SME's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• THD

Medlem
    Ble medlem
    01.11.2022
    Antall liker
    24
    Sted
    Oslo
    Satte på knivegg lager i bronse i går (er gjort på ca 10 minutter å skifte disse) og må si meg enig i Hønndjevelen at det låter mye bedre enn både plastikk og stål lageret, har i det siste hatt på et jern/stål lager som fikk piano til å høres ut som synthesizer, men med bronse lagret høres det mer naturtro ut, og som et piano(som vel er meningen?), er også enig i at bronse lagret ryddet opp i lydbildet og er mer livaktig enn plastlageret, så personlig synes jeg det var en stor forbedring etter min smak;)(y)

Sist redigert:

TomVen

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.01.2008
    Antall liker
    522
    Sted
    Jar
    Fra 80 til 12 ansatte, riktignok over mange år. Slutt på den fabelaktige servicen og raske og gode svar på e-post når man lurte på noe? Brian er en førsteklasses kar som virkelig kan produktene; å ikke la han fortsette vitner om en ny og dårlig kurs! Rare beslutninger som å droppe løssalg av de mest populære armene og nye modeller som ser ut som de kommer fra Fisher Price, får vel ta hovedskylden for behovet for kostnadskutt. Den dama som er ansatt for å fronte produktene nå, er dekorativ. Men de burde i stedet ha beholdt Brian!

Sist redigert:

Multirom

Bransjeaktør
    Ble medlem
    11.03.2014
    Antall liker
    309
    Torget vurderinger
    1
    Nå er SME representert av oss i Norge, så spørsmål kan gjerne stilles direkte til oss. Også for deler.
    Når det gjelder ansatte er det mer komplekst en Whats best posten antyder, da flere har roller mere spredt ut en bare SME, så bilde tegnes ikke riktig her.

Modellen jeg antar det henvises til i posten over her, blir med oss på Oslo Hi-Fi show. Vi håper selvsagt at den oppleves som noe annet en beskrivelsen over.
    Vi har den på kontoret alt og produktet har høy og rigid byggekvalitet, som vi forventer fra SME. Kan det være noen uheldige bilder, som spiller med på vurderingen her? Vi har forøvrig flagget behovet for bedre bildemateriell fra produsent.

Kontakt oss gjerne på info@multirom.no ved spørsmål.

Hilsen
    Stuart Sharman
    Multirom AS

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn