De har fått beskjed om det 
Det oppdaget jeg også sist uke... kjedeligGriffenfeldt skrev:Ser forøvrig at Spotify har gått på en musikkhistorisk smell når de har blandet Popul vuh fra tyskland med norske popul vuh/popul ace.
Dette burde strengt tatt ikke komme som noen bombe, utrolig hvor mye dårlig tagging det er av de store selskapene.Svirre skrev:Jeg leste i bloggen til Spotify for en stund siden hvor de fortalte om hvordan konvertering- og taggeprosessen foregikk. Spotify får tilsendt musikken i et tapsfritt format ferdig tagget fra plateselskapene, disse filene konverteres deretter automatisk til 160 og 320 kbps oog filer og legges til i biblioteket. Det som er litt artig er at den type navngivingsfeil trolig er gjort av plateselskapet og ikke Spotify. De har faktisk uttrykt frustrasjon over hvor dårlig plateselskapene er på å tagge musikken riktig.
Nå har jeg også fått enHoJ skrev:Er det noen som kan gi meg en konto? Den jeg har fra før er koblet opp med en annen venn av meg, så når han bruker den så detter jeg ut. (send pm)
Gode nyheterbjornh skrev:Bob Dylan på Spotify igjen.
Får bare opp en apart miks her jeg....bjornh skrev:Bob Dylan på Spotify igjen.
Akkurat det er en treffende tekst og en grunn til å moderere alhoholinntaket.coolbiz skrev:Rystende, roffe! ;D ;D ;D
fra teksten, for Spotify-vegrere:
"Fan vad du är snygg när jag er full". :![]()
GI2hWnNTUSDoILbZkVYgJeg bruker 88,2khz med Mac og en Apogee Firewire Duet interface. Med Premium 320 Ogg kvalitet og Normalization av er forskjellen mellom dette og CD såpass liten at CD-spilleren samler litt støv om dagen.OMF skrev:Hei!
Jeg har jo et digitalt lydkort - og Spotify virker kun når samplingsfrekvensen er satt til 44.1Khz....er det noen mulighet for å kjøre dette på 88,2kHz...?
Mvh
OMF
Hmmm....har kommet litt videre i dag....men når jeg setter "systemfrekvensen" på 88,2kHz - så vil ikke Spotify spille.digiman skrev:Jeg bruker 88,2khz med Mac og en Apogee Firewire Duet interface. Med Premium 320 Ogg kvalitet og Normalization av er forskjellen mellom dette og CD såpass liten at CD-spilleren samler litt støv om dagen.OMF skrev:Hei!
Jeg har jo et digitalt lydkort - og Spotify virker kun når samplingsfrekvensen er satt til 44.1Khz....er det noen mulighet for å kjøre dette på 88,2kHz...?
Mvh
OMF