P 

parafinoksen
Gjest
Den plata har jeg!Språk, kultur og tradisjon står høyt i denne tråden, slik det høver seg for et åndsmenneske som trådeeier.
God Påske !
| 
 | 
Den plata har jeg!Språk, kultur og tradisjon står høyt i denne tråden, slik det høver seg for et åndsmenneske som trådeeier.
God Påske !
Håkon Langballe, tidligere Hydro-direktør, gift med Toppen Bech? Han ble også kalt Sikødden.Kiropraktor Svinø,
Tidl adm dir på Kabelfabrikken i Drammen: Langballe
Tilfeldig fra postkasse: Beltesbrekke...
Mor va sunnmøring å god i hoderekning . I butikken summert hun allt hun kjøpte, og viste hva hun skulle betale. Det hendte at de slo feil i kassaDet forstår seg! Sunnmøringane er svært flinke å rekne. Spesielt når det gjeld prosentar.
Kun en ting å si.
Vakkert
Form, funksjon og utførelse i skjønn symbiose
 her ville jeg valgt karbon med tubeless for optimal tilpassing for vekt og resonans kontroll!.Tänkte inte på det!
 her ville jeg valgt karbon med tubeless for optimal tilpassing for vekt og resonans kontroll!.Tänkte inte på det!

du kan alltids spille denne, særlig etter mørkets frambrudd
Her er Sabbatum Sanctum overholdt og følgelig er det ingen ting som skjer på hififronten.
Stille i fjøset - som Klanen ville sagt
Derimot, å bla litt i musikken og pusle med vinyl må være for rekreasjon å regne og følgelig tillatt.
:format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-462466-1464284643-3601.jpeg.jpg) 

Mange rare tråder rundt omkring nå, essensielle spørsmål som stilles...
en ting har slått meg etter å ha litt tid til å gruble i dag under faste og hvile;
Kan alle de råtne anleggene rundt om være til hindring for god lyd??