AI begs to differ!
Gratulerer med ny benkeventilator!
Gratulerer med ny benkeventilator!
Jo takk - slipper i det minste dugg på vinduene da. Så får jeg heller synge selv til matlagingen.
Du var veldig nær . Det ble en CDT2-MK3 etter nøye vurderinger. En av grunnene er i2s - som var et must hvis jeg først skulle prøve noe annet.Kan det være Jay´s Audio CDT3-MK3 som er på vei inn, blir spennende uansett hva du får inn og tilbakemeldingen på den kontra den du bruker i dag.
Takker ! Er faktisk spent på å få hjem denne. Nyt søndagen du også !Gratulerer med flott spiller sound
Ha en fin søndag
mvh
Har den fremdeles . Lydmessig er den bedre enn svært mye enda , kvalitetsmessig har den skuffet dessverre.Ble i grunnen litt overasket over bytte, trodde du var så godt fornøyd med den du hadde eller har ?
mvh
Ingen - (bortsett fra meg da)Hvem fører de i Norge ?
Døra er alltid åpen her vettu - ja det er de HDMI kontaktene som skal brukes , men signalet er altså ikke vanlig HDMI !Jeg forstår at det er HER du skal finne «magien» fra transporten og inn i Tambaqui dac’n din da?
Må si jeg synes dette er spennende og håper å kunne få hørt på dette en gang
Vis vedlegget 1157118
Vis vedlegget 1157119
gismo
Hvilken HDMI kabel har du der og som du tenkt å bruke til i2s overføringen din?
Ikke noe haiii end - husker ikke riktig hvor jeg kjøpte den. Ikke grisebillig, men heller ikke veldig dyr. Starter med den , så ser jeg om det er behov for noe annet.Hvilken HDMI kabel har du der og som du tenkt å bruke til i2s overføringen din?
gismo
Takker - jeg kan si ganske sikkert at du kan glede deg.Gratulerer med nytt drivverk, dette blir bra! Føler jo nesten at jeg også har fått en oppgradering da vi treffes så ofte å spiller musikk.