Gode anmeldelser av en plate som er så mild at du kan vaske håret hver dag. Vakre stemmer, tolkninger som ligger tett opp mot orginalene, flott opptak, vakkert men pregløst.
Tror det, kan lett bli litt distanse når man er innleid som komp.Lyngen skrev:Er det noen som forstår meg i det å spille med og ikke for? Om dere skjønner?
Ja - det er mulig - man skal da ikke la seg påvirke av hva andre mener - da er det jo poengløst å anmelde noen ting som helst..Haavard skrev:H.R er inne på noe.
Hva gir en når en ikke catcher musikken.
Er det mulig for meg å slakte en klassiker som Genesis er hvis jeg ikke liker plata?
Hm ja er jo bare 4. i dag, må ha blingset litt...Lyngen skrev:QOTSA skal egentlig ikke anmeldes før i morgen bare til opplysning.
Gjestemedlem skrev:Jaja, dere får la være å lese den før i morgen. Spiler vel ingen rolle egentlig, det er jo ikke noen andre anmeldelser i mellomtiden uansett. Vi er da ikke autistforeningen heller.
Løses enkelt med å stille datoen på klokka en dag frem dette - så stiller man den tilbake i morgen og alt er i vater.Gjestemedlem skrev:Hm ja er jo bare 4. i dag, må ha blingset litt...Lyngen skrev:QOTSA skal egentlig ikke anmeldes før i morgen bare til opplysning.
Jaja, dere får la være å lese den før i morgen. Spiler vel ingen rolle egentlig, det er jo ikke noen andre anmeldelser i mellomtiden uansett. Vi er da ikke autistforeningen heller.
Tror det heter ASPERGER`s syndrom.(pirk)Hansern skrev:Gjestemedlem skrev:Jaja, dere får la være å lese den før i morgen. Spiler vel ingen rolle egentlig, det er jo ikke noen andre anmeldelser i mellomtiden uansett. Vi er da ikke autistforeningen heller...noen her uten et snev av Aspberger???
![]()
Quite Elegantly DoneGjestemedlem skrev:
Ja, når datoen har gått ut er det bare å kommentere. Har sendt PM til Impulse så får vi se om det kommer noe snart.mikefish skrev:Skal vi begynne å komme med kommentarer om QOTSA-albumet?
mvh. s,
HvilkeH.R skrev:Enig. Jeg liker QOSA - har sett dem live to ganger. Favoritten min er vel strengt tatt Rated R. Hadde håpet på å få tildelt denne skiva selv - da jeg for en gangs skyld kunne skrevet noe fornuftig....
Avarten Desert Sessions som jeg også har hatt gleden av å se live - og spilles vel oftere en QOSA.
Jeg har faktisk Songs for the Deaf som favorittskive fra QOTSA og Lullabies to Paralyze som en god nr. 2Burnt_Island skrev:HvilkeH.R skrev:Enig. Jeg liker QOSA - har sett dem live to ganger. Favoritten min er vel strengt tatt Rated R. Hadde håpet på å få tildelt denne skiva selv - da jeg for en gangs skyld kunne skrevet noe fornuftig....
Avarten Desert Sessions som jeg også har hatt gleden av å se live - og spilles vel oftere en QOSA.Desert Sessions er det du foretrekker?
Forøvrig; en god anmeldelse fra Gjestemedlem av en grei skive fra et band som er veldig bra på sitt beste. Min favoritt er også Rated R
Det er vel for de døve, og ikkje det døde?Lyngen skrev:Ja, da kom begge anmeldelsene på plass til slutt. Jeg er veldig på linje med Gjestemedlem og ville antagelig også gitt den en 6´er. QOTSA er et band jeg kan like godt, men spiller ganske sjelden. Og når de settes på har det vært Songs For The Death. Typisk musikk som jeg synes er tøff og digg å spille (HØYT), men en sjanger som ikke gir meg de høyeste musikaske høydepunkt. Tenkte etterhvert at jeg måtte ha Lullabies også, men den har blitt spilt veldig lite (som de fleste 6 plater som det egentlig ikke er noen poeng å eie når man har streamingtjenester). Enig med Dazed at Kyuss er hakket mer spennende. Fu Machu kjenner jeg ikke. Bra skrevet og formidlet karer
. Forglemmelser tilgis så klart.
Nei, Soundgarden er kjipe i forhold... 8)Dazed skrev:Hmm. Jeg ser ikke helt likheten med Soundgarden, men...
;DTownes skrev:Det er vel for de døve, og ikkje det døde?Lyngen skrev:Ja, da kom begge anmeldelsene på plass til slutt. Jeg er veldig på linje med Gjestemedlem og ville antagelig også gitt den en 6´er. QOTSA er et band jeg kan like godt, men spiller ganske sjelden. Og når de settes på har det vært Songs For The Death. Typisk musikk som jeg synes er tøff og digg å spille (HØYT), men en sjanger som ikke gir meg de høyeste musikaske høydepunkt. Tenkte etterhvert at jeg måtte ha Lullabies også, men den har blitt spilt veldig lite (som de fleste 6 plater som det egentlig ikke er noen poeng å eie når man har streamingtjenester). Enig med Dazed at Kyuss er hakket mer spennende. Fu Machu kjenner jeg ikke. Bra skrevet og formidlet karer
Javel?Lyngen skrev:;DTownes skrev:Det er vel for de døve, og ikkje det døde?Lyngen skrev:Ja, da kom begge anmeldelsene på plass til slutt. Jeg er veldig på linje med Gjestemedlem og ville antagelig også gitt den en 6´er. QOTSA er et band jeg kan like godt, men spiller ganske sjelden. Og når de settes på har det vært Songs For The Death. Typisk musikk som jeg synes er tøff og digg å spille (HØYT), men en sjanger som ikke gir meg de høyeste musikaske høydepunkt. Tenkte etterhvert at jeg måtte ha Lullabies også, men den har blitt spilt veldig lite (som de fleste 6 plater som det egentlig ikke er noen poeng å eie når man har streamingtjenester). Enig med Dazed at Kyuss er hakket mer spennende. Fu Machu kjenner jeg ikke. Bra skrevet og formidlet karer
Hmmm, det snakkes forøvrig lite om hva de døde liker av musikk. Musikk for sjelen alså :...
Robotrock er greit, men dette er noe annet. Men kanskje hvis man har rikelig sterk drikke attåtBurnt_Island skrev:...masete og full gass hele tiden![]()
du får det jo til å høres ut som om QOTSA er en undermotorisert småbil. I realiteten er de jo drevet frem av en V8 med masser av overskudd. Det er riktignok noe repetivt i riffinga deres; enkelte kaller det de spiller for robotrock, men masete? Jeg tror du trenger litt undervisning i tidlig QOTSA en av dagene OAlex![]()
Oioi! Der kom det et lite notat i svarteboken på Lyngen! ;DLyngen skrev:Nei, Soundgarden er kjipe i forhold... 8)Dazed skrev:Hmm. Jeg ser ikke helt likheten med Soundgarden, men...