|
Hvilken modell er de ML-ene?Fredag og The voice. Vis vedlegget 1111557
Musar er lekkert ...
Har du vært på Noragutu, Skoppum, eller kanskje Krylbo i Sverige?Satte meg på feil tog, og venter nå på tog i motsatt retning. På verdens dølleste stasjon i ingenmannsland utenfor Katowice.
Vis vedlegget 1116950
Hvem er det som spiller i Ehem nå? Fremdeles de fra January, Banana Airlines etc? Husker at Roy Stenersen var med frem til han dødeKonsert med EHEM - 11 mann sterkt band
Vis vedlegget 1116820
Skoppum har vært filmet mange gangerHar du vært på Noragutu, Skoppum, eller kanskje Krylbo i Sverige?
Det er kjedelig.
![]()
Palle/Paul Wagnberg påHvem er det som spiller i Ehem nå? Fremdeles de fra January, Banana Airlines etc? Husker at Roy Stenersen var med frem til han døde
Blir ikke bedre enn detAlene hjemme kveld med øl, sol og god musikk så blir det god stemning, skål folkens! Vis vedlegget 1117048
Martin Logan OdysseyHvilken modell er de ML-ene?
Musikk, litt lingvistikk, noen fine bilder, og en hyggelig konduktør.Fikk i alle fall kvittet meg med en bunke CD-er, kjøpt fem nye og mottok en slags undervisning i gamle polske uttrykk og vendinger av en fremmed gammel mann på perrongen. Ikke han jeg kjøpte platene av altså.
Sånn ser det ut andre veien.
Vis vedlegget 1116963
Og der gikk billetten ut også.
Edit: Konduktøren var kul. Slapp å kjøpe ny billett.