Da er jeg klar for vår og fine veier. Spent på å teste landeveispedaler og sko
OU812
OU812
Vedlegg
-
77.6 KB Visninger: 100
Ser bra utDa er jeg klar for vår og fine veier. Spent på å teste landeveispedaler og sko![]()
Takker for det Fidelio! Sete er skiftet ut i vinter og såvidt testet. Må fininnstille det og et par andre småting når våren er her og jeg får følt meg litt frem.Ser bra utDa er jeg klar for vår og fine veier. Spent på å teste landeveispedaler og sko![]()
Litt vanskelig å se rammestørrelse fra bildet, men mulig setet ditt bør litt bakover? Du kommer veldig langt frem over kranken med setet slik som nå.
Campa er jo faktisk vesentlig bedre representert blandt ProTour lagene enn i fjor for øvrigOg så på Campagnolo Super Record EPS da gitt! Enten har Super Mario endelig sett lyset eller så har min navnebror skrudd opp markedsføringsbudsjettet noe voldsomt.
Bruker man annet enn "standard"-dekk når man sykler landeveissykkel på grus og rufsete veier?Jeg rister rundt på grusveiene på et Full Carbon og 25mm dekk...
Naturallemente!Cursed?
Jeg rister rundt på grusveiene på et Full Carbon og 25mm dekk...
Ser den. Nå er jeg på vei ut med 622x35 Ritchey Speedmax. Det er forskjell på grus og grus også, jeg tenker å ta GW'n til steder hvor Bianchien definitivt ikke skal. Drakon ser vel ikke ut som den kommer fra Ekornes? Litt fyldigere enn Dynamic, men ikke allverdens (ser den veier 25 gram mer).Sadler med padding blir alltid feil for meg, og faktisk mer ukomfortabelt enn hårde seter. Puten i buksen tar seg av komforten. Det har kanskje noe gjøre med at et hardt sete (forutsatt at det passer eierens skrukk) trykker der det skal trykke, mens et mykere sete trykker overalt.
Fantastisk!! Det er nesten så man ønsker seg barn.
Første gang barna mine deltok på sykkelløp hadde de støttehjul på. Tidlig krøkes osv osv.Fantastisk!! Det er nesten så man ønsker seg barn.
Den var sinnsykt tøff. Manne-racer
Man kan sykle med brist i ribben, men om det er godt er en annen ting. Kjenn litt på det og ta det rolig den første tiden. God bedring!Helv......
mulig ribbensbrudd. Krysser fingrene for at jeg bare er forslått. Var kommet så godt i gang med treningen i år.
Alltid noe.
Kan man sykle med brukket ribben?
Jeg har sett en Zullo, eier faktisk enNoen fler som har sett syklene fra Zullo? Bygges på gamlemåten i Italia fremdeles. Zullo var vel rammene TVM brukte i gamledager. De har gammeldagse modeller:
Vis vedlegget 179125
Vis vedlegget 179126
Vis vedlegget 179127
..og litt mer moderne stålrammer:
Vis vedlegget 179128
Droooooool.......
Vis vedlegget 179129
Utrolig mye lekre lakkeringer også.