Det høres meget bra ut !
Noen ganger føler jeg man kan gå seg vill i jakten på perfeksjonisme. Henge seg for mye opp i små detaljer (som egentlig ikke er så viktige), og miste litt fokus på hva det egentlig bør dreie seg om - Musikken !
Jeg har lært meg å gi litt mer faen , og fått til en sound som oppleves mer "live" - både på digitalt og vinyl. F.eks foretrekker jeg lyden fra Gyro'en
uten pucken som veldig mange bruker. Spilleren er kanskje ikke like kontrollert som Garrard'en var , men det er nettopp den litt mere løssluppene følelsen jeg liker.
Opplevde det samme når jeg byttet kabel fra DAC - alt spiller friere og mer åpent.
En venn av meg var nylig innom og spurte om jeg hadde forsøkt å senke sub'en en db. Det ble da spilt en skive med mye tyngde i bunnen. Jeg sa at det kan jeg godt gjøre , men da vil du kanskje oppleve at de 10 neste skivene låter en db for tynt i bunnen. Sub'en er ingen tonekontroll , og oppsettet gir meg fokus på musikken
selv om man ikke nødvendigvis er enig med de som har sittet ved spakene i studioet.
Ha en super dag i solen !