Den var definitivt morsommere å ta bilder av.Moro å høre at det klaffet sounddin 401 var noe av det flotteste av spillere her inne
mvh
Den var definitivt morsommere å ta bilder av.Moro å høre at det klaffet sounddin 401 var noe av det flotteste av spillere her inne
mvh
De matcher fargen på den bronsespaceren - så jeg vet ikke om jeg har hjerte til å bytte ut dem altså.Håper at du også bestiller skruer i samme slengen![]()
Jeg kan ordne det for deg, bryr meg ikke så mye om den slags hjemme hos degDe matcher fargen på den bronsespaceren - så jeg vet ikke om jeg har hjerte til å bytte ut dem altså.![]()
Ville være synd å kutte dem synes jeg. Tenk så mye underholdning jeg går glipp av da.Jeg kan ordne det for deg, bryr meg ikke så mye om den slags hjemme hos deg![]()
Her tenkte jeg et øyeblikk at nå bør @soundscape begynne på en flasskurBlack Glitter Edition
Dette spiller som en kule altså. Genialt album - like bra nå som for 51 år siden.
Vis vedlegget 1195550
Man skal ikke kimse av ekstern PSU.PSU
Da fikk jeg målt poweret til Gyro SE , og hvis ikke multimeteret mitt er på jordet så gir det 9.38 V DC ut slik det er justert nå.
Det vil si at en 9V strømforsyning som kan reguleres +/- 8% skal være innafor - hvis man vil prøve noe annet enn
de originale.
Vis vedlegget 1195878