T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    -Jeg synes da du nevnte noe om "stor og bøs"???

    mvh
    Tror jeg må ta en øl...jo men nei. Tenker type stort plinth. Ikke at jeg skal handle ikveld siden frua har tatt kortet mitt på ubestemt tid... men vindushoppe litt 🤪
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Er en Sony tangential på Garnes på Finn.no. Ikke spesielt billig (2000) og jeg vet ikke om de er særlig god eller om det er vanskelig å få fatt i ny pickup for denne modellen. Men skulle tro den var lett å betjene i det minste. Det er jo i nærheten av deg ikke sant?
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Bildet ditt kom før jeg postet. Sonyen blir litt ynkelig sammenlignet. Men den er ikke bøs og er lettbetjent...
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Jo den har jeg sett, men ikke helt det jeg er ute etter 😊 men takk for tipset 👌 har en clearaudio stående her også, men med vibrasjoner å gammelt trehus er den ubrukelig her om den ikke henges på vegg.
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Aah. Leste feil, trodde du ville ha liten og IKKE bøs....
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Den er i det minste mindre bøs enn Airforce One...
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Denne dukker opp av og til. Før alle oljeplattformene og med mulighet til tre armer. En pen klassiker. Micro Seiki 1000,
    Bilde_2021-10-16_094147.png
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Den der vil få naboen til å få komplekser 😆 er nå det er lett å angre på ting jeg har solgt 🤦‍♂️😆 men livet er vel egentlig for kjedelig til å angre på sånt. Fremdeles mye hifi som er uprøvd 😁👌
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hvis det bare er en 0 for mye i pris, har du råd til det meste av bøse spillere 😄
    🤪 nei lommeboka sier at jeg må jobbe med å få clearaudio spillern til akkurat denne uka 🤪 men viktig å drømme å planlegge viktige ting for fremtiden 😁
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.869
    Antall liker
    17.451
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Har visst sitti for mye på ræva de siste dagene fikk jeg beskjed om hjemme så nå er det bare å hive seg rundt å få på vinterdekk 👌 dieselpurka er fyrt opp å motivasjonen er ingensteds å finne😆 er faktisk litt ok tid vi går inn i. Gjør ingenting å bremse ned å nyte innetid heller
    20211016_115819.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Dekk skiftet, fruen sendt på fest å ungene har benket seg foran tven oppe med playstationen. Da er det bare å nyte kvelden 👌 masse gode musikktips i diverse tråder som skal sjekkes ut😊 men først ut ikveld er Tool🍻😎 ølet er kaldt å anlegget har stått på en stund så dette lover bra 👌
    Screenshot_20211016-200600_TIDAL.jpg
    20211016_200720.jpg
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.841
    Antall liker
    50.841
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Krever jo litt å få inn delene men etter det er det grei skuring😁
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det må sies at det er nok ikke mange gitarister som kan måle seg med Müller imo.
    Screenshot_20211016-214813_TIDAL.jpg
    Stemning å humør lurer meg stadig ut på ene gitar orgie etter den andre idag 🤷‍♂️🤪 dette er rett og slett nydelig!
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.048
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Ligger jo en fin Volvare ute på torget.. Fosse som selger :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    3.604
    Torget vurderinger
    1
    Hei
    Du har denne i Fyllingdalen.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hei
    Du har denne i Fyllingdalen.
    Har sett den. Jeg syns den er tøff, men får nok ikke innpass hos interiørarkitekten i huset. Tøyer jeg strikken ender jeg opp med det her:
    245803954_10166363864595311_6626055965735172695_n.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Får se hva som skjer. Hvilepuls fremdeles så ingen hast 🤪

    Et lite leserbrev for å muntre opp de i nord med enebolig nå med vinteren rett rundt hjørnet 🤪

    Dagbok fra en søring i Tromsø, tralalala.... 8. desember Det begynte å snø. Det er årets første snø, og min hustru og jeg tok oss et glass konjakk og satte oss ved vinduet og så på de hvite flakene som dalte ned fra himmelen. Det så ut som et maleri. Det er så romantisk at vi føler oss som nyforelskede igjen. Jeg simpelthen ELSKER snø! 9. desember. Vi våknet til et nydelig teppe av krystallklar hvit sne! Det dekket hele landskapet! For et vakkert syn! Kan det være et vakrere sted i hele verden? Å flytte hit var den beste ideen jeg noen gang har hatt! Jeg måket snø for første gang på mange år, og følte meg som en guttunge igjen! Jeg måket hele oppgangen til huset, men i kveld kom snøplogen og dekket det hele til igjen. Så måtte jeg måke den opp igjen! For en morsom opplevelse! 12.desember. Mildværet har smeltet all snøen. Det var en skuffelse, men naboen sier at jeg ikke skal fortvile. Vi får definitivt en hvit jul! Jeg vil bli svært skuffet dersom vi ikke får snø i jula, men naboen sier at vi kommer til å få så mye snø at jeg ikke vil tåle synet av den før vinteren er omme. Det tror jeg ikke er mulig! (Disse nordlendingene har jo en tendens med å overdrive) Naboen er en hyggelig fyr og jeg er glad for å ha ham som nærmeste nabo! 14.desember. Snø, elskede snø! Det falt 30 cm i natt! Temperaturen falt til -20C. Kulden får alt til å sprake og glitre! Vinden tok nesten pusten fra meg, men jeg varmet meg ved å måke oppgangen igjen. Dette er livet! Snøplogen kom igjen i kveld og dekket til oppgangen igjen. Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så mye snømåking, men jeg får i alle fall litt trim. Skulle bare ønske at denne hosten gikk over. 15.desember. Det er meldt ca. 60 cm snø. Jeg solgte Merchen og kjøpte en firehjulsdreven sak. Kjøpte også vinterdekk til konas bil og to ekstra snøbrett. Averterte fryseren. Kona vil ha peis i stua i tilfelle strømmen går. Det tror jeg er bare tull. Vi er jo ikke i Sibir, heller. 16. desember. Storm i morges. Falt og slo meg da jeg var ute og strødde salt. Det verker som faen. Kona lo, noe jeg synes var dårlig gjort. 17. desember. Fremdeles langt under null. Veiene er stengt på grunn av is og snø. Strømmen var borte i fem timer. Jeg måtte tulle meg inn i tepper for å holde meg varm. Ingenting å gjøre annet enn å stirre på kjærringa og prøve å irritere henne. Jeg burde vel ha ordnet med peis, men det innrømmer jeg ikke for henne! Gud som jeg HATER når hun får rett! Jeg kan nesten ikke tro at jeg sitter her og fryser i hjæl i min egen stue! 20. desember. Strømmen er tilbake, men det kom nye 40 cm av det jævla stoffet i natt. Mer måking. Tok hele jævla dagen. Jævla snøplogen kom forbi to ganger. Prøvde å få nabogutten til å måke, men han sa han ikke hadde tid for de skulle spille ishockey. Guttungen ljuger! Ringte for å kjøpe snøfres, men de var utsolgt. De fikk ny forsyning i mars. De ljuger. Naboen sier jeg må måke ellers vil kommunen sende regning fordi jeg ikke holder oppgangen åpen. Han ljuger! 22. desember. Naboen hadde rett med tanke på den hvite jula. Det kom nye 20 cm av dritten i dag og det er så jævla kaldt at det neppe vil smelte før i august. Det tok meg 45 minutter å kle på meg for å gå ut å måke og da måtte jeg pisse. Før jeg fikk av meg alt hadde jeg pissa og da jeg så hadde fått på meg igjen var jeg for sliten for å måke. Prøvde å leie naboen til å måke resten av vinteren for han har plog på traktoren, men han sa han hadde det for travelt. Jeg tror den jævelen ljuger. 23. desember. Bare 10 cm. snø i dag. Så ble det mildere også, det ligger på 0 C. Kona ville ha meg til å pynte husfasaden med lys i dag. Hun er faen ikke klok! Hun kunne ha spurt for en måned siden! Hun sier hun spurte for en måned siden men jeg tror hun ljuger. 24. desember. 60cm. nysnø - igjen! Over natta! Faaaaaaaaaan!!! Snøen var pakket så hardt av snøplogen at jeg brakk snøbrettet. Trodde jeg skulle få hjertefeil. Hvis jeg får tak i den forbanna fyren som kjører den plogen skal jeg dra ham gjennom snøen etter balla og slå ham i hjæl med det brukne brettet! Jeg vet han gjemmer seg bak hjørnet og venter til jeg er ferdig med måkinga før han kommer med den jævla plogen i 90 km/t og dekker til alt jeg har måkt opp! I kveld ville kjærringa at jeg skulle synge julesanger sammen med henne og åpne pakker men jeg hadde ikke tid for jeg satt klar og ventet på den forbanna plogen. 25.desember. God forbanna helvetes jul! 50 cm. til av den forpulte snøen i natt. Vi snødde inne. Tanken på å måke får meg rykende forbanna! Gud som jeg HATER denne forbanna jævla snøen! Tromsø! Helvetes drittby! I dag kom han som kjører snøplogen og spurte om penger til ei innsamling av noe dritt. Jeg pælma den brukne snøskuffa i huet på'n. Kjærringhælvete sier jeg har dårlig holdning. Jeg synes hun er en idiot. Hvis jeg må se "Tante Pose" en jævla gang til kommer jeg til å stappe henne i mikro-ovnen. 26.desember. Fremdeles innesnødd. Faaaaaaaaaans Tromsø! H
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    En gammel nabogutt ble tromsøværing for mange år siden. Det var et år med så mye måking og det var fremdeles 2 meter på flatmark 17.mai. Han sa at måking ble en livsstil men at det gikk mye bedre da han kunne lage tunnel inn til garasjen og slippe å måke innkjørselen. :)
     
    • Wow
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    fytti grisen! jeg hater snø så intenst. har ingen nytte av det overhode etter at skrotten begynte svikte med elendige ledd. så jeg passer godt inn på vestlandet her det stort sett regner :p flytta fra 30- å masse snø til 3+grader å regn i 2007 å har ikke angret på det :p
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.048
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Håper det blir en litt mer normal vinter i år.. sist vinter ble snøskuffen ikke tatt fram før i februar.. Og den ble brukt hele 5 ganger.. serdeles merkelig..
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Håper det blir en litt mer normal vinter i år.. sist vinter ble snøskuffen ikke tatt fram før i februar.. Og den ble brukt hele 5 ganger.. serdeles merkelig..
    Ser ingen problemer der, untatt at det snødde for mye sånn ca 5 ganger... 🤪
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn