- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 11.402
|
Det du ikke har spist skal ikke i dass, minus dasspapir
Jula startet bra - spylebil her i dag tidlig 07.30
Aktiv Rørinspeksjon: Vi hjelper deg med tette rør!
Aktiv rørinspeksjon kan hjelpe deg med alt fra tette rør, vedlikeholdsspyling til rehabilitering av ødelagte rør. Bestill rørinspeksjon her >>www.aktivror.no
De finnes i alle størrelser.Er nok heller det at det har vært for MANGE rasshøl innom, skal begrense antallet i 2022![]()
![]()
![]()
Trøkka ut en kjempe bæsj
Aktiv rørinspeksjon kan hjelpe deg med alt fra tette rør, vedlikeholdsspyling til rehabilitering av ødelagte rør. Bestill rørinspeksjon her >>www.aktivror.no
Lenge siden jeg har vært hos deg, så den må ha forsteinet segSpylern mente det kom fra deg..... dritt renner som kjent nedover![]()
![]()
Hjelper ikke med 4" avløp når en har 5" rævhøl!
Find dig ikke i sådan noget.Merket meg den der, og likes'en også![]()
Ambulerende tarmskyllingstjenste? Hver 10. skylling er gratis, og da tar de terrassen også.
Er alle rør i huset tett i disse dager?1. juledag er generelt stille og litt kjedelig... ikke minst nå med de begrensninger som gjelder. Da kan en like godt stupe i det og gjøre ting som er ubegrenset kjedelig... som f.eks. å demontere gamle kjøkkenvifter og rengjøre..
Du aner ikke hvordan du traff spikeren på hodet... Naboen her fortalte meg i sommer at kona hans var misunnelig på all den gode maten hun kjente lukta på fra oss...Viktig å ha kjøkkenvifter og utlufting i orden.
Hvordan skal man ellers gjøre naboer misunnelig på lukten av hva som står på dagens meny?
Da skulle du opplevd reaksjonen vi fikk på Tøyen for 6-7 år tilbake.Du aner ikke hvordan du traff spikeren på hodet... Naboen her fortalte meg u sommer at kona hans var misunnelig på all den gode maten hun kjente lukta oå fra oss...![]()
… eehh …. Ikke helt sikker på det …Vesentlig bedre underholdning enn æljesport type langrenn og foppall....
Durian lukter vondt. Punktum. Jeg er glad jeg tok sjansen på å smake, men selv om jeg liker frukten, så lukter det rett og slett ikke godt.Da skulle du opplevd reaksjonen vi fikk på Tøyen for 6-7 år tilbake.
Samme utlufting fra kjøkkenet der.
Styreleder i borettslaget kom inn i kåken vår for innspeksjon grunnet klager fra naboene om "vond" lukt pga matlaging.
Hmmm...skjønner ikke at folk synes at fiskesaus og durian lukter vondt???