- Ble medlem
- 04.02.2004
- Antall liker
- 6.727

Knakk ramma mi i påska, så da ble det en ny en. Selv om jeg driver med flatland er jeg nå oppe i en vanlig størrelsen for street\rampe-sykling. Stabilt og fint, spør du meg.
|
Hun er betydelig vakrere enn sykkelen.baluba skrev:Er hun like vakker som sykkelen så har du gjort et godt parti.thomand skrev:Og her et bilde av den nye orbeaen til min vakre frue:![]()
Takk for det.Lyngen skrev:Stlig den Cube sykkelen, thomand. Rene design - sykkelen!
Har postet før, men dette er min gamle racer, og litt nyere offroad. De duger fortsatt.
4stk på halvannen sesong.baluba skrev:Knakk ikke du rammen i fjor også?
Har kjørt på Continental Grand Prix i mange år, og er kjempefornøyd. Blir bare bedre og bedre.Valentino skrev:Gleder meg til å se bildene, thomand.
Er endel Cubemaskiner i Ottestad etterhvert også. Virker som bra greier. Feil farge er de jo, men alligavel.
Måtte kaste inn håndkleet og kjøpe et nytt bakdekk til treningshjulene i en fei, og ble påpushetContinental Grand Prix 24mm.
![]()
Hmm. Og jeg som ikke trodde Conti var noe særlig. Kjekt med litt ekstra volum til Stange Vestbygds gylne gutuer også. Skal sette det på foran også jeg.
Skulle du skrive stål? :thomand skrev:Stilige sykler. Artig med gamle står-racere.
Eh, ja. Har rammestyrken blitt dårligere på disse syklene med årene? Greit nok at dagens råtamper i rike Norge har råd til dette, men gatas tøffing downtown Somewhere USA kan nok ikke legge ut for flere sykler i året.emokid skrev:4stk på halvannen sesong.baluba skrev:Knakk ikke du rammen i fjor også?
Nå har jeg nylig tatt i bruk de anbefalte (av Valentino) Micelin Pro3 etter noen sett Conti GP 4000/4000S. Synes ikke det er store forskjeller, ruller like seint begge to (kanskje beina mine). Michelin kjennes muligens hakket tryggere? Bedre grep? Jeg har ikke kjørt langt nok til å mene noe om slitestyrke.xerxes skrev:Har kjørt på Continental Grand Prix i mange år, og er kjempefornøyd. Blir bare bedre og bedre.Valentino skrev:Måtte kaste inn håndkleet og kjøpe et nytt bakdekk til treningshjulene i en fei, og ble påpushet Continental Grand Prix 24mm.
Hmm. Og jeg som ikke trodde Conti var noe særlig. Kjekt med litt ekstra volum til Stange Vestbygds gylne gutuer også. Skal sette det på foran også jeg.
Det er iallfall ikke noe å si på formen din, står respekt av det resultatet.janghell skrev:Da var Tour de Sirdal unnagjort. Endte på 11.plass på fellesstarten. Utrolig godt fornøyd med det.
http://www.flekkefjord-sk.com/blogs/jan-gunnar/tour-de-sirdal-2011-mitt-f-rste-fellesstart-ritt
http://www.tourdesirdal.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/05/Resultater-Fellesstart1.pdf
Dess feitere rytter er noe riktigere, tror jeg. Er ikke så ofte man kan skylde på sykkelen. Regelen gjelder selvsagt ikke for den slanke, flotte RoDa, om jeg nå kunne misforståes ;D.RoDa skrev:Har en teori om at jo tregere sykkel, jo bedre trening pr kilometer.
Pffft. Terrengsykkelen min er fra 1995. ;DRoDa skrev:Vintage? Et slags jubileum i og med at den er elleve år nå i 2011.
Var det nå jeg skulle skrive jåsskuk? ;DAndreas skrev:Dess feitere rytter er noe riktigere, tror jeg. Er ikke så ofte man kan skylde på sykkelen. Regelen gjelder selvsagt ikke for den slanke, flotte RoDa, om jeg nå kunne misforståes ;D.RoDa skrev:Har en teori om at jo tregere sykkel, jo bedre trening pr kilometer.
Ser ikke helt hvilke det er fra bildet, men Ksyrium er svært gode og ikke minst slitesterke hjul.freddie77 skrev:Ksyrium hjul.
Ingen problem om setet aldri blir skittent! ;DC. Alshus skrev:Riktig farge på et sete er svart.
Skittengrønn er sikkert ikke like lekkert.
Cyclocrossen min er fra ca 1985 ;DValentino skrev:Pffft. Terrengsykkelen min er fra 1995. ;DRoDa skrev:Vintage? Et slags jubileum i og med at den er elleve år nå i 2011.
Årets sykkelhøydepunkt! I fjor var det futt fra start til målValentino skrev:Giroen begynner snart.
Åh sat....!! Den var sintValentino skrev:Kjøp deg en slik så får du bare deg selv å skylde på.
![]()
Tipper du får tak i en større klinge for et par hundrelapper så slipper de slanke, flotte og råsterke lårene dine å tråkke luft i nedoverbakke.RoDa skrev:Eneste problemet (alt er realtivt..) med denne sykkelen er at det er for lav utveksling sånn at girene tar slutt før nedoverbakkene gjør det.
R