- Ble medlem
- 19.09.2014
- Antall liker
- 15.582
Det er litt tryggere om vinteren. Da kan man være ganske sikker på at Norge vinner.Snart kommer vinteren. Endelig fred å få
God fotograf. Å fotografere sykling er ikke lett.Min gode venn John virkelig boltrer seg i finværet, helt i sitt ess, med de fine kameraene sine.
2017 Road World Championships - John Vint Photography
Utrolig hva man kan få til med motor i kamera og god zoom - neppe tatt med eplemobil.God fotograf. Å fotografere sykling er ikke lett.Min gode venn John virkelig boltrer seg i finværet, helt i sitt ess, med de fine kameraene sine.
Neppe mobilkamera der, nei.Utrolig hva man kan få til med motor i kamera og god zoom - neppe tatt med eplemobil.God fotograf. Å fotografere sykling er ikke lett.Min gode venn John virkelig boltrer seg i finværet, helt i sitt ess, med de fine kameraene sine.
Har vel ingenting med Laksevåg å gjøre antar jeg. Det ligger vel lengre ute?Når ble forresten Landåslien til "Laksebakken"?
Holder å flytte til svensk TV....Medalje ihvertfall.
Overraskende skuffende av Edvald.
Typisk at sendingen skulle svikte på slutten. NRK er nok bedre på dette.
En annen ting som ødelegger hele opplevelsen er disse eivindelige reklamesnuttene.
Jeg holder på å klikke, da det alltid skjer en haug med hendelser under reklamen.
Det går ikke å switche over til Eurosport heller.
Er det noen som sitter og sier 'dette er noe jeg må se 10 ganger til så kjøper jeg det'
Det er vel et utslag av vårt kapitalistiske samfunn.
Skulle gjerne betalt ekstra for å slippe dette. Kanskje jeg må flytte til Nord Korea.
Eller å ta det opp og se i etterkant men da må man legge inn et par timer slakk, så mye tid tar reklamen....På høyde med spenningen fra 1966 og Gjermund Eggen dette! det og vente på vad som kommerEllers fint og veksle over på SVT i reklame avbrudd.
På hva? Å ha orden på lokal strømforsyning?Typisk at sendingen skulle svikte på slutten. NRK er nok bedre på dette.
Så dette. Kanskje jeg må moderere meg noe.På hva? Å ha orden på lokal strømforsyning?Typisk at sendingen skulle svikte på slutten. NRK er nok bedre på dette.
Om arragøren lurte på om de gikk i pluss, så har i alle fall de som lager effekter av alle salg, som luer og trøyer gjort penger..... De som har soper inn momsen har vel litt å bridra med regner jeg med.
Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noen av de produktene som ødelegger sendingene. Det aller verste er OneCall, men "datapakka" og "databøtta".Medalje ihvertfall.
Overraskende skuffende av Edvald.
Typisk at sendingen skulle svikte på slutten. NRK er nok bedre på dette.
En annen ting som ødelegger hele opplevelsen er disse eivindelige reklamesnuttene.
Jeg holder på å klikke, da det alltid skjer en haug med hendelser under reklamen.
Det går ikke å switche over til Eurosport heller.
Er det noen som sitter og sier 'dette er noe jeg må se 10 ganger til så kjøper jeg det'
Det er vel et utslag av vårt kapitalistiske samfunn.
Skulle gjerne betalt ekstra for å slippe dette. Kanskje jeg må flytte til Nord Korea.