Trondmeg skrev:
Jeg kjører 156 SW 2,0JTS ca 30000km pr år. Hver km har foreløpig vært underholdende. Min kjæreste elsker også denne bilen og jeg har vært på langtur med 3 barn uten dårlig plass eller syting av noe slag. Den er stor nok hvis man vil det. Også er det så hyggelig med hilseplikten for Alfa-eiere.
Nå ble jeg misunnelig.
For min del var det kjærlighet ved første blikk. I tillegg synes jeg det med hilseplikt er utrolig koselig

Det er ingen tvil om at utseende var det som appellerte til meg, da bilintressen befinner seg langt under hifiinteressen.... Har desverre ikke fått prøvekjørt en enda, du bor vel ikke tilfeldigvis i Stavangerområdet
Da du har kjørt noen tusen km i denne vakre skapningen sitter du med førstehåndskunnskap, og kanskje du kan besvare et par spørsmål?
1. Har det vært mye kostnader i forbindelse med rep? (min kjære er mest skeptisk i forhold til dette)
2. Har du automat selespeed el manuell. Dersom du har selespeed, tar det lang tid å venne seg til dette når man har kjørt automat. Har nesten mistet troen på at kan jeg kjøre manuell :-[
Lin