SOUNDSCAPES stereo-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    HVA?
    Bør man ikke ta opp lån heller nå for å kjøpe Hifi`en man higer etter :oops:
    Hva har jeg gjort galt mon tro? :unsure:
    Men skal man ha seg hus, hytte, bil og båt, da er det lurt å låne :rolleyes:
    Snodig verden i har skapt oss.
    Det viktige å huske på for egen del er at jeg intet hadde med meg når jeg ble født inn i denne jammerdal, og ingenting får med meg når jeg blir ikledd furufrakken og forlater mitt jordiske hylster.
    Skal vi se, trenger ikke jeg en Reed 3P arm og en Hana Umami Red pick-up, samt en Röcklinger RIAA :unsure:
    Har ikke DNB noen greie lånetilbud til ågerrent mon tro?
    Moralen er vel og aldri låne mer enn man kan håndtere.
    Hva som er lønnsomt for hvem kan vel diskuteres til dommedag, om man ser bort fra det monetære.
    Meg om det!
    Jeg har ikke huslån lenger, så det funker ikke å slenge på litt ekstra 😁 Nei, bare det går rundt og man har kontroll på økonomien spiller det ikke så stor rolle hvordan man finansierer ting . Og det er viktig å gripe fatt i de tingene som gir litt glede og avkobling i hverdagen. Så ikke meningen å moralisere noe som helst her altså. Det som er sikkert for min del er at det er lenge siden jeg har kost meg med vinyl slik som jeg gjør med denne kombinasjonen her. Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å selge unna både Sony spilleren / to tonearmer og Thorens TD 125 , SME 3009 series II , og sannsynligvis Jelco SA-750 L ( hvis det blir en erstatning.) Det er vel det siste som er stridens kjerne akkurat nå. Skal jeg ha to tonearmer - eller skal jeg klare meg med en og heller bytte headshell/pickup når jeg føler for det. Synes det er artig å ha et par klangvarianter å velge blant. Det siste er helt klart den rimeligste løsningen, men krever at man stiller om armen hver gang man ønsker å bytte. Med en ekstra arm spilleklar er det bare å velge etter humør og type musikk. Og så har jeg jo en SEXY sucker i kikkerten da 👀

    Brand X - Moroccan Roll sitter som et skudd samtidig som jeg funderer på hvordan en tonearm kan utgjøre slike forskjeller. Jo - jeg vet det er fysikk og geometri , men allikevel.


    C.jpg A.jpg B.jpg
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Har et jomfruelig armbord til Garrard, men vil spare det litt - så en liten plankebit i massiv valnøtt vil duge. Kan lage ny topp til tårnet også hvis den plutselig skal ha en annen arm 😁 Litt finpussing og noen hull så er den klar for olje.


    armbord.jpg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.603
    Antall liker
    58.101
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg så herremannen gjorde forretninger i dag. Vi var inne på det samme etablissementet, og jeg hadde tenkt å hilse, men du strøk på dør med noe digert og tungt i armene, og siden så jeg deg ikke.😄
    Gratulerer! 🎈
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Selv om jeg ikke har ropt så høyt om dette kjøpet har jeg vært klar over denne spilleren siden en god stund før den kom inn. Som sagt liker jeg Garrard og klassisk SME , og når en skikkelig flytebrygge med to stykker av arten blir fraktet ned til Ski hadde jeg alt for mye sikkel i munnvikene til at det var noe særlig vits å diskutere pris. 3009 R / 3012 R er en ganske stor forbedring av forgjengerene. De ble laget en kort periode før SME V ble lansert som den nye topparmen. Svært mange av R serie armene gikk til det Japanske markedet. Det geniale med dem er at man kan velge mellom 2 baklodd i tillegg til det bakerste. Man har altså alternativ 1 / 2 / 1+2. De kan derfor brukes med det aller meste av pickuper.

    Var spent på 3012 kontra 3009 - om det var store forskjeller. Med forskjellig tonearmskabler blir det umulig å trekke noen konklusjon. Men førsteinntrykket er at 9 tommeren er litt mer spretten og dynamisk, mens 12 tommeren er litt mer smooth i mellomtonen. Dog uten å bli slapp i fisken.... Det stemmer vel litt med forskjellen på de eldre modellene også.

    Det er ikke så veldig mye reviews å finne , da de er ganske sjeldne. Men de som forelsker seg i disse nøyer seg sjelden med en. Har lest fraser som den mest musikalske armen jeg har hørt / Jeg har jaktet på den perfekte armen i alle år og endelig er jeg i mål - jeg kjøpte to osv.osv.

    3009R må kanskje heretter spille 2.fiolin - ikke fordi den er dårligere, men plasseringen er bak . Jeg liker begge på hver sin måte.


    B.jpg
    D.jpg
    A.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Jeg så herremannen gjorde forretninger i dag. Vi var inne på det samme etablissementet, og jeg hadde tenkt å hilse, men du strøk på dør med noe digert og tungt i armene, og siden så jeg deg ikke.😄
    Gratulerer! 🎈
    Det var da uforskammet oppførsel av meg. Jeg løp vel rett inn med skylapper og Garrarden for øyet :p Og følget mitt hadde litt dårlig tid , så det var å laste opp og vende nesa hjemover. Du får rope høyt neste gang ! Som regel har jeg bra med tid til både kaffe og en prat. Men siden du frekventerer Ski fra tid til annen er det bare å ta kontakt hvis du vil ha en lytt i stereostua også når du er forbi.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Renset kontaktene i begge armene - noe som ikke er så dumt på vintage utstyr. Skal kryssbytte armkabler på dem, men det får vente til en av de nærmeste dagene. Mistenker mye av forskjellen ligger der. Så langt er jeg meget happy med det hele , selv om det ble annet Plinth enn planlagt. Der kan jeg jo fremdeles lage / bytte til noe annet senere hvis ønskelig. Ellers blir dette sannsynlig min siste spiller . DL-103R trives begge steder egentlig, så får jeg se hva som kommer på arm nummer to. Det som er klart er at det blir en MC - og Audio Technica AT-OC9 XLS står langt opp på lista. Får også mulighet til å teste et par fra @jorwed_ .


    at-oc9xsl_03.jpg

    E.jpg
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.312
    Antall liker
    83.349
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Er dette spilleren som stod hos Jay tidligere i dag?
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Er dette spilleren som stod hos Jay tidligere i dag?
    Ja , jeg hadde allerede kjøpt armen bak - drivverket bruker jeg mitt eget da. Var litt til og fra om jeg skulle kjøpe Plinthet , men fikk bra pakkepris så det ble med hjem. Er jo greit å ha begge armene fastmontert. Og selv om den ruver blir den nok stående som eneste vinysnurra når jeg får kvitta meg med noe.
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.312
    Antall liker
    83.349
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Ja , jeg hadde allerede kjøpt armen bak - drivverket bruker jeg mitt eget da. Var litt til og fra om jeg skulle kjøpe Plinthet , men fikk bra pakkepris så det ble med hjem. Er jo greit å begge armene fastmontert. Og selv om den ruver blir den nok stående som eneste vinysnurra når jeg får kvitta meg med noe.
    Meget stilren og flott spiller. Gratulerer!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Meget stilren og flott spiller. Gratulerer!
    Takker så mye. Den ble en utvidelse av den jeg hadde fra før. Større kasse fra samme snekker + ekstra arm. Samme drivverk og samme arm nå plassert bak. Polert og pussa litt, så den blir grisefin synes jeg. Mulig jeg lager et par armbord i oljet valnøtt for å pimpe den litt :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.603
    Antall liker
    58.101
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det var da uforskammet oppførsel av meg. Jeg løp vel rett inn med skylapper og Garrarden for øyet :p Og følget mitt hadde litt dårlig tid , så det var å laste opp og vende nesa hjemover. Du får rope høyt neste gang ! Som regel har jeg bra med tid til både kaffe og en prat. Men siden du frekventerer Ski fra tid til annen er det bare å ta kontakt hvis du vil ha en lytt i stereostua også når du er forbi.
    Jeg tenkte aldeles ikke "uforskammet".
    Mer i retning av målrettet, ivrig og entusiastisk. 😊
    Takk for hyggelig invit.
    Jeg håper å kunne benytte meg av det en gang. 🙂
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.765
    Antall liker
    14.550
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Gratulerer så mye med fantastisk lekker platespiller! Hvis den låter i nærheten av hvordan den ser ut tror jeg du har gjort et kupp. Nå skal jeg tørke sikkelet av skjermen og begynne å spare for harde livet. Lista er herved hevet til nye høyder.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Gratulerer så mye med fantastisk lekker platespiller! Hvis den låter i nærheten av hvordan den ser ut tror jeg du har gjort et kupp. Nå skal jeg tørke sikkelet av skjermen og begynne å spare for harde livet. Lista er herved hevet til nye høyder.
    Takk-takk. Det er artig når ting faller på plass . Jeg begynte å bli oppriktig glad i 401/3009R spilleren - noe 100 bilder vitner om 😅 Så det er derfor litt snålt å gi opp den. Men jeg minner meg på at dette er samme spilleren på steroider . Kunne bare ikke la en 3012R gå fra meg. Alternativet var å modde tårnet jeg laget til Jelco armen , men innser fordelene med å ha alt fastmontert. Blir nok noen små tweaks , men i det store og hele har jeg funnet min drømmespiller.

