Har akkurat kjøpt meg ny plate, og tenkte jeg skulle vokse den slik at den kunne stå og mette seg fram til sesongen starter. Husker ikke helt om det var kald eller varm voks som var gunstig til dette.. hjølp?
Det spørs hvor dypt det er. Men det finnes "sticks" som er laget av det samme materialet som sålen og som du kan smelte inn i skaden, finnes i flere farger, du setter rett og slett fyr på det og drypper ned i skaden. Det er veldig viktig at du gjør godt rent i "såret", gjerne med skirensemiddel, viktig at det ikke er fett der. Dette må gjøres i rom temperatur, la det herde en stund før du filer ned det som er til overs med en panserfil. Når det er jevnt med resten av sålen så børster du brettet med en bronse/messing børste helt til det ser fint ut, gjør du dette skikkelig så er det faktisk mulig at du ikke vil kunne se hvor skaden har vært. Det finnes også pulver som du kan smelte nedi med smørejernet men det kan du glemme, det tåler mye mindre og faller sannsynligvis ut igjen på en kald dag.Spiralis skrev:Til dere som er eksperter på brett har jeg et lite spørsmål.
Avkommet kjørte sitt brett over en stein som lå i bakken og fikk en stygg ripe i sålen. Fines det noen måte dette kan repareres på?