Papirutgave?Gratulerer så mye med utgave nr 100. Skal nytes på dass!![]()
Gratulerer!
Dere har glemt å sette karakter på Naim, står til 10 på alt og det kan jo ikke stemme…
Alle som har hatt Naim vet jo at brukervennligheten suger… bare å ta bilde av kabelsalaten bak, helt før jævlig. Maks 5
Hjelpes...Alle som har hatt Naim vet jo at brukervennligheten suger… bare å ta bilde av kabelsalaten bak, helt før jævlig. Maks 5![]()
Jeg solgte hvert fall mitt oppsett, for å få noe mer brukervennlig. Kommer ikke en Burndy kabel inn her merHjelpes...
Det er vel helt legitimt å mene at 6 bokser er mye, men for noen er det kanskje alt for liteSikkert bare meg som synes en stack med 6 enheter, med x antall burnby kabler, ikke fortjener 10 brukervennlighet. Har Uniti serien vært innom Stereopluss? Spennende å se hva den får/fikk på brukervennlighet.
Nå er det bare å vente på Spinal tap øyeblikket, «these go to eleven»![]()
Kanskje fordi implisitt så sier 10/10 at det egentlig ikke kan gjøres bedre? Da bør det helst være bra. Er vel tatt opp mange ganger poengivingen fra Stereo+ og de har svart "godt" hver gang.Naim spiller jo bra, så hvorfor skulle det være et problem å gi 10/10?
Deltakerne i skal vi danse får og 10/10, uten at de er verdens mestereKanskje fordi implisitt så sier 10/10 at det egentlig ikke kan gjøres bedre? Da bør det helst være bra. Er vel tatt opp mange ganger poengivingen fra Stereo+ og de har svart "godt" hver gang.