Er det for seint å melde sin interesse for dette treffet??
|
.Marcus skrev:Har selv vært litt i kontakt med Geddes med tanke på kjøp av to Abbey, men er stadig i tenkeboksen. Føler egentlig litt mer for å lure coolbiz til å hjelpe meg med å bygge enda et sett med Orion her i Stavanger, med den fordelen at jeg slipper å stappe tre subwoofere inn i rommet mitt for å få en OK bassrespons.
Jeg mener som coolbiz, at både Geddes og Linkwitz har utviklet gode systemer, der det ene ikke nødvendigvis er så mye bedre enn det andre, da helt forskjellige prinsipper tas i bruk. Disse CBT-arrayene så forøvrig dritkule ut!
Den muligheten er tett på 100% skulle jeg mene. Tror rommet ditt er bedre enn mitt, faktisk. Symmetrisk og ikke for mye dempet. Er i grunnen litt redd for at det låter bedre hos deg enn hos meg. ;D.Marcus skrev:Det er bra Coolbiz, ser frem til å få hørt på sakene.
Hvordan er forresten muligheten for å lempe inn alt hos meg, sånn at vi ikke setter i gang med et prosjekt som er dømt å feile allerede før det er påbegynt på grunn av rommet?
Blir isåfall ganske trist å måtte kvitte seg med effekten fra ML, de effekttrinnene som "passer til" Orion er på langt nær like kule![]()
Jeg har lang fartstid og offentlig autorisasjon i å holde kjeft.Marcus skrev:No' gammalt sjit! For anledningen har jeg kjøpt nye vinterdekk, da jeg må til hovedstaden for å hente jåleriet.
Jeg gleder meg veldig, men skal bruke anledningen til å ta noen bilder til tråden, så jeg røper det ikke enda! Dag er informert, dog, men han sier ikke noe selv ved væpnede trusler!