SLUK-O-RAMA - parental guidance strongly advised

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.430
    Torget vurderinger
    23
    Forbereder julegavene til deg nå Rasse... hva er akseltrykksbestemmelsene i Hjortshøj? :unsure: :ROFLMAO:
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.991
    Antall liker
    20.055
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Du må nokk hellere sørge for pigg dekk.
    Hjortshøj er en øko-landsby. Her brukes bare grus. Ingen salt ;)
    Veldig "down tempo" om vinteren.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.430
    Torget vurderinger
    23


    Dean "Cool as a Cucumber" Brown
    - skikkelig kinky gitarist med noen rå vendinger og bends..

     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.430
    Torget vurderinger
    23
    @oks81 @H.R Sånn går det med de som projiserer sine egne nevroser på en uskyldig tredjepart! Og dette tilfellet var spesielt stygt også 🤬
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.783
    Antall liker
    5.432
    Sted
    Holmestrand
    Jeg føyer meg gjerne inn i rekken av gratulanter.... men - man spør jo ikke om damenes alder... hvordan er det med herrene??
    som det heter i et munnhell... " Damene har range, - herrene har trangen... derfor får de vente på gangen..."... :cool:
    Er du mann så er du stolt av alderen din! 😊
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.430
    Torget vurderinger
    23

    "Spising uten konversering er bare stapping"
    - Marcelene Cox

    Vel... gårsdagens tradisjonstro lunsj hos den godeste BigSwifty hadde både stapping og konversering i rikt monn og beviser at menn utmerket godt håndterer multitasking når forholdene ligger til rette og det er hensiktsmessig!

    Som alltid et overflødighetshorn av norske lekkerbiskener inkludert FruSwift's sensasjonelle kyllingleverpate og noen avsindig gode kaker fylt av nok smørkrem til å smøre propellakslene på danskebåten et år 🤣🤣

    Er det noe rart en stakkar bærer på en kilo eller to for mye (i ansiktet) med slike venner...

    Nok en gang er det bare å gi seg over - årets lydmessige overraskelse besto av en rabiat miks av totusenkroners integrert forsterker, streamer i hundretusenkroners klassen, noen PMC pullerter og et knippe kabler som ikke hadde gjort skam på seg på gjenbruken 🤣🤣🤣

    Og lyden?
    Med tanke på den mentalt forstyrrede sammensettingen må jeg si uforskammet god - som alltid der i gården. Lang fartstid, gode ører og en sjelden evne til å plukke komponenter som trives i settingen er oppskriften. Så enkelt men akk så vanskelig å oppnå.

    Vi er på mange måter totalt motsatte @BigSwifty og jeg - han har avhendet alt av fysiske medier mens jeg kjører rundt med gaffeltruck og laster på cd's & LP's. PMC anorektikere vs. smellfeite SLOB svin, integrert gratisforsterker mot dustedyre multiple power amps..., stueanlegg sømløst integrert med stilsikre møbler der hvor yours truly gjemmer seg i eget torturkammer i kjelleren. And the Liszt goes on.

    Men felleskapet, limet - det er musikkinteressen, fartstiden som genuine Osloborgere, gourmeter, den gode samtale, hisorikken og alle felles berøringspunkter både i og utenfor hifverdenen - alt dette trumfer forskjellene x ganger.

    Takk for en vitamininnsprøytning nok en gang, hils så mye til SwiftJr. og ikke minst klem & assgrab til Swifta. Riktig så god jul!


    (For å ikke komme ut for sult på hjemveien 🤭 vanket det gaver)

    FruSwift signatur produce...
    20221216_133228.jpg




     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Beklager, men må korrigere deg på en skrivefeil. Kan skje den beste når man forsøker å fordøye en overdådig lunsj.

    C7901AB3-A602-47A8-B9E8-B4618CD91599.jpeg
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6


    @gut_man

    Godt å se at du tenker alternativ energi i disse strømmetider!

    Vis vedlegget 876930
    Fikk ikke lov av kona å bygge metankraftverk, og Thorium er mye dyrere enn pellets, så da fikk det være pellets for nå. Fisjon er absolutt på ønskelista, men jeg antar at det tar en stund før det blir skalerbart. Noe må man jo ha for å få ren strøm til å drive anlegget med. Ser på dette som strømforbedrende tiltak👍🏻
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.691
    Antall liker
    7.929
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Fikk ikke lov av kona å bygge metankraftverk, og Thorium er mye dyrere enn pellets, så da fikk det være pellets for nå. Fisjon er absolutt på ønskelista, men jeg antar at det tar en stund før det blir skalerbart. Noe må man jo ha for å få ren strøm til å drive anlegget med. Ser på dette som strømforbedrende tiltak👍🏻
    Eg vil ha fusjon.
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.625
    Antall liker
    3.746

    "Spising uten konversering er bare stapping"
    - Marcelene Cox

    Vel... gårsdagens tradisjonstro lunsj hos den godeste BigSwifty hadde både stapping og konversering i rikt monn og beviser at menn utmerket godt håndterer multitasking når forholdene ligger til rette og det er hensiktsmessig!

    Som alltid et overflødighetshorn av norske lekkerbiskener inkludert FruSwift's sensasjonelle kyllingleverpate og noen avsindig gode kaker fylt av nok smørkrem til å smøre propellakslene på danskebåten et år 🤣🤣

    Er det noe rart en stakkar bærer på en kilo eller to for mye (i ansiktet) med slike venner...

    Nok en gang er det bare å gi seg over - årets lydmessige overraskelse besto av en rabiat miks av totusenkroners integrert forsterker, streamer i hundretusenkroners klassen, noen PMC pullerter og et knippe kabler som ikke hadde gjort skam på seg på gjenbruken 🤣🤣🤣

    Og lyden?
    Med tanke på den mentalt forstyrrede sammensettingen må jeg si uforskammet god - som alltid der i gården. Lang fartstid, gode ører og en sjelden evne til å plukke komponenter som trives i settingen er oppskriften. Så enkelt men akk så vanskelig å oppnå.

    Vi er på mange måter totalt motsatte @BigSwifty og jeg - han har avhendet alt av fysiske medier mens jeg kjører rundt med gaffeltruck og laster på cd's & LP's. PMC anorektikere vs. smellfeite SLOB svin, integrert gratisforsterker mot dustedyre multiple power amps..., stueanlegg sømløst integrert med stilsikre møbler der hvor yours truly gjemmer seg i eget torturkammer i kjelleren. And the Liszt goes on.

    Men felleskapet, limet - det er musikkinteressen, fartstiden som genuine Osloborgere, gourmeter, den gode samtale, hisorikken og alle felles berøringspunkter både i og utenfor hifverdenen - alt dette trumfer forskjellene x ganger.

    Takk for en vitamininnsprøytning nok en gang, hils så mye til SwiftJr. og ikke minst klem & assgrab til Swifta. Riktig så god jul!


    (For å ikke komme ut for sult på hjemveien 🤭 vanket det gaver)

    FruSwift signatur produce...
    Vis vedlegget 877212



    Takk for hyggelige ord, Jan. Alltid trivelig å ha deg på besøk og få bekreftet at dannede lunsjer skal begynne kl 13 og vare i 5-6 timer. Hyggelig at du likte lyden i år også. Vurderer å skifte nick til BigSchizo. Men er det noe jeg har lært i et langt musikkliv er det den enkle sannheten at hvis det låter bra - ja så gjør det vel det.Og takk for gode musikktips. Og for den gode samtalen - mimringen om salige Nils K, Per A og de andre hobbitene i Tøyengata var fornøyelig og trist, slik livet nå engang er.
    Assgrab overlevert og ørefik mottatt. :oops:. Rock on, så sees vi på nyåret, når du får fomla ferdig DYI-prosjektet ditt - eller sløydforming, som jeg ser er et nytt uttrykk for slikt.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.430
    Torget vurderinger
    23
    Hehe... - men de fire fem timene jeg bruker på snømåking i.l.a. vinteren - trader jeg mot uforstyrret musikkavspilling any fuckin' time på døgnet 365 dager i året :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Aldri mer leilighet på meg, definitivt. Har sine fordeler ja men vår livsstil/situasjon profiterer voldsomt på å bo i enebolig. Forstyrrer ingen - ingen forstyrrer oss.
     

    mk1classic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.01.2009
    Innlegg
    1.883
    Antall liker
    1.459
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    2
    Hehe... - men de fire fem timene jeg bruker på snømåking i.l.a. vinteren - trader jeg mot uforstyrret musikkavspilling any fuckin' time på døgnet 365 dager i året :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Aldri mer leilighet på meg, definitivt. Har sine fordeler ja men vår livsstil/situasjon profiterer voldsomt på å bo i enebolig. Forstyrrer ingen - ingen forstyrrer oss.
    Hehe, noe ble utelatt i innlegget over.. Ja det er ikke passende med SLOBs kl 03.00 en ukedag i leilighet 😁
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn