K
Kaare G. Opsahl
Gjest
litt fjernt at man ikke kan bruke så mange takker og liker som man ønsker
Da har du brukt opp dine sju Takker pr dag
Det er kun mulig å gi opptil 7 stk. Takker og 7 stk. Liker pr. dag.
3 misliker og 7 liker/takkerDa har du brukt opp dine sju Takker pr dag
Det er kun mulig å gi opptil 7 stk. Takker og 7 stk. Liker pr. dag.
takk skarru ha
Gjelder det samme for liker/misliker.?
Har lyst til å takke så mange serru´
[h=2]Takker/Liker/Misliker[/h]Som alle har fått med seg har vi lagt til en Takker/Liker/Misliker funksjon som går igjen i alle innlegg.
Det er kun mulig å gi opptil 7 stk. Takker og 7 stk. Liker pr. dag. Tanken er ikke at en skal takke og like for alt mulig, men gi en tilbakemelding til innlegg som fortjener det.
Når det gjelder Misliker så er det kun lov å gi 3 stk. om dagen, og tanken er at dette skal brukes på innlegg som du føler bryter med folkeskikk/regelverket, og som kan gi oss moderatorer en pekepinn på innlegg som bør tittes på.
Når du har brukt opp din kvote så vil funksjonen forsvinne inntil ny dag kommer. Hvis du har gitt 7 stk. Liker så vil det kun stå "Jeg takker for dette innlegget" og "Jeg misliker dette innlegget". Hvis du har gitt 7 stk. Takker og 7 stk. Liker, så vil det kun stå "Jeg misliker dette innlegget".
Mvh
Høvdingen
Takkskarrufaenmeghafår vi snart en takk skarru faen meg ha-knapp også?
takkskarrufaenmeghajeg bruker opp misliker-kvoten min hver dag på dine innlegg, finger
...var den ment til meg forstod jeg den ikke.hvorfor ikke fortsette med @hansern?
ditt gamle nick var litt lettere å skrive for en latsekk...var den ment til meg forstod jeg den ikke.hvorfor ikke fortsette med @hansern?
nok om det: Kom på at jeg har trykket på ''Misliker'' knappen en gang -
men han hadde spillt Rune Rudberg - og jeg kjente nakkehårene reiste seg.
Uansett: Jeg ber om unnskyldning.
Innlegget var nok ikke upassende.......
uansett. Sorry.
ok, så det nå.....vel - har hatt det som e-postadresse siden 1995. Dessuten dukket det opp en kjendis i vg med samme nick, så for å unngå misforståelser gikk jeg tilbake til det originale.ditt gamle nick var litt lettere å skrive for en latsekk...var den ment til meg forstod jeg den ikke.hvorfor ikke fortsette med @hansern?
nok om det: Kom på at jeg har trykket på ''Misliker'' knappen en gang -
men han hadde spillt Rune Rudberg - og jeg kjente nakkehårene reiste seg.
Uansett: Jeg ber om unnskyldning.
Innlegget var nok ikke upassende.......
uansett. Sorry.
Utakk er vel verdens lønnHva skjer?
Takker er plutselig borte.
Enklere å bruke.Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med regelbruddknappen, når man allerede har rapporteringsknapp?
Jeg ville trykt på takkher, men den har vi jo ikke, og jeg har ikke flere Liker igjenTenk om flere kunne vise like stort engasjement og bidragsnivå som debattene rundt forumet og liker/regelbruddknappene.
Det hadde jeg likt
du kan skrive "jeg liker innlegget"Jeg ville trykt på takkher, men den har vi jo ikke, og jeg har ikke flere Liker igjenTenk om flere kunne vise like stort engasjement og bidragsnivå som debattene rundt forumet og liker/regelbruddknappene.
Det hadde jeg likt
Dette innlegget likte jeg!du kan skrive "jeg liker innlegget"Jeg ville trykt på takkher, men den har vi jo ikke, og jeg har ikke flere Liker igjenTenk om flere kunne vise like stort engasjement og bidragsnivå som debattene rundt forumet og liker/regelbruddknappene.
Det hadde jeg likt
Jeg takker for innleggetDette innlegget likte jeg!du kan skrive "jeg liker innlegget"Jeg ville trykt på takkher, men den har vi jo ikke, og jeg har ikke flere Liker igjenTenk om flere kunne vise like stort engasjement og bidragsnivå som debattene rundt forumet og liker/regelbruddknappene.
Det hadde jeg likt
Er funksjonen så ille for deg?Jeg ønsker muligheten til å "like" egne innlegg.
På ingen måte. Jeg har brukt den selv og er gjennomgående ugenert av den. Mitt alvorlig mente forslag er at når vi uansett har funksjonen kan vi like gjerne få lov til å markere når vi virkelig er fornøyd med våre egne gullkorn. Litt sånn høy-på-seg-selv-knapp. Jeg tror den ville blitt mye brukt.Er funksjonen så ille for deg?Jeg ønsker muligheten til å "like" egne innlegg.