TANNOY

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    13.079
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Det er ingen Fyne modeller som er tilsvarende Cheviot bortsett fra element størrelsen.
    Og det var i grunnen akkurat det jeg tenkte på.
    Stereofil har import rettigheter til Tannoy i Norge. Er ikke sikker på hvorfor de ikke har de inne, men det er jo bare å spørre de.
    Ingen grunn til det, siden jeg har et par og ikke har noen planer om å kjøpe noen andre.

anderstollefsen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Antall liker
    185
    Sted
    Ålgård
    Torget vurderinger
    3
    Noen som har sammenlignet Dc 10Ti og Dc 10A? Det står et par Dc 10A til salgs på finn, nokså i nærheten og jeg var litt sugen på å gå for toppen i Definition serien. Hva tenkes om prisen med ST-200 inkludert for 65 laken? Hva kan jeg evt få for mine? Ikke så mange til salgs av hverken av modellene så det er vanskelig å gjøre seg opp en mening. Det er jo ikke hver dag 10A kommer for salg heller. Har lest endel, men kom gjerne med erfaringer om noen har.

• Liker
    Reaksjoner: TAF

kazan

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    504
    Sted
    Lillehammer
    Torget vurderinger
    4
    Jeg hadde DC10TI for noen år siden,vurderte den gang et par DC10A som lå ute. Sjekket den gang med Stereofil,de mente det var lettere å få DC10TI til og spille bra enn DC10A. Så da ble det ikkenoe bytte på meg. Men jeg har aldri hørt DC10A

rocknrolla

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.09.2009
    Antall liker
    26
    Sted
    Florø
    Torget vurderinger
    1
    Noen som har sammenlignet Dc 10Ti og Dc 10A? Det står et par Dc 10A til salgs på finn, nokså i nærheten og jeg var litt sugen på å gå for toppen i Definition serien. Hva tenkes om prisen med ST-200 inkludert for 65 laken? Hva kan jeg evt få for mine? Ikke så mange til salgs av hverken av modellene så det er vanskelig å gjøre seg opp en mening. Det er jo ikke hver dag 10A kommer for salg heller. Har lest endel, men kom gjerne med erfaringer om noen har.
    Eg fikk prøve et par dc 10a side om side med mine dc10t for ganske mangen år siden då en kamerat hadde dei på prøve og ville teste dei på min asr emitter 2 . Merk eg har altså dc10t ikkje ti . Eg husker at dei var litt wow på endel musikk og litt mæh på anna musikk . Dc10a var absolutt meir raffinert en dc10t , men vi måtte jobbe litt meir med plassering m.m på den . Ettersom eg hadde prøvd kensington før så husker eg at eg den gang tenkte at eg heller hadde kjøpt den en dc10a. Eg har kobla opp og tatt i bruk mine Tannoy dc10 igjen og synes dei spiller meget fint . Ka som skal inn igjen med meg er eg usikker på , men eg er litt lei høytalere som får dårlige innspillinger til å låte veldig dårlig . Eg er vel der at eg heller vil høre musikk , masse musikk .

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    5.669
    Sted
    Bartistan
    ...eg er litt lei høytalere som får dårlige innspillinger til å låte veldig dårlig . Eg er vel der at eg heller vil høre musikk , masse musikk .
    ...og nettopp der syns jeg Kensington SE er midt i blinken, fora med rør - Manely/Rogue pre/power.
    Ikke mange hi-fi testskiver som fyker forbi mine herpa øreganger men ingenting låter heltforjævlig likevel :love:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn