|
Det er nok den brune dressen, frisyren og brilleinnfatningen som appelerer.Lyngen skrev:Når blir det plumbofritt i denne tråden da :vredensgnag skrev:Tabloidene skjønte fort hvor landet lå. Både VG og Dagbladet hadde plumbofrie forsider i dag.? Virker jo som dette ble populært også
. Overskygger artistene.
Jeg hører nå på Bernhoft plata for første gang. Er vel en kombinasjon av ikke min smak og forundring på hvorfor er han blitt så "genierklært"? I don´t get it.
Ok, gir Team Me en sjanse til.
vredensgnag skrev:Dagbladet spør "Hva var verst?"
35.000 svarer.
BT skrev:Det er nok den brune dressen, frisyren og brilleinnfatningen som appelerer.Lyngen skrev:Når blir det plumbofritt i denne tråden da :vredensgnag skrev:Tabloidene skjønte fort hvor landet lå. Både VG og Dagbladet hadde plumbofrie forsider i dag.? Virker jo som dette ble populært også
. Overskygger artistene.
Jeg hører nå på Bernhoft plata for første gang. Er vel en kombinasjon av ikke min smak og forundring på hvorfor er han blitt så "genierklært"? I don´t get it.
Real Ones er faktisk the real deal. Har gitt ut et par jevnt gode plater og er også et bra liveband.Lyngen skrev:Synes fortsatt ikke at team Me er all verden. fengende og bra, men stopper litt der. Danskenes Mew som er litt i samme kat er langt bedre. Måtte nesten sjekke ut bandet til et par kollegaer med Insense - Burn In Beautiful Fire ... (ugh). Bra og ganske så solid uten å skille seg så mye ut? Prøver Real Ones én gang til etter et positiv førsteinntrykk.
Skit! De så jeg ikkeZomby_Woof skrev:Trur jaggu det ble nok for meg og. God kveld. Ja, bildet er fra Spellemannsfesten, så det er ikke OT!
![]()
han fikk en harpe men burde hatt flere. spesielt tekstfofatterharpen (ikke nominert engang)Zomby_Woof skrev:Stein Torleif Bjella er fantastisk. At han ikke fikk en sånn munnharpe er en regelrett skandale!
Jepp. Det er vel egentlig den jeg mener. Sjelden at noen klarer å fange den 'barske' mannesjelen så godt.65finger skrev:han fikk en harpe men burde hatt flere. spesielt tekstfofatterharpen (ikke nominert engang)Zomby_Woof skrev:Stein Torleif Bjella er fantastisk. At han ikke fikk en sånn munnharpe er en regelrett skandale!
samt et tredje: De evnerike som metabetrakter det hele med vidd og brodd.mesut skrev:vredensgnag skrev:Dagbladet spør "Hva var verst?"
35.000 svarer.
de glemte to svaralternativer:
- nettavisenes dekning av saken
- idiotene som gidder å diskutere dette side opp og side ned på diverse nettfora
Og et fjerde: De evneveike som metabetrakter det hele uten verken vidd eller brodd. Det må jo gå an å stemme på meg også.totte skrev:samt et tredje: De evnerike som metabetrakter det hele med vidd og brodd.mesut skrev:vredensgnag skrev:Dagbladet spør "Hva var verst?"
35.000 svarer.
- idiotene som gidder å diskutere dette side opp og side ned på diverse nettfora
For meg er det "håndtverkeren" Bernhoft som imponerer.Lyngen skrev:BT skrev:Det er nok den brune dressen, frisyren og brilleinnfatningen som appelerer.Lyngen skrev:Når blir det plumbofritt i denne tråden da :vredensgnag skrev:Tabloidene skjønte fort hvor landet lå. Både VG og Dagbladet hadde plumbofrie forsider i dag.? Virker jo som dette ble populært også
. Overskygger artistene.
Antagelig *tørt*
Bare vi slippe å høre ham synge sangen "stay with me". Han gjentar sangens tittel MINST 200 ganger!!!totte skrev:Veldig flink, Bernhoft, og han kan brukes til nesten alt. Jeg så ham for mange år siden som innleid musiker for Kristin Asbjørnsen på konsert i Betanienkirken i Bergen, og han var veldig solid da også.
Gjorde godt inntrykk på meg på Månefestivalen i Fredrikstad i fjor.totte skrev:Veldig flink, Bernhoft, og han kan brukes til nesten alt. Jeg så ham for mange år siden som innleid musiker for Kristin Asbjørnsen på konsert i Betanienkirken i Bergen, og han var veldig solid da også.
Nå skal man huske at Tore Sagen er medlem av RR og dette er ikke fakta. Som Plumbo vitser han om Madcom og mokkamenn, forskjellen er at han slipper unna med det.Spiralis skrev:Og da veneter vi bare på facit fra Niefel..........................! ;Dmteinum skrev:![]()
:
Kan man være rasistisk overfor seg selv? Selvrasist.
BTW: har han flere sanger?TTmania skrev:Bare vi slippe å høre ham synge sangen "stay with me". Han gjentar sangens tittel MINST 200 ganger!!!totte skrev:Veldig flink, Bernhoft, og han kan brukes til nesten alt. Jeg så ham for mange år siden som innleid musiker for Kristin Asbjørnsen på konsert i Betanienkirken i Bergen, og han var veldig solid da også.
Veldig solid musiker ja.totte skrev:Veldig flink, Bernhoft, og han kan brukes til nesten alt. Jeg så ham for mange år siden som innleid musiker for Kristin Asbjørnsen på konsert i Betanienkirken i Bergen, og han var veldig solid da også.
Så har vi det femte.Zomby_Woof skrev:Og et fjerde: De evneveike som metabetrakter det hele uten verken vidd eller brodd. Det må jo gå an å stemme på meg også.totte skrev:samt et tredje: De evnerike som metabetrakter det hele med vidd og brodd.mesut skrev:vredensgnag skrev:Dagbladet spør "Hva var verst?"
35.000 svarer.
- idiotene som gidder å diskutere dette side opp og side ned på diverse nettfora![]()
Så denne "episoden" fra prisutdelingen først i går. Dersom dette tullet er noe å bruke så avsindig mye spalteplass og oppmerksomhet på; de er jo like gode alle sammen dessuten - da har dette landet skjønt lite. Midt oppi et relativt kriserammet Europa pluss litt til...mesut skrev:vredensgnag skrev:Dagbladet spør "Hva var verst?"
35.000 svarer.
Kjekt å ha noe å ta seg til, vettu.pengesluk skrev:Så denne "episoden" fra prisutdelingen først i går. Dersom dette tullet er noe å bruke så avsindig mye spalteplass og oppmerksomhet på; de er jo like gode alle sammen dessuten - da har dette landet skjønt lite. Midt oppi et relativt kriserammet Europa pluss litt til...mesut skrev:vredensgnag skrev:Dagbladet spør "Hva var verst?"
35.000 svarer.
Og 20 sider på HFS...
http://no.wikipedia.org/wiki/Kamelt%C3%A5Zomby_Woof skrev:Trur jaggu det ble nok for meg og. God kveld. Ja, bildet er fra Spellemannsfesten, så det er ikke OT!
![]()
vredensgnag skrev:Vi kan jo spå litt.
Det vil bli en forsoningskonsert.
"Det hele ble blåst ut av proporsjoner."
Plumbo vil få lov til å delta i MGP.
Seerne vil stemme dem til klar førsteplass.
Jeg husker.... Er litt imponert.vredensgnag skrev:vredensgnag skrev:Vi kan jo spå litt.
Det vil bli en forsoningskonsert.
"Det hele ble blåst ut av proporsjoner."
Plumbo vil få lov til å delta i MGP.
Seerne vil stemme dem til klar førsteplass.
http://www.kjendis.no/2012/02/06/kjendis/musikk/plumbo/lars_erik_blokkhus/spotify/20095340/
Selv ikke Rose Mary Woods hadde klart å skreve over kløften mellom den "kompakte majoritet" og kulturjournalister i Norge.vredensgnag skrev:Det rare her er at dette er i ferd med å bli en slags folkeavstemning, med en ordentlig grasrotbevegelse. Som om "den kompakte majoritet" har lyst til å si noe.
Blir en tankevekker.
Jeg velger å overse at musikkavdelingen plutselig ble en dårlig kopi av OT i denne tråden, som er elendig nok i utgangspunktet. Men denne kommentaren klarer jeg ikke å forbigå. På hvilken måte er Bernhoft en dårlig Buddy Holly-kopi? Har han make underbukser, negleklipper eller kanskje kalosjer? Å javel, han har make briller.oct skrev:Bernhoft kan dra til h... Bare en dårlig Buddy Holly kopi.
;D ;Dbaluba skrev:Jeg velger å overse at musikkavdelingen plutselig ble en dårlig kopi av OT i denne tråden, som er elendig nok i utgangspunktet. Men denne kommentaren klarer jeg ikke å forbigå. På hvilken måte er Bernhoft en dårlig Buddy Holly-kopi? Har han make underbukser, negleklipper eller kanskje kalosjer? Å javel, han har make briller.oct skrev:Bernhoft kan dra til h... Bare en dårlig Buddy Holly kopi.
Dette har vi her på sentralen også lest om Elvis Costello. Her settes altså tre artister av tre forskjellige generasjoner og tre forskjellige genre sammen i en enhet, bare på grunn av at de har lignende brille-innfatninger? Så retarderte sammenligninger kan kun gjøres av folk som utelukker lytter med øynene fordi ørevoksen har vokst seg så stor at de ikke hører forskjell på Stockhausen, Miles Davis og Abba. Kos deg med Samantha Fox isteden, oct. Hun var mye mer pleasing for øyet enn noen av disse tre gutta, så da låter hun sikkert milevis bedre for deg også.
Den kompakte majoritet valgte sitt og Plumbo fikk jumbo i gullfinalen.vredensgnag skrev:Det rare her er at dette er i ferd med å bli en slags folkeavstemning, med en ordentlig grasrotbevegelse. Som om "den kompakte majoritet" har lyst til å si noe.
Blir en tankevekker.