Sony

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    4.366
    Sted
    Liten by

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    28.316
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Bedre drivverk i 5000. KSS-274 laser i 5000, KSS-213B i 3000.
    Men skulle du reparert en av de i dag for ny laser, ville 3000 være klart å foretrekke ;)

Todani

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.05.2009
    Antall liker
    2.607
    Hadde 5000, og det er noe av det man angrer på at man solgte..
    Bytte drivverk? Det var jo litt trøbbel med noen av disse. Jeg fikk trøbbbel med min. Sony ga meg en helt ny. Litt senere kunne Tor Forsman fortelle at han også hadde hatt trøbbel med sin. Han hadde fått den gamle min..

lurvis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2015
    Antall liker
    7.003
    Sted
    Nesodden-Toten-Valdres
    Torget vurderinger
    0
    Sony er et konsern jeg har eiet flere produkter fra, og alltid vært fornøyd.
    Så fornøyd fanboy at avataren min er Sony`s aller første logo som ble benyttet mellom 1946-55.
    Kun tre CD-spillere har jeg hatt i hus i mitt audioliv, alle kom fra Sony. Nå har jeg ingen, og kommer aldri til å skaffe meg noen igjen.
    Er tilbake der jeg startet med kun vinyl i hjemmet. Synd Sony ikke leverer analog kvalitet lenger.
    Var så heldig å få tak i min andre ES forsterker via @KrazyIvan# for noen år siden, den ble gjennomgått, fikk service og fikset en bulk bak ved Re:Elektro på Furnes. Topp verkstedkvalitet derfra!
    Etter lang `behandlingstid` har jeg endelig fått dolla opp forsterkeren med sidepaneler, prøvemontering i kveld. Da gjenstår å sortlakkere panelskruene og mer finish-jobb.
    Teaser:
    IMG_4689.jpeg

Lydbildeja

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.11.2017
    Antall liker
    1.096
    Har hatt Sony Playstation 1,2,3 (hoppet over 4 pga PC)og nå 5 som jeg kjøpte for 3-4 måneder siden.
    Veldig fornøyd med alle konsollene,men meget imponert over maskinvaren i PlayStation 5,lynrask på oppstart,start av spill og alt annet,ca5000MB/s SSD fikser det.
    Prosessoren er sterk med mange kjerner,GPU tilsvarer Nvidia 2070 og i noen spill 2080,en mikro gaming maskin/PC.
    Skal ha PlayStation 6 når den kommer om ca2år,så overtar han jeg er onkel til min PS5,så får vi begge oppgradert.
    1000001491.jpg

lurvis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2015
    Antall liker
    7.003
    Sted
    Nesodden-Toten-Valdres
    Torget vurderinger
    0
    Og dette, er min aller første CD spiller. En CDP-X303ES kjøpt i 1993 og solgt til søskenbarn 2-3 år senere.
    For en måneds tid siden ble jeg oppringt av samme søskenbarn og spurt om jeg kunne sjekke om den var i orden. Han hadde lånt den bort på begynnelsen av 2000-tallet og nå nesten 25 år senere, ble den levert tilbake pga låntagers helsetilstand/sykehjem.
    Fjernkontrollen var borte på veien, men spilleren funker like godt som da den var ny.
    Den stille smoothe cd-skuffen var som jeg husket, fantastisk bra!
    Søskenbarnet har ikke hatt stereoanlegg på mange år og ble litt forundret da jeg leverte den tilbake, med beskjed om at den var nok mer verdt enn de 3-4 hundrelappene han antok🫨😀
    IMG_4695.jpeg
    IMG_4698.jpeg

Lydbildeja

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.11.2017
    Antall liker
    1.096
    PlayStation 3-en min er 12år gammel og brukes den dag i dag som Blu Ray spiller i min kino,har fungert feilfritt så langt der nede.
    Jeg har ingen planer om å bytte den ut så lenge jeg har 1080p receiver og projektor,lite å vinne på oppgradering.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn