- Ble medlem
- 08.02.2007
- Antall liker
- 42
De eksotiske pickupene har da alltid vært langt utenfor rekkevidde - det finnes vel fornufts-higend like mye som det finnes rablendegal-highend. Din Cadenza tilhører vel første kategori, sammen med min Rohmann. Ingen på dette forumet vil se noe spesielt med slike valg, men ta det utenfor kretsen av lidelsesfeller og fok ser måpende på deg når du innrømmer å ha gitt 10k for en ny Rohmann eller Cadenza Red.Jeg må inrømme at jeg synes det finnes så mange spennende pickuper fordelt over et bredt prissegment at jeg ikke føler det er helt riktig å klage. Må man kjøpe en 90000,- modell for å oppleve hi end i heimen?
Skjønt terskelen mellom fornuft og rablende gal er vel glidende: jeg syns engang i tiden at en MC30Super var en absolutt strålende bra sak og ristet på hodet over enhver tulling som var villig til å gi det 5-dobbelte for en MC5000 eller MC 7500 eller hva de nå het den gangen. Så ramlet det plutselig en retippet AN IOii min vei og alt stod plutselig i et helt annet lys. Hadde jeg hatt muligheten økonomisk hadde jeg ikke blunket engang over 40 lapper for en ny AN... Mye penger? JA, utvilsomt. Dyrt? Njei, ikke nødvendigvis...