    Vi hadde ikke nødvendig verktøy for hånd til å skru ut drivverket , så det ble med hjem så lenge. Mitt drivverk har altså ikke kommet seg over i det store Plinthet enda . Men en 401 er stort sett en 401 - og det spiller himmelsk i mine ører. Hvorfor oppdaget jeg ikke disse armene for 30 år siden 😱

    En delvis ribbet kompaktversjon søker nytt hjem. ( Bare arm og Plinth). Armen kan brukes på en Thorens TD 125 som skal ut også.

    A.jpg
    B.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Det er vel bare å innrømme - verden er ikke bare digital lenger . Vinyl er nå på et nivå at musikkgleden er på topp i tillegg til nostalgien. Funderer derfor på vinyl-oppbevaring. Da jeg bygde opp kjøkkenet laget jeg 4 underskap /hyller i massiv eik. Tlsvarende materiale burde funke gull til vinylhyller også. Skisseblokka må frem her.........

    A.jpg
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.634
    Antall liker
    21.413
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Det er ordentlig kult er at den nye spilleren er himla lik den gamle. Mer av det samme. 👍

    Massiv eik ja. Solide saker til vinyl det vet jeg. Fikk meg forøvrig til å minnes favorittreplikken min fra The Englishman Who Went Up a Hill But Came Down a Mountain:
    - Don't be so bloody English!
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Det som er ordentlig kult er at den nye er himla lik den gamle. Mer av det samme. 👍
    Ja, det er akkurat samme plinth egentlig - i andre mål. Den gamle er 40x50 cm , mens den nye er 45x60cm. Jeg foretrekker at drivverket ikke er senket helt ned - noe som har blitt en motegreie. Men dette kan man justere ved å legge gummiforinger mellom plinth og drivverk. Dermed isolerer man de litt fra hverandre også. Blitt litt kosing med små detaljer her . Bestiller nytt sett med gummi til armbasene også - en drøy hundrings pr. sett.


    rubber.png
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.634
    Antall liker
    21.413
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Forsenkningsoptikk er moro. Man, eller i allefall jeg, kan tegne til jeg blir blå, men man ser ikke hva som er riktig før jeg prøver det fysisk. Tror materialer og øvrige detaljer spiller inn. Traff ikke helt med mine egne høyttalere. Skulle ha forsenket stofftrekkene på suber og H-rammer ytterligere 2-3 mm.

    Apropos OC9XSL: A-T sitt eget headshell regnes som du sikkert har lest hos Korf som særdeles godt. Det er noe suggererende med kontinuiteten der. Så kan man prokrastinere over at XSL ikke har samme farge som XEN og at AT-LHH kun kommer i sort. Det du har på 3012R på bildene over er ❤ .
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Forsenkningsoptikk er moro. Man, eller i allefall jeg, kan tegne til jeg blir blå, men man ser ikke hva som er riktig før jeg prøver det fysisk. Tror materialer og øvrige detaljer spiller inn. Traff ikke helt med mine egne høyttalere. Skulle ha forsenket stofftrekkene på suber og H-rammer ytterligere 2-3 mm.
    Ja, det blir ofte noe annet å se det i skikkelig 3D.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Håper du fikk tørket vekk sikkelet etter at jeg hang over spilleren tidligere på dagen. 😜😄
    Vis vedlegget 821460
    Helt nydelig. 🥰
    Så det var du som hadde grisa den til ja. Måtte til med polering , men den ble blank og pen i tøyet. :ROFLMAO:

    Kommer fra Jørgen en tur nå - og han hadde til og med esken til 12 tommeren inkludert silikon dempekar og hele pakka. En hyggelig bonus jeg ikke visste om en gang når jeg kjøpte den.


    sme.jpg
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Warning - dette er en nerde-blog. Historiene kan virke gjentagende, med alt for mye bilder. Men, på tide å montere mitt eget drivverk. De gamle Plinthene var laget for at chassis skulle ligge oppå - og ikke nedfelt. Jeg foretrekker det , eller skal jeg si nesten det. Jeg klippet til små kvadrater av type isolasjon man bruker under vaskemaskiner. Boret hull i midten og bruker de som skiver rundt boltene som fester verket til Plinthet. Dermed kommer det nesten opp av "graven" , samt at det isoleres meget bra fra selve Plinthet. Det tillater meg også å montere armene på 10mm aluminiums spacere - noe som ser mye kulere ut i mitt hode.
    Er snart ferdig med armbord i valnøtt også - ble lei av pussestøv , så de gjøres ferdig i morgen. Liker kombinasjonen pianolakk / metall / treverk. Fortsettelse følger.



    B.jpg
    A.jpg




    C.jpg D.jpg
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Hadde vært tøffere med et i metall da
    Ikke vær så vanskelig da ;) Enig i metall , men det vil koste for mye å få laget. Disse mekka jeg selv fra en gammel fjøl. De skal få flere lag med hardvoksolje - så glansen blir bedre , men ikke pianoblank.

    Jeg var dessuten ikke helt enig i plasseringen av armbasen på armen bak (på den sorte). Det blir dårlig plass til ledninger også. Ved å vende den i samme vinkel som på hovedarmen ser det mer helhetlig ut, og jeg får bedre plass til rca pluggene.

    Her skal det nerdes til minste detalj ☺
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Litt frem og tilbake her , så heller jeg mot å beholde de sorte armbordene akkurat nå. Jeg har hevet drivverket og armene får 10mm spacer i aluminium. Sånn sett står det litt mer frem enn før, og treverk i tillegg kan bli litt too much. En erfaring eller to rikere ble man vel alltids.


    A.jpg
    B.jpg
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.070
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Obs, glemte nesten å gi en tilbakemelding om «the cap». Ble ikke natt/dag forskjell, men det hadde jeg ikke ventet heller.
    Litt bedre definisjon i bassen og generelt mere ro over lyden, mindre «fnidder» som den godeste Vadseth ville sagt.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Behold det sorte, ble lekker snurre dette.
    Takker, det blir nok Black Beauty ja. Heving / isolering av drivverk fra Plinth virker å være en lydmessig bedring også. Jeg må ha noen 10mm lengere skruer for å feste armene skikkelig - så ting er så vidt prøvekjørt. Tror dette blir knallbra.
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.070
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Sikkert lurt å isolere tallerken ,ja. Lastet ned en app som heter «Vibrometer» på mobilen, og på min snurre så er det ikke mulig å registrere noen vibrasjon i det hele tatt. Må nevnes at det meste har vært gjort helt fra racket spilleren står på og selve spilleren selv. En platespiller er vel den komponenten som profiterer mest på vibrasjonskontroll.

