Mat, drikke og røyk Sigarer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.455
    Antall liker
    7.793
    Torget vurderinger
    0
    For min del så "forutsetter" det brunt drikke. Fruen er ikke overvettes begeistret for lukta dagen etter så det må skje ute, og de siste månedene har det vært for kaldt! I tillegg så sloss jeg med vekta og det er minimalt med brunt drikke for tiden.
    Men humidoren passes på, så jo det kommer tilbake.
     
    • Liker
    Reaksjoner: 2xJ

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.151
    Antall liker
    6.731
    Torget vurderinger
    4
    Kan ikke fordra lukten som sitter igjen inne så det blir dessverre en sommeraktivitet.
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Handler mine sigarer hos Håkon, og er MEGET godt fornøyd med service !!

    Anbefaler Sigar.com

    Raske forsendelser, meget godt pakket, og alltid rask og hyggelig på mail om det er noe !!!
     

    Stein 99

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Innlegg
    1.596
    Antall liker
    910
    Har tatt pause i noen år men en kamerat fristet meg igjen og interessen har gjenoppstått. Sist helg, Domunikansk tror jeg, brant fint og god trekk og ikke for sterk.
    Ofte problemer med Cubanske, hardt rullet og brenner ujevnt. Mye Davidoff før i tida og de var god. Skal snart bestille Bolivar. IMG_1350.jpeg
     

    Todani

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.05.2009
    Innlegg
    1.149
    Antall liker
    2.065
    20210123_162135.jpg

    Joda, det er vel så vidt liv i oss.. Det blir så få sigarer nå til dags at jeg synes de smaker best foran bålet sammen med en mørk øl. Jeg har bygget egen "sigarhytte" ute i skogen.
    Alle de tre små humidorene mine er snart tomme etter over et år uten utenlandsreiser. Må vel snart oppsøke en norsk butikk igjen.. I dag ble det en liten Romeo (y Julieta) No. 3. På ingen måte noen stor sigar, men det er i det minste en håndrullet cubaner. Har prøvd masse annet gjennom 30 år, men kommer alltid tilbake til dem.
     

    sterha

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.02.2021
    Innlegg
    124
    Antall liker
    154
    Sted
    Trøndelag
    Det er kjekt å se at det er flere her med interesse og smak for sigarer. Jeg begynte med sigarer for noen år siden (har aldri røyket sigaretter eller snuset) og tar nå en sigar hver helg (hovedregel). Det blir mest sigarer om sommeren, men er så heldig å ha en vinterhage med hvor jeg kan kose meg med åpent vindu og terrassevarmer uten å fryse om vinteren. En god sigar sammen med god lyd og god drikke er magisk.

    Kjøper sigarer på nett hos Augusto og Nordic Cigars og er veldig fornøyd med det. Det går mye i Fratello, Rocky Patel, Cavalier Geneve, Illusione, El Artista etc etc. Er ikke spesielt opptatt av kuba når det kommer til sigarer, men liker å sette meg inn i historiene til de som lager sigarene og hva som er tanken bak de enkelte sigarene. Blir noen timer med sigarvideoer på YouTube for å si det sånn. :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: 2xJ
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn