G
Gjestemedlem
Gjest
Siden jeg er ute av landet en tid har jeg tenkt å skaffe meg et lokalt nummer her siden det er sinnsykt dyrt å bruke et norsk abbonement til å ringe fra. 10kr minuttet eller noe slikt samt 4kr/m for å motta samtaler. Men jeg kunne tenkt meg å beholdt telefonnummeret til jeg kom hjem og hatt en telefon aktiv i tillegg.
Jeg har frukt Chess en tid, burde egentlig byttet for lenge siden for etter er gikk over til Netcom ble mottaket i leiligheten hjemme helt elendig.
Jeg så at de reklamerte for et nytt abbonement: Premium
Her reklamerer de med 0 i månedspris, og jeg bestiller dette i tro på at dette stemmer.
Så viser det seg i ettertid at det er en månedspris på 99 kr (men at man kan ringe for beløpet) Det koster med andre ord 1200 i året å beholde nummeret selv om jeg ikke bruker telefonen.
Jævla svindlerpakk!
Jeg har frukt Chess en tid, burde egentlig byttet for lenge siden for etter er gikk over til Netcom ble mottaket i leiligheten hjemme helt elendig.
Jeg så at de reklamerte for et nytt abbonement: Premium
Her reklamerer de med 0 i månedspris, og jeg bestiller dette i tro på at dette stemmer.
Så viser det seg i ettertid at det er en månedspris på 99 kr (men at man kan ringe for beløpet) Det koster med andre ord 1200 i året å beholde nummeret selv om jeg ikke bruker telefonen.
Jævla svindlerpakk!