O
om.s
Gjest
Dagens bestilling til cdon:
Morphine "like swimming" og "good"
samt Metheny- Mehldau...
mvh
samt Metheny- Mehldau...
mvh
|
Det var egentlig Metheny jeg var ute og skulle kjøpe. Men den hadde de ikke. Da får jeg gå innom Kompaniet på mandag. Metheny er gutten sin det.Dagens bestilling til cdon:
samt Metheny- Mehldau...
mvh
Ble litt inspirert av de som fremhever elusivedisc, her og kom opp med denne bestillingen:Det var egentlig Metheny jeg var ute og skulle kjøpe. Men den hadde de ikke. Da får jeg gå innom Kompaniet på mandag. Metheny er gutten sin det.
Uåpnet og i ramme på veggen, var tanken ;DUten tvil dekorative de KISS picturediscene, men i mine øyne er Acerns soloalbum det eneste som er verdt å lytte til...
Kanskje jeg skulle henge mine på veggen. Har blandt annet selvlysende Creatures of the night signert av Vinnie Vincent![]()
Er det noen andre platemesser på østlandet på denne årstiden?
Har vel ca 80 KISS cder stående bak meg, har ikke mindre vinyl for å si det slik... KISS fan fra jeg var syv år gammel. Enig med deg i at det holder lenge med Love Gun og Destroyer, samt kanskje Alive 1 og 2. Ikke at jeg kvitter meg med resten av den grunn; nostalgi.Uåpnet og i ramme på veggen, var tanken ;D
Nei alvorlig, skal innrømme at jeg lot meg rive med litt av gamle gode minner med disse skivene, nå har jeg samlet på meg igjen Destroyer, og snart LoveGun samt disse soloskivene, da har jeg nesten fått med meg det jeg vil av Kiss, det får jo være visse grenser for å gå i undommen igjen ;D ;D ...
mvh
80?!! jeg visste ikke det gikk å få så mange forskjellige av/med KISS engang.....Har vel ca 80 KISS cder stående bak meg, har ikke mindre vinyl for å si det slik... KISS fan fra jeg var syv år gammel. Enig med deg i at det holder lenge med Love Gun og Destroyer, samt kanskje Alive 1 og 2. Ikke at jeg kvitter meg med resten av den grunn; nostalgi.
Det må du ha värt da ja ;D .....Vi snakker standard utgavene. En del Japan\Tyskland utgaver (sensurert SS). Diverse samleskiver fra bl.a. Australia. Singler. Samt en hel bråte med bootlegger. Var ivrig ja
Er visstnok det bandet i hele verden som det er flest utgivelser av80?!! jeg visste ikke det gikk å få så mange forskjellige av/med KISS engang.....
mvh
Er visstnok det bandet i hele verden som det er flest utgivelser av
Er vel også det bandet som har solgt plater i flest land og offisielt har flest fanklubber (mest fans).![]()
Rundt 75?!, da var jeg jo enda yngre da jeg fikk den, min far hadde kjøpt "dette" i USA og synes det var for bråkete, må vel ha vært 7-8 da (kan jo være 76 jeg fikk den), og fikk mitt første, og sjelsettende møte med KISS hjemme hos min farmor på Smøla, av alle steder"Alive!"? Var ikke det 1975 da mon tro? Og Alive 2 en to-tre år senere? Jeg kjøpte de veldig tidlig husker jeg.
Jeg synes jo begge skivene er helt konge, klart Kiss' mest spennende skiver imo, og hadde ikke ville vært foruten dem nei! Men de originale LP-utgavene låter (dessverre får en si) mye bedre enn cd'ene, selv om ingen av de akkurat byr på noe "naturlig" lydbilde..
Mvh Vidar P
Kanskje du også skulle bestille Mozart Violin Consertos med Marianne Thorsen og TrondheimSolistene ?Mozart Violin Concertos no 1,2,5 - Julia Fischer
Kanskje du også skulle bestille Mozart Violin Consertos med Marianne Thorsen og TrondheimSolistene ?
Plateselskapet 2L har gjennomført en omfattende blind-test og resultatet viser med all tydelighet at musikkelskere foretrekker nevnte utgave foran Fischer og Mutters varianter.
Plata utkommer rett over helga.
HiFi freak også...da kan jeg opplyse at plata fra 2L er den første DXD (Digital eXtreme Definition) innspillinga i Europa. DXD = 32bit/384 kHz.
Link til blind-test
http://www.2l.no/artikler/2L38_blindtest.htm
Lydklipp/smakebiter
http://www.2l.musiconline.no/shop/displayAlbum.asp?id=31396
Da kanskje han får en åndelig oppvåkning i tillegg.. ;D ..en del gregoriansk musikk her.Mmmm, denne burde jeg gi til min far. Da klarer han muligens å fortrenge min mors favorittjuleplate med Kenny Rogers og Dolly Parton! ;D
Da kanskje han får en åndelig oppvåkning i tillegg.. ;D ..en del gregoriansk musikk her.
Hei Soundscape
Ser du har kjøpt denne: John McLaughlin-Industrial Zen
Hva synes du? Selv mener jeg han fortjener større oppmerksomhet. Selv på mitt gamle anlegg oppfatter jeg lyden som prima![]()
Godt valg, jeg kjøpte mitt eksemplar fra Elusive Disc for $24.98. Har plata i posten 6-7 dager etter bestilling. Spor 4 "Waltz me blues", jævlig stilig, og trommene låter bare helt superb.Art Pepper herved bestilt... litt dyr, men skitt la gå :![]()