T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fyrt opp pop anlegget ikveld 😁🤩 nyter en mango ipa å Cognac jeg fikk av en kunde før helgen som takk for utført oppdrag. 👌 den smakte meget godt ikveld. The white stripes er først ut ikveld 😁 en fortreffelig lørdag ønskes folket som svinger innom her 🍻
    20210410_221642.jpg
    20210410_222121.jpg
    20210410_222314.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Igår var det cruising i sentrum. Da var det en fin mulighet å få testet nyeste tilskuddet til familien litt. (Min til høyre) det har vært noen helt fantastiske dager her på Vestlandet med god temperatur å sol 😁 nå er det vel lite hifi fremover å mer ute aktiviteter 🤙
    20210502_203243.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Lite hifi for tiden. Bruker mye tid med unger å fise rundt med buss ved ledig anledning 🤩☀ nå har vi surra rundt på Vestlandet i snart en uke. Jeg og fruen i buss å ungene i telt. Siste overnatting denne turen gjøres på vakre Fitjar 😁🤙 ferie er faen meg sterkt undervurdert!
    IMG_20210710_225416_858.jpg
    god sommer folks!
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.203
    Antall liker
    8.967
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Har ikke hatt ferie på noen år nå.. men går fra rundt i moderne type sånn buss i jobben 🙂
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Har ikke hatt ferie på noen år nå.. men går fra rundt i moderne type sånn buss i jobben 🙂
    Å ikke ta seg ferie er å gjøre seg selv en bjørnetjeneste imo nå har jeg 14dager med litt påfyll så arbeidsdagen blir vesentlig kjekkere når jeg er tilbake 🤙
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.203
    Antall liker
    8.967
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Tja.. når jobben er bobil så er det ferie hele året 🤣 så tar jeg ferie må jeg enten jobbe med noe eller så må jeg gjøre jobben min uten lønn.. så da er det bedre å ikke pirke på balansen i livet 🤣
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hoi, her har det vært stille ja. Sommeren har virkelig blitt nyti ute for det meste. Buseen har blitt brukt masse! Det har gått i utejobbing på tomt og garasje. Mye som har skjedd på jobb også så dagene har forsvunnet fort. Har akkurat satt meg ned i godstolen etter ei helg hos en kompis der vi bygger terrasse på 40kvm. Sånt tar tid 😴

    Snekkerbua har blitt flyttet opp til lageret å garasjen har blitt gjort om til bil, noe som har vært plan siden jeg bygde den. Fruen kasta seg også på litt bil moro å kjøpte seg en snerten å ganske strøken boble. Jeg har fått streng beskjed om å holde fingra unna! Eneste jeg har fått lov til er å gi den moderat senk 🤷‍♂️ bussen skal til pers i vinter med litt ompakking av motor, mer senk å generelt dilling.

    På hififronten skjer det ting, men ingenting avgjort før uti uken 🤪 som vanlig stor utskifting her ila sommeren før hifi sesongen igjen er her 🤷‍♂️🤪
    20210911_151424.jpg
    20210922_181814.jpg
    20210922_181853.jpg
     

    Vedlegg

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.069
    Antall liker
    4.285
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    2
    Hoi, her har det vært stille ja. Sommeren har virkelig blitt nyti ute for det meste. Buseen har blitt brukt masse! Det har gått i utejobbing på tomt og garasje. Mye som har skjedd på jobb også så dagene har forsvunnet fort. Har akkurat satt meg ned i godstolen etter ei helg hos en kompis der vi bygger terrasse på 40kvm. Sånt tar tid 😴

    Snekkerbua har blitt flyttet opp til lageret å garasjen har blitt gjort om til bil, noe som har vært plan siden jeg bygde den. Fruen kasta seg også på litt bil moro å kjøpte seg en snerten å ganske strøken boble. Jeg har fått streng beskjed om å holde fingra unna! Eneste jeg har fått lov til er å gi den moderat senk 🤷‍♂️ bussen skal til pers i vinter med litt ompakking av motor, mer senk å generelt dilling.

    På hififronten skjer det ting, men ingenting avgjort før uti uken 🤪 som vanlig stor utskifting her ila sommeren før hifi sesongen igjen er her 🤷‍♂️🤪 Vis vedlegget 754431 Vis vedlegget 754432 Vis vedlegget 754434
    Wow! Strøken garasje👌
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    FJELL

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.03.2010
    Innlegg
    181
    Antall liker
    186
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det var da en dritstilig garasje. Den bobla passet godt inn. Jeg har selv hatt mest Volkswagen. Startet med en 1600, 68 modell. Skiftet motor selv en gang husker jeg. Deretter en -76 transporter, kjørte den over til England, fullt camping innredet med hevetak etc. Hadde drømt om en slik siden 16 års alder. Kjørte Europa på kryss og tvers hver sommer. Hadde bilen i 11 år, da var det nesten ikke rust. Skikkelig lydanlegg hadde den også. Da jeg begynte i jobb ute i provinsen fungerte bilen som mobilt kontor vår/sommer. Barnevogn var det bare å rulle rett inn. Sikring av dyrebar last var det ingen som tenkte på. Skulle aldri ha solgt. Burde bygget en fliselagt garasje og tatt vare på den. Tenkte ikke så langt den gang. Mvh Erik.
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det var da en dritstilig garasje. Den bobla passet godt inn. Jeg har selv hatt mest Volkswagen. Startet med en 1600, 68 modell. Skiftet motor selv en gang husker jeg. Deretter en -76 transporter, kjørte den over til England, fullt camping innredet med hevetak etc. Hadde drømt om en slik siden 16 års alder. Kjørte Europa på kryss og tvers hver sommer. Hadde bilen i 11 år, da var det nesten ikke rust. Skikkelig lydanlegg hadde den også. Da jeg begynte i jobb ute i provinsen fungerte bilen som mobilt kontor vår/sommer. Barnevogn var det bare å rulle rett inn. Sikring av dyrebar last var det ingen som tenkte på. Skulle aldri ha solgt. Burde bygget en fliselagt garasje og tatt vare på den. Tenkte ikke så langt den gang. Mvh Erik.
    Ja den skulle du tatt vare på :) de vokser ikke på trær lenger de bussene. Har stort sett drevet med vw hele livet her å med unntak av et svakt øyeblikk der jeg prøvde meg på noe Dodge greier. Snakker lite om den :p fruen sin boble er en 69mod regget i 68.1500motor med skiver. Knall god bil å kjøre. Bussen er for tiden helt jævlig å kjøre. Må ordne litt fremme å få senket litt til før den er optimal. Men det tar både tid å penger så ingen stress. Nå som høsten er her for fult går skrotten i nødmodus så nå blir det nok mer innetid og hifi fremfor bil. Men det er jaggu deilig også!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ja litt uvant uten alle boksene.. men gud bedre så enkelt 🤩 spiller musikk gjør det også 😁👌
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Takk takk 😁 ja absolutt! Håper også det resulterer i at resten av huset benytter seg mer av anlegget nå som det er enklere
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Grattis med morsomme og gode høyttalere.
    Hadde gleden av å høre de hos Renaissance Audio, absolutt i min gate.
    Hvordan har du koblet de opp mot kildene dine?

    mvh
    Proffen
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Grattis med morsomme og gode høyttalere.
    Hadde gleden av å høre de hos Renaissance Audio, absolutt i min gate.
    Hvordan har du koblet de opp mot kildene dine?

    mvh
    Proffen
    Takk takk 😊 Node via coax å tv via optisk. Enkelt og greit 👌
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn