- Ble medlem
- 23.11.2008
- Antall liker
- 673
|
Skal sykle til Horten i sommer uavhengig av messe da moren min bor der. Blir en liten tur innom bikeshop på skoppum ogsåJeg synes vi skal rotte oss sammen og sykle til Hortenmessa til sommeren. Jeg tror det kunne blitt en trivelig tur.
Innom bikeshop, ja. Kanskje best å ta crossen. Den har skruehull for bagasjebrett. Frykter jeg kan trenge det på vei hjem....Skal sykle til Horten i sommer uavhengig av messe da moren min bor der. Blir en liten tur innom bikeshop på skoppum ogsåJeg synes vi skal rotte oss sammen og sykle til Hortenmessa til sommeren. Jeg tror det kunne blitt en trivelig tur.![]()
Det høres ut som en god ide` Jeg kan ta sykkelen på bussen inn til Oslo å møte dere der.Jeg synes vi skal rotte oss sammen og sykle til Hortenmessa til sommeren. Jeg tror det kunne blitt en trivelig tur.
Hva brukte du av olje? Eller brukte du fett? Jeg sliter med ulyd og lugging på et Mavic Crossmax hjul....Det ble meget bra Fidelio! Nå er vel sykkelen 100% ferdig?
Jeg kan meddele at IKEA var tomme for det skapet i akkurat den fargen som vi skulle ha, så da ble det å bestille. Noe som førte til at jeg slapp å bruke gårsdagen på å montere opp klesskap. YEY!
Dermed ble det tid til viktigere ting som å smøre opp cosmic ultimate bakhjulet mens man så på Paris - Roubaix episoden av på hjul med Dag Otto.
Nå er den kjipe lyden borte. Dobbel YEY!