Papirutgave?Gratulerer så mye med utgave nr 100. Skal nytes på dass!![]()
Gratulerer!
Dere har glemt å sette karakter på Naim, står til 10 på alt og det kan jo ikke stemme…
Alle som har hatt Naim vet jo at brukervennligheten suger… bare å ta bilde av kabelsalaten bak, helt før jævlig. Maks 5
Hjelpes...Alle som har hatt Naim vet jo at brukervennligheten suger… bare å ta bilde av kabelsalaten bak, helt før jævlig. Maks 5![]()
Jeg solgte hvert fall mitt oppsett, for å få noe mer brukervennlig. Kommer ikke en Burndy kabel inn her merHjelpes...
Det er vel helt legitimt å mene at 6 bokser er mye, men for noen er det kanskje alt for liteSikkert bare meg som synes en stack med 6 enheter, med x antall burnby kabler, ikke fortjener 10 brukervennlighet. Har Uniti serien vært innom Stereopluss? Spennende å se hva den får/fikk på brukervennlighet.
Nå er det bare å vente på Spinal tap øyeblikket, «these go to eleven»![]()
Kanskje fordi implisitt så sier 10/10 at det egentlig ikke kan gjøres bedre? Da bør det helst være bra. Er vel tatt opp mange ganger poengivingen fra Stereo+ og de har svart "godt" hver gang.Naim spiller jo bra, så hvorfor skulle det være et problem å gi 10/10?
Deltakerne i skal vi danse får og 10/10, uten at de er verdens mestereKanskje fordi implisitt så sier 10/10 at det egentlig ikke kan gjøres bedre? Da bør det helst være bra. Er vel tatt opp mange ganger poengivingen fra Stereo+ og de har svart "godt" hver gang.
Nå har nå ikke jeg krititisert 10/10 på kvalitet eller pris. Jeg kritiserte at 6 bokser med tykke kabler ikke er brukervennlig. Wiim amp og diverse andre er brukervennlig. Det at dette er toppscore og ikke kan bli bedre, lar jeg liggeNaim spiller jo bra, så hvorfor skulle det være et problem å gi 10/10?