Men det aller værste er Stones
mvh
 er så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det
 er så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det  ungene kan lage pynt av de i jula
 ungene kan lage pynt av de i jula  men nå banner jeg sikkert fælt, men motorhead er faktisk verre
 men nå banner jeg sikkert fælt, men motorhead er faktisk verre 

| 
 | 
Men det aller værste er Stones
mvh
 er så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det
 er så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det  ungene kan lage pynt av de i jula
 ungene kan lage pynt av de i jula  men nå banner jeg sikkert fælt, men motorhead er faktisk verre

Ja det har du igrunnen rett ier så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det
ungene kan lage pynt av de i jula

Joda,bedre enn StingNei han har ikke det
mvh

Vi får være enige om å være uenigeIkke faen
mvh

Fatt mot, det virker likevel. Podene mine ble utsatt for Joni Mitchell, Tom Waits og mye annet. Det tok noen år, men jammen liker de mye rart etter hvert som de ble eldre. Særlig min datter, nå 33, er en fan av mye av det jeg spilte for henne for rundt 20 år siden.Fruen var ikke hjemme nei..de satt ikke så lenge så tviler det nådde inn

Han har litt "sting" i musikken... og det er litt spenst i BS..Joda,bedre enn Sting

ikke nok med at han må låne bort utstyr men må jaggu montere det også
 ikke nok med at han må låne bort utstyr men må jaggu montere det også  med en sprengt konto for tiden så skjer det ikke mye på den fronten på en stund
 med en sprengt konto for tiden så skjer det ikke mye på den fronten på en stund  

dette er samme inntrykk jeg sitter med. Det spiller musikk uansett hva jeg serverer de. Klart det finnes ting som er mer brutalt, mer korrekt å mer riktig til andre ører. Men hvordan dette klaffer i rom, elektronikk og mine ører er imo helt perfekt. De tegner opp et stort lydbilde der de plasserer vokalisten rett foran tærne mine med akkurat passe bunn, mellomtone å nok detaljer uten å bli slitsomt i mine ører
 dette er samme inntrykk jeg sitter med. Det spiller musikk uansett hva jeg serverer de. Klart det finnes ting som er mer brutalt, mer korrekt å mer riktig til andre ører. Men hvordan dette klaffer i rom, elektronikk og mine ører er imo helt perfekt. De tegner opp et stort lydbilde der de plasserer vokalisten rett foran tærne mine med akkurat passe bunn, mellomtone å nok detaljer uten å bli slitsomt i mine ører  jeg hadde nok ikke trodd jeg skulle bli såpass forelsket i høyttalere at jeg skulle sprenge banken såpass noen gang
 jeg hadde nok ikke trodd jeg skulle bli såpass forelsket i høyttalere at jeg skulle sprenge banken såpass noen gang  men som fruen sier så skjønte hu samme kveld de ble koblet opp at i år blir det mindre julegaver på henne
 men som fruen sier så skjønte hu samme kveld de ble koblet opp at i år blir det mindre julegaver på henne 

så er det bare å telle ned timer til øl, hifi å hyggelig samvær med familien.
 så er det bare å telle ned timer til øl, hifi å hyggelig samvær med familien.  life is gooood
 life is gooood

Skal ta meg sammen til neste gang @erikrSærdeles mye fryd for både øre og øyne!
Svært behagelig og lite lyttetrettende oppsett.
Kunne kost meg lenge i den godstolen, Tommy - forutsatt at også serveringen hadde vært på like bra nivå, naturligvis...!
Etter hvert som kontoen din begynner å bule ut igjen, skal vi får vinylriggen opp på samme nivå som den digitale og da blir alt digitalt bare helt uinteressant....!
 burde jo hatt sviskekompott klar når det kommer folk på din alder på besøk
 burde jo hatt sviskekompott klar når det kommer folk på din alder på besøk  skal huske det til neste gang
 skal huske det til neste gang  det blir spennende å få dillet med spillern fremover ja
 det blir spennende å få dillet med spillern fremover ja

Forøvrig er sviskekompott særdeles undervurdert! Satt svært høyt av kjennere, i likhet med gammelost og semulegrynsgrøt!Skal ta meg sammen til neste gang @erikrburde jo hatt sviskekompott klar når det kommer folk på din alder på besøk
skal huske det til neste gang
det blir spennende å få dillet med spillern fremover ja

da har jeg mine faste 2 som skal frem. 1 gave fra minsten, å en hjemmelaget fra eldste. Stått på noen forskjellige høyttalere igjennom årene nå
 da har jeg mine faste 2 som skal frem. 1 gave fra minsten, å en hjemmelaget fra eldste. Stått på noen forskjellige høyttalere igjennom årene nå  i bakrunn av galskapen har vi selskap av keb'mo
 i bakrunn av galskapen har vi selskap av keb'mo  knalltøff musikk
 knalltøff musikk  

Ja dette var saker. Blir å høre litt igjennom ting derfra ved ledig stund i helgenFantastisk bra albumer stor fan .
Ha en fin helg og nyt kvelden
mvh
 ha en fantastisk kveld og helg du også
 ha en fantastisk kveld og helg du også 

TakkerFete høyttalere! Så på de i Horten, men fikk dessverre ikke hørt de.
 fikk ikke komt meg til messa da fruen satt ned foten her
 fikk ikke komt meg til messa da fruen satt ned foten her  
  men audio aktøren lånte de ut etterpå så det løste seg bra
 men audio aktøren lånte de ut etterpå så det løste seg bra

Må si jeg savner den gode gamle røde kompotten man før fikk kjøpt i butikkene.. men den er som sunket i jorden..Forøvrig er sviskekompott særdeles undervurdert! Satt svært høyt av kjennere, i likhet med gammelost og semulegrynsgrøt!
Ellers synes jeg at det er på tide at inngangspartiet ditt bør få rullestolrampe....!