Både sølv og sort på vei......men, jeg har noe gullbling - blant annet skriften på pickupen. Så gull duger inntil videre.Kan bare ikke skjønne at gullforgylte skruer aksepteres til det sølvfargede![]()
Både sølv og sort på vei......men, jeg har noe gullbling - blant annet skriften på pickupen. Så gull duger inntil videre.Kan bare ikke skjønne at gullforgylte skruer aksepteres til det sølvfargede![]()
Det det er jo ubrukelig, der er 2.6 som gjelder
Google KI mener at 12.9 stål er sterkt ferromagnetisk.Mulig jeg var rask med bestillingen. Noen Alloy Steel er magnetiske/andre ikke. Det er en blanding av metaller . Koster uansett lite - så jeg får se når de kommer.
Blanke skruer på vei - uten magnetisme.....Google KI mener at 12.9 stål er sterkt ferromagnetisk.
Mvh
KJ
Sikkert fornuftig det, men føles ikke like haiiii-end.Jeg har gått over til nylonskruer..
Og helt uten meningSikkert fornuftig det, men føles ikke like haiiii-end.![]()
Ja, de har funnet en slags nisje - og tatt web'en med storm. Det har vært endel spekulasjoner rundt identiteten til duoen , men de har vel blitt avslørt etter hvert.Forferdelig mange sider å bla igjennom før skruene passet den nydelige nye platespilleren!
Ekstremt bra tegning av det (veldig) lille angina pectoris-orkesteret barnebarnet ditt gjorde. Musikken er kul, forresten. Den høres ut som alt på en gang.
Ingenting , men jeg ser ikke behovet for min del. Nå skal det sies at jeg har dsp i bunnen da bassen var et problem i rommet mitt.Her kunne jeg også tenke meg å slenge på "hva har dere i mot perfekte kurver"