    Testet ut den samme appen på høyttalerene, og der ble det en halvering av vibrasjonene etter spikes ble erstattet med passelig stive gummi puter tilpasset høyttalerene.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Sikkert lurt å isolere tallerken ,ja. Lastet ned en app som heter «Vibrometer» på mobilen, og på min snurre så er det ikke mulig å registrere noen vibrasjon i det hele tatt. Må nevnes at det meste har vært gjort helt fra racket spilleren står på og selve spilleren selv. En platespiller er vel den komponenten som profiterer mest på vibrasjonskontroll.

    Testet ut den samme appen på høyttalerene, og der ble det en halvering av vibrasjonene etter spikes ble erstattet med passelig stive gummi puter tilpasset høyttalerene.
    Ja, det er mye å hente på demping av vinylsnurra. Plinthet på denne står på føtter med magnetisk demping - som også har en viss effekt. Med demping mellom Plinth og chassis i tillegg virker det som ting roer seg litt og blir mer kontrollert.
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.765
    Antall liker
    14.550
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Virkelig lekkert med spacere og hevet drivverk!
    Jeg slår et slag for armbord i heltre. Synes det er en fin kontrast til det pianosorte. Sort på sort er heller ikke feil, så her har du fått et alvorlig ilandsproblem i fanget. Jeg føler med deg.

    Det er rett og slett et par slakta vaskemaskinbein som gjør susen som drivverksdemping? Hvis så er det jo gode nyheter for mitt vedkommende, da jeg planlegger litt demping av drivverket etterhvert. Mangler bare et plinth å avkoble det hele fra.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Virkelig lekkert med spacere og hevet drivverk!
    Jeg slår et slag for armbord i heltre. Synes det er en fin kontrast til det pianosorte. Sort på sort er heller ikke feil, så her har du fått et alvorlig ilandsproblem i fanget. Jeg føler med deg.

    Det er rett og slett et par slakta vaskemaskinbein som gjør susen som drivverksdemping? Hvis så er det jo gode nyheter for mitt vedkommende, da jeg planlegger litt demping av drivverket etterhvert. Mangler bare et plinth å avkoble det hele fra.
    Valgets kvaler - eller skift armbord etter humør eller årstid :p Jeg skal behandle de ferdig med voksolje - så får man se om de "vokser" på meg. Inntil da er det uansett svart som gjelder.

    Til demping brukte jeg disse rillete platene på 10x10 cm. Skar opp noen sånne i mindre formater som jeg har lekt meg med flere steder. La 4 små under en 40mm eikeplate og satte hele Sony spilleren oppå - det var nok så langt største forbedringen. Men det bygger jo endel i høyden. Brukt i Plinthet under chassis som her kunne de vært litt mykere for optimal effekt tror jeg, men de skal ikke være så myke at toppen sakte synker ned heller. Bare å prøve seg frem egentlig. Jeg liker tweaks som ikke koster noe. En venn av meg foreslo noen dempepads man kjøper til trommesett. Mye som ikke koster stort - nettop fordi det ikke har "High-end HiFi " label på seg :D

    Her altså - siste tweak vist på det minste Plinthet. Jeg lagde hull i midten til gjengestengene man fester chassis med. Høyden ble perfekt. Det ligger fremdeles rett under toppen av Plinth , men høyt nok til at 10mm spacer funker på armene.


    demping.jpg
    B.jpg
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.040
    Antall liker
    33.609
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    3009R armen får snart tilsvarende spacer - og med tid og stunder en pickup. Jeg mistenker at DL-103R går tilbake på den armen, og 12 tommeren får noe annet.
    Headshell både spiller og ser så bra ut at kan hende det blir et maken på den andre armen også. Det vil se minst rotete ut .


    A.jpg
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.634
    Antall liker
    21.413
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Liker det industrielle uttrykket med de sorte armbordene og mellomstykkene i metall under armbasene. Treverk er vakkert, men jeg synes det støyer visuelt, slik 11 shades of black gjorde på min med det gamle kabinettet.
    Usikker på om jeg synes det er tøffere med eller uten mellomstykke.
    Glad dette ikke er mitt i-landsproblem. Foretrekker dem rimeligere.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn