- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.200
Ingen som har lyst til å si noe om dette?Hvor mye koster disse jazz tapene, vanligvis?
|
Ingen som har lyst til å si noe om dette?Hvor mye koster disse jazz tapene, vanligvis?
Og der ligger kanskje største grunnen til at noen satser på tape på nytt? Avansen virker ekstremt mye høyere enn om man skulle tilby noe tilsvarende til nedlasting. Selv om de prisene skulle halveres, så er det vanvittige priser.3-600USD avhengig av leverandør
middelmådigheten forkjempes av slike som deg og massene fortjener ikke bedre imoSer ikke at det har noe relevanse til at man ikke velger å satse på nedlasting isteden. Poenget mitt var at man kan oppnå det samme med en langt billigere metode, men man velger tape fordi fortjenesten alene er langt høyere. Treg i dag LMC? ;D
Med tanke på hva de spesielle platene i hylla koster, ser jeg ikke helt denne problematikken...Jeg ser vel heller prisen på hver tape som en utfordring, enn prisen på spilleren.![]()
Du ser ikke forskjellen på $ 300-600 per tape vs NOK 300 for en LP?Med tanke på hva de spesielle platene i hylla koster, ser jeg ikke helt denne problematikken...Jeg ser vel heller prisen på hver tape som en utfordring, enn prisen på spilleren.![]()
-Jørgen
Nei jeg tenker ikke på runofthemill utgivelser til 300 kroner, disse unngås som pesten gitt..Du ser ikke forskjellen på $ 300-600 per tape vs NOK 300 for en LP?Med tanke på hva de spesielle platene i hylla koster, ser jeg ikke helt denne problematikken...Jeg ser vel heller prisen på hver tape som en utfordring, enn prisen på spilleren.![]()
-Jørgen
edit:
Jeg teller på knappene, og skulle gjerne gått for tape, siden det lyder så inn i helvete bra. Men det er dyrt.
hva hindrer deg?Hadde jeg hatt en A80 så skulle det bætterdø blit design ja.
av en eller annen grunn kommer de aldri lenger en hit.....Du dukker jo aldri opp med en her på døra![]()