvarT: P6 har et mponerende kobbel av funksjoner- John Curl er smart, han. Og når du nå ENDELIG har ei virkelig god strømforsyning, samt slipper alt kødd med rør...hva annet kan du vente??
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Vel, det har jo ikke akkurat vært mye "kødd med rør" med AMR AM-777 da. Trenger 45 sekunders oppvarming når den slås på, ellers er det fint lite "kødd". Men den er jo kjent for å ha en litt "varm" lydsignatur, så det er vel der den største forskjellen ligger, tipper jeg.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Poenget, IvarT, er at det ikke ER rør i kjeden i det hele tatt...De trengs absolutt ikke:cool: Selvfølgelig er de jo kule, de også, men bare det å vite at du ikke trenger å tenke brenntid osv. er imo en befrielse..Rør er for gitarforsterkere, kompressorer og annet verktøy i studio, det...Eventuelt til horn!
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Befrielse? Nåvel, deg om det. Jeg har lite nevroser når det gjelder rør, og en hybridforsterker kan jo egentlig nesten behandles som en transistorforsterker. Men du glemmer nok dacen min når du påstår at det nå ikke er rør i kjeden i det hele tatt. Der står det fortsatt og gløder i en AMR DP-777 SE. Og jeg har også en Stax SRM-T1 som glødes opp av og til. Disse rørene trenger jeg, ellers blir det ganske stusslig her :)

    For øvrig: Å argumentere med at rør ikke trengs, blir som å argumentere med at vinyl, kassett eller cd ikke trengs. Bare skaff deg en harddisk og digitaliser musikken, så slipper du å plundre med fysiske medier. Ville det vært en befrielse? :p
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.417
    Antall liker
    17.114
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Jøss, bilder fra Dahlens Elektroservice jo;)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Endelig er ventetida over. I dag lå det en ny pakke med kabler i postkassen min fra Hb 52, så nå er det balansert overføring mellom pre og effekt:

    balanced_out_pre.jpg
    balanced_in_power.jpg


    Jeg hadde egentlig ikke forventa noen særlig lydmessig forskjell fra ubalansert til balansert signaloverføring, men det ble det. Med de ubalanserte signalkablene låt det litt "intenst" i mellomtonen som kunne gjøre det litt slitsomt, og det ble for mye fokus på lydmessige detaljer framfor musikken. Nå er det et mer avslappa lydbilde, så da blir det mer fokus på helheten og musikken framfor lyden (selv om det faktisk låter enda mer detaljert nå der nyansene lettere kommer fram).

    Også subbene har fått nye, ordentlige signalkabler nå — selvsagt i helt perfekt lengde etter bestilling. Kjekt med en fast kabelleverandør på Hønefoss :)
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    IvarT: Jeg sier tross alt at rør hører hjemme i musikkutstyr, men jeg foretrekker dem på forskjellige steder enn deg. For en transistormann er røra det som gir sound i en gitarforsterker og myker opp et horn, så de ER nødvendige. Men helst som studioverktøy. For eksempel i en TubeTech kompressor fra Danmark:cool:
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Mission Impossible?

    Noen ganger blir man rett og slett helt satt ut av hva man plukker opp på bruktmarkedet.

    I min jakt etter noen billige høyttalere til et enkelt loftsanlegg kom jeg over et par Mission 703 til 900 kr. Joda, dette var vel brukbare saker i sin tid, så de måtte jo duge. Bare for å teste de kobla jeg de opp til hovedanlegget – uten at jeg gadd å flytte på de blytunge spendorene og bare klaska de ned på gulvet foran racket:

    mission_703.jpg


    Det som var ment å være en kjapp oppkoblingstest for å sjekke at de fungerte som de skulle, varte i flere dager – for her ble jeg imponert! Jeg hadde lest at de var typiske rockehøyttalere med en kraftig heving av midbassen og tilbaketrukken mellomtone, så det var ingen overraskelse. Rock ble utrolig gøy å høre på, og det var nesten som å komme tilbake til gamle ungdomstider med kraftig bass og en lyd som aldri ble det minste skarp eller slitsom å høre på. Men også på akustisk musikk fungerte det fint, og de briljerte med detaljer og en troverdig stemmegjengivelse. Selvsagt kunne mellomtonen bli litt for matt og midbassen for kraftig, men det var noe med hele presentasjonen som jeg likevel likte veldig godt. De spilte musikk på en overbevisende og engasjerende måte!

    Etter hvert kobla jeg inn høypassfilteret og subbene, og den altfor dominerende bassen ble kraftig temmet. Da begynte det virkelig å ligne noe, og til min store overraskelse innså jeg at disse Mission 703 faktisk kunne fungere helt fint som høyttalere i hovedanlegget også.

    Mission Impossible til latterlige 900 kroner! Bang for the buck blir jo bare en underdrivelse da, og det var nesten litt vemodig å koble de fra hovedanlegget i dag. Men kanskje jeg kobler de til igjen en dag?
     
    Sist redigert:

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.083
    Antall liker
    1.063
    Torget vurderinger
    10
    Ja, Mission er mye høyttaler for omtrent ingen penger. Har selv to sett 760i, knøttsmå stativhøyttalere. La nylig ut for salg det ene siden jeg ikke har bruk for mer enn ett sett, men det var null respons. Hadde engang Cyrus 780 som vel er noe av det samme. Kjempegode, de også. Til prisen i alle fall. Selv om f.eks ProAc 1SC er vesentlig bedre, men også koster mange ganger mer.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.173
    Torget vurderinger
    2
    Har ikke finlest tråden din IvarT, men hva i alle dager skal du med en Parasound P6 når du har en AMR DP-777 SE?? Sistnevnte er i sannhetens navn en strålende fullfasilitets forforsterker, så ved å kjøre den rett inn i effekttrinnet, tror jeg nok du kan komme til å bli en anelse overrasket, samt tjene litt på salget av en annen forforsterker. :)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Parasound P 6 handler først og fremst om funksjonalitet. Jeg har to subber, og P 6 har (som en av få stereoforforsterkere) innebygd delefilter med lavpass- og høypassfilter. Se mer her.

    Jeg tviler ikke et sekund på AMR DP-777 SE sine lydmessige egenskaper som forforsterker (den er absolutt helt strålende), men akkurat deling til subber hadde da blitt vanskelig. Så her trumfer funksjonaliteten. Og subbene trengs. Spendor SP100R låter helt nydelig, men noen virkelig dypbass klarer de ikke å grave fram. Så hele lydbildet fikk et helt annet fundament etter at subbene kom på plass.

    For øvrig: Jeg var lenge skeptisk til subber siden det ofte er vanskelig å få til en god integrering med resten av lydbildet, men med disse subbene gikk det veldig fint. Og det innebygde delefilteret i Parasound P 6 gjorde jo jobben betydelig enklere :)
     
    Sist redigert:

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.173
    Torget vurderinger
    2
    ^ Parasound P 6 handler først og fremst om funksjonalitet. Jeg har to subber, og P 6 har (som en av få stereoforforsterkere) innebygd delefilter med lavpass og høypassfilter. Se mer her.

    Jeg tviler ikke på AMR DP-777 SE sine lydmessige egenskaper som forforsterker (den er absolutt helt strålende), men akkurat deling til subber hadde da blitt vanskelig. Så her trumfer funksjonaliteten. Og subbene trengs. Spendor SP100R låter helt nydelig, men noen virkelig dypbass klarer de ikke å grave fram. Så hele lydbildet fikk et helt annet fundament etter at subbene kom på plass.

    For øvrig: Jeg var lenge skeptisk til subber siden det ofte er vanskelig å få til en god integrering med resten av lydbildet, men med disse subbene gikk det veldig fint. Og det innebygde delefilteret i Parasound P 6 gjorde jo jobben betydelig enklere :)
    Joda, jeg forstår akkurat det. Men kan ikke helt slippe tanken om at det er ett skritt fram og to tilbake. Har du utelukkende innganger på sub'ene, eller har du muligheter til å kjøre høyttalersignalet gjennom sub'ene og videre til høyttalere?

    Var jeg deg, ville jeg uansett gitt det en sjanse uten sub'er for forsøkets skyld, og benyttet raka rør med AMR - effekttrinn, høyttalere. Det finnes for øvrig flere måter å kople sub'er på, om du får fot for den løsningen jeg nenver... :)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Joda, jeg har vært inne på tanken. Subbene har høyttalerinnganger også, så den muligheten er der. Og jeg har planlagt å koble om en dag snart og gi det en sjanse :) Må bare få klargjort noen flere høyttalerkabler først. Oppdatering kommer i tråden her :)
     
    Sist redigert:

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.173
    Torget vurderinger
    2
    Joda, jeg har vært inne på tanken. Subbene har høyttalerinnganger også, så den muligheten er der. Og jeg har planlagt å koble om en dag snart og gi det en sjanse :) Må bare få klar noen flere høyttalerkabler først. Oppdatering kommer i tråden her :)
    Det er jo et strålende utgangspunkt, kjører du høyttalersignalet gjennom sub'ene, gjør de i prinsipp samme delejobben som P6 gjør i dag. Jeg er sterk i troen på at det blir en øreåpner...! :)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Det eneste jeg er spent på er hvor sterkt signal DP-777 SE sender ut til effektforsterkeren. En kompis gjorde lignende forsøk med en Exposure dac og Exposure effekt, og det ble veldig tamt, selv når han var oppe på maks volum ut fra dac. Han måtte ha en skikkelig pre for at det skulle bli bra. Men det finner jeg nok fort ut av :)
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.173
    Torget vurderinger
    2
    ^ Ja, det er et poeng, AMR har relativt lav gain til rør pre å være. Normalen er at på rør er det pre som har mest gain, mens på transistor har effekttrinnet mest gain. Akkurat når det gjelder AMR, har DP-777 ganske moderat gain, men med ditt Parasound effekttrinn bør det være plenty.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    IvarT: Nå begynner du nok også å skjønne hva XLR gjør kontra RCA. Støygulvet senkes betydelig, du har mer ro og fokus i det som skjer. Og da blir det som du har beskrevet her oppe..
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Ja, og da spesielt XLR kontra RCA mellom pre og effekt i mitt tilfelle. Her ble det ganske stor forskjell. Da jeg tidligere bytta fra RCA til XLR mellom dac og pre ble det omtrent ingen hørbar forskjell. Så det har kanskje noe å si hvilke apparater man kobler sammen også. Men generelt skal jo XLR/balansert overføring gi et bedre signal/støy-forhold. Det kan også være at lengden betyr noe. Kablene mellom pre og effekt er betydelig lengre enn kablene mellom dac og pre.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    IvarT: I tilfellet RCA er lengden mye viktigere enn med en XLR. Sistnevntes konstruksjon gjør at de kan være MYE lenger uten å være rot til problemer. Nettopp pga støykansellering og skjerm. Matchregler gjelder uansett hvordan du snur og vender på forståelsen av dem. Så store ting som forsterkersett er en av hovedskurkene i et anlegg mht. støy. Sammen med strømnett og DAC. Spesielt støyfølsomt er også filbasert audio.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Det har vært tyst både i denne tråden og hos meg ganske lenge nå. De siste ukene har jeg vært borte på ferie, så da fikk anlegget en fullstendig og langvarig shut-down. Det ser ut til at Parasound Halo A 21 ikke har likt å være avslått så lenge, for nå går den bare halvveis på. Den står i standby og responderer på på-knappen, men det kommer aldri noe "klikk" som kobler inn utgangene. Her er en video-demonstrasjon.

    Jeg har naturligvis gått over alle tilkoblinger og sjekka at alt er som det har vært før, men det virker som om det har skjedd noe med forsterkeren som krever reparasjon. Da kommer selvsagt vurderingene. Det kan være en enkel sak å fikse, men kan også være omfattende. Er det da verdt et verkstedsbesøk? Til hvilket verksted i så fall? Og det praktiske: Forsterkeren er tung og kostbar å sende. Jeg har ikke originalemballasje, og hvordan pakker man inn et slikt beist som kan tåle en strabasiøs fraktreise? I verste fall kan den bli mer skada av frakten.

    Så da blir spørsmålet: Reparere eller kjøpe en annen effektforsterker? Noen innspill?

    PS: Jeg skal innrømme at jeg allerede har snust litt på Torget etter hvilke effektforsterkere som ligger der.
     

    Hurra_mann

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.01.2006
    Innlegg
    427
    Antall liker
    212
    Kan det være at A21 venter på 12 V "trigger" signal for å slå seg på?
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Det kunne jo ha vært en mulighet, men på baksida er det en vippebryter der man kan velge mellom 12 V "trigger", manuell eller auto. Bryteren stod i manuell, og da jeg satte den i 12 V "trigger" og auto kom det ingen respons da jeg trykka inn på-knappen. Den står altså rett slik den nå står (og har stått) i manuell, men forsterkeren går altså bare "halvveis" på. Men takk for et nyttig innspill :)
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.673
    Antall liker
    4.119
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Forøvrig!
    Om du velger å gå for ny forsterker, kan jeg meddele at jeg har to Vera p400/1000 her i demo. De låter veldig bra til prisen.
    De kan trygt settes opp på lista som kandidater (eller en av de hvertfall)
    Jeg har skrevet noen inntrykk i tråden min, og kopiert dem over i Veratråden.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn