|
Mmnei... Egentlig ikke. Jeg har også fått med meg at det til tider er i overkant mye krangling i visse tråder. Men såpass burde vi tåle. Vi er jo faktisk voksne mennesker som har vært ute en vinternatt før. Eller?Nettopp. Som sagt; hvis det er så belastende å være på HFS, så er det bare å starte sin egen blogg og moderere til krampa tar deg.Du er ikke redd for at muligheten til å utestenge og ekskludere andre brukere i tråder man har startet ville gått mye på trynefaktor, og blitt misbrukt på det groveste da? Jeg ser for meg at noen ville fått utløp for mobbetendensene sine, og kost seg noe jævlig hvis de fikk sånn makt over andre brukere her inne.Hadde bare alle fulgt sine egne eksempler/råd.
Eller stenge noen ute?
Så Nord-Korea ble nevnt her tidligere - jeg snakker ikke om moderering - men utvidet redigering.
Altså ta det vonde fra begynnelsen av - skjønner?
Hva er forskjellen?Nettopp. Som sagt; hvis det er så belastende å være på HFS, så er det bare å starte sin egen blogg og moderere til krampa tar deg.Du er ikke redd for at muligheten til å utestenge og ekskludere andre brukere i tråder man har startet ville gått mye på trynefaktor, og blitt misbrukt på det groveste da? Jeg ser for meg at noen ville fått utløp for mobbetendensene sine, og kost seg noe jævlig hvis de fikk sånn makt over andre brukere her inne.Hadde bare alle fulgt sine egne eksempler/råd.
Så Nord-Korea ble nevnt her tidligere - jeg snakker ikke om moderering - men utvidet redigering.
----MEN; du kan selv gå inn å redigere dine egne innleggMitt anlegg tråd har ingen moderator mulighet. Så der tar du feil rock.
Ellers enig i at her skal det diskuteres. Åpenhet må til. Under ansvar. At enkelte, på en sen kveld, ikke takler det for så være.
At noen bruker dette er en uting. En får stå for det en sier eller holde kjeft. Påstander og anklager bør tas på pm.----MEN; du kan selv gå inn å redigere dine egne innleggMitt anlegg tråd har ingen moderator mulighet. Så der tar du feil rock.
Ellers enig i at her skal det diskuteres. Åpenhet må til. Under ansvar. At enkelte, på en sen kveld, ikke takler det for så være.
(For eksempel fra horrible påstander ang. hifi leverandørers seriøsitet, til en dyp beklagelse til samme leverandør)
Deretter kan det bli vanskelig å følge tråden når en del innlegg blir korrigert underveis.
Du må bruke Greasemonkey, eller Greasekit (Safari) og tilsvarende.Ok? Dumt spm: Hvor finner man funksjonen?
Les deg i det minste opp på særskrivingsfeil. Får helt vondt her.Ikke alle som har tid til norsk studier i disse debatt tiderStuder norsk språk! Kverulering er noe helt annet enn uenig.Hadde forumet vært Nord-koreansk så hadde jeg skjønt det. Denne ordningen hadde nok vært fin for de som ikke takler å bli motsagt.Skulle vært mulig for trådstarter å stenge ute brukere som ikke bidrar positivt i en tråd.
Faktisk at bruker kunne utestengt andre brukere fra alle sine tråder.
Uenig=kverulering.
Jeg tolket det slik; Uenig=alltid oppfattet som kverulering
Les deg i det minste opp på særskrivingsfeil. Får helt vondt her.Ikke alle som har tid til norsk studier i disse debatt tiderStuder norsk språk! Kverulering er noe helt annet enn uenig.
Jeg tolket det slik; Uenig=alltid oppfattet som kverulering
(Var ment som en spøk, altså.)
![]()
Enig, man går ikke inn og sletter påstander, kun skrivefeil. Har man skrevet noe feil så ber man om unnskyldning, enkelt og greit!At noen bruker dette er en uting. En får stå for det en sier eller holde kjeft. Påstander og anklager bør tas på pm.----MEN; du kan selv gå inn å redigere dine egne innleggMitt anlegg tråd har ingen moderator mulighet. Så der tar du feil rock.
(For eksempel fra horrible påstander ang. hifi leverandørers seriøsitet, til en dyp beklagelse til samme leverandør)
Deretter kan det bli vanskelig å følge tråden når en del innlegg blir korrigert underveis.
det er da noen som har forsøkt iherdig å implementere dette på egen hånd!Å gi trådstarter særlige fullmakter i tråden er et i sannhet herlig påfunn. Totte ser med fryd frem til å gjete sine tråder om dette skulle bli noe av og gir forslaget sin helhjertede tilslutning.
-totte, aspirerende suppenazist