U
utgatt60135
Gjest
Fun Manchu fikk jeg treff på. Spiller No One Rides For Free. Hva er deres beste? Ikke så mange tilgjengelig på S.Dazed skrev:Fu Machu.
Fun Manchu fikk jeg treff på. Spiller No One Rides For Free. Hva er deres beste? Ikke så mange tilgjengelig på S.Dazed skrev:Fu Machu.
Å nei, enda ett :-X.Dazed skrev:Oioi! Der kom det et lite notat i svarteboken på Lyngen! ;DLyngen skrev:Nei, Soundgarden er kjipe i forhold... 8)Dazed skrev:Hmm. Jeg ser ikke helt likheten med Soundgarden, men...
Soundgarden er kjipe uansett.Lyngen skrev:Nei, Soundgarden er kjipe i forhold... 8)Dazed skrev:Hmm. Jeg ser ikke helt likheten med Soundgarden, men...
Ligger noe på Spotify. Selv liker jeg nok Signs Of Infinite Power best, kanskje, men den er ikke der. California Crossing eller Start The machine, kanskje? Eating Dust?Lyngen skrev:Fun Manchu fikk jeg treff på. Spiller No One Rides For Free. Hva er deres beste? Ikke så mange tilgjengelig på S.Dazed skrev:Fu Machu.
Dæven, gutta! Denne svarteboka går snart full!Anonym skrev:Soundgarden er kjipe uansett.Lyngen skrev:Nei, Soundgarden er kjipe i forhold... 8)Dazed skrev:Hmm. Jeg ser ikke helt likheten med Soundgarden, men...
Jeg liker de tidligste platene best, tom California Crossing (2001) Mye folk har kommet og gått undervegs, vanskelig å si hvilken konstellasjon du/andre vil like, men uansett bør det testes i bil! Sett tilside noen lapper til bøter, legg ut på tur med Fu Manchu som soundtrack!Lyngen skrev:Fun Manchu fikk jeg treff på. Spiller No One Rides For Free. Hva er deres beste? Ikke så mange tilgjengelig på S.Dazed skrev:Fu Machu.
Dette er det store store problemet med CT. Musikken er besnærende.. litt som Bel Canto på tur i skogen.. eller den lett psykotiske kusinen til Enya, men det låter rett og slett helt for jævlig rent lydmessig. Tynt, skingrende, pistrete og slitsomt. I så stor grad at det vanskeliggjør å lytte til musikken overhodet.Hansern skrev:Jeg antar at med tilstrekkelig kvalitet på anlegget vil stemmen hennes fylle rommet og omkranse lytteren. (På middel ørelurer på wimp blir det skingrende og slitsomt innimellom).
Kjempefine anmeldelser dereHansern skrev:..... men det er ikke helt enkelt å komme inn i det - musikken egner seg ikke som bakgrunnslyd, selv om det kan høres slik ut, da blir den raskt kjedelig. Hører man etter kommer melodiene fram og arrangementenes nyanser trenger gjennom.
Shelleyan Orphan er vel verdt å sjekke ut. Vokalisten Caroline Crawley sang også på tre av de beste sporene på This Mortal Coil - Blood. (The Lacemaker, Mr. Somewhere og Help Me Lift You Up).mikefish skrev:4AD har vært min favoritt-label.men nå i 2012 er det så ymse som kommer derifra.This Mortal Coil og His Name Is Alive har jeg det meste fra.Vil også fremheve Dead Can Dance.Shelleyan Orphan er ukjent for meg.Det må sjekkes ut !
mvh. s,
ErosLoveking skrev:Masse alenetid med minstemann, gode kompiser og discogs utkonkurrerte stafetten denne gangen, bare å beklage, men ei fin helg har det vært. Prioriteringer, prioriteringer og atter prioriteringer, later heller ikke som. :-X :![]()
![]()