Sex & the city

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Hva er det med denne skiten som får damene til å gå mann av huse?

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.762
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Hørte om en fyr som pleide å se serien, som et studium. Dro så sjekketriksene damene i serien falt for, med de deiligste resultater.

Kanskje Kompo, Ramla, førstedamen eller Lin kan svare på spørsmålet ditt, BT.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
skal å se filmen i morgen, trur jeg..

*tøffel-Finvåg slår til igjen*

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg vet hvorfor single menn bør se skiten. Derfor er jeg glad jeg ikke er en av dem. ;D

J

Jurassic

Gjest
Øivind skrev:
Kjøp denna:

Det er ikke akkurat noen stor bok...

Glad for at jeg leste den i arbeidstida for hadde det vært i fritida hadde det vært bortkasta tid.

Ø

Øivind

Gjest
Forsatt milevis bedre en "ekspertene" til VG og Dagbladet. :)

J

Jurassic

Gjest
Samme nivå på den som på den norske boka til "han som har en kamerat som er homo".

Det er trist men sant, jeg har begge og har faktisk lest de.

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.906
Må man lese den boka der og spille et spill for å få seg noe (og da mener jeg ikke det vår perverserte generasjon gutter tenker; kvinnekjønn, men en partner), har man uansett lagt et dårlig grunnlag for en god relasjon.

Når det gjelder Sex og singelliv tror jeg jentene (de jeg kjenner som ser serien) ofte tenner på estetikken, de "gode" kjærlighetshistoriene og skandalene\sladderet. Så et intervju med en kjent kvinne der hun mente serien og filmen gir girlpower, som om det å gjøre kvinners holdninger til menn like dårlige som menns holdninger til kvinner skal være befriende. Aii!

J

Jurassic

Gjest
Øivind skrev:
Han som har en kamerat som er homo?
Først har han en kamerat som er homo men så viser det seg at han er homo selv (Mads Larsen).

Forøvrig ser jeg ikke helt poenget med å skrive en selvbiografi om at en har brukt alle tenkelige løgner for å forføre mindre pene jenter eller at en har hatt sex med andre menn en har chattet med i 15 minutter.

Men dessto lavere nivå litteraturen har dessto flere liker den, trist men sant.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Med all respekt, boys: dere diskuterer nå faktisk Sex & the City". På tide å få kjølt seg ned litt og finne på noe annet? Sette på en plate kanskje? Fortrinnsvis noe annet enn filmmusikken til Sex....

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Valentino skrev:
Hørte om en fyr som pleide å se serien, som et studium. Dro så sjekketriksene damene i serien falt for, med de deiligste resultater.

Kanskje Kompo, Ramla, førstedamen eller Lin kan svare på spørsmålet ditt, BT.

Jeg har aldri sett serien, ikke en gang et lite glimt av den så jeg aner ikke hva det går i. Jeg har ikke sett, og har ikke planer om å se filmen, at linselus som Pia Haraldsen og andre uinteressante personer tropper opp på premieren for å få oppmerksomhet om seg selv, fører ikke akkurat til at jeg blir fristet til å se den heller.
Hva kan man lære av filmen som man ikke visste fra før? Ikke vet jeg, hvis man tror at alle damer faller for det samme så har man i alle fall veldig lite erfaring med damer…

Hvem er førstedamen, henne har jeg ikke sett noe til tror jeg?

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.762
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
førstedamen er Fosses bedre halvdel. Det mest inntagende vesen. Vi blir som smør, Parelius og jeg.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Valentino skrev:
førstedamen er Fosses bedre halvdel. Det mest inntagende vesen. Vi blir som smør, Parelius og jeg.
Har ikke inntrykk av at det skal så mye til for at det skal skje da... ;D

Men smør er ikke å forakte, hva er vel en god skive uten smør... tørt og smakløst spør du meg.. :-*

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
da har jeg sedd filmen, var ikke noe å rope hurra for akkurat, men frøkna synes selvsagt det var kjempegreier...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det er mye hyggelig man kunne funnet på sammen med en kvinne. Å se denne filmen er neppe en av dem.

Ø

Øivind

Gjest
J.Finvaag skrev:
da har jeg sedd filmen, var ikke noe å rope hurra for akkurat, men frøkna synes selvsagt det var kjempegreier...

Hehe, pinlige sosiale situasjoner med litt "lur"bakgrunnsmusikk, så har en oppskriften på en "jente-serie".

G

Gjestemedlem

Gjest
Øivind skrev:
Hehe, pinlige sosiale situasjoner med litt "lur"bakgrunnsmusikk, så har en en "jente-serie".
Uff, det høres ikke noe morro ut i de hele tatt... nesten på linje med direkteoverføring fra dansebandgalla i underholdningsverdi. Hadde planer om å se en episode eller to for å bli kjen med fenomenet, men hvis dette er en dekkende beskrivelse så lar jeg det nok være.

Er det samme typen mennesker som liker dette som synest det er rasende festlig med amatøropptak av barn som faller og slår seg, menn som tryner på sykkel og katter som detter ned fra spisebord og slikt, og som bruker dagesvis på å laste ned slike youtubesnutter eller ser på "best home videos" på TVkanaler av tvilsomt opphav?

Ø

Øivind

Gjest
Synes det var en svært dekkende beskrivelse jeg. Drit kjedlig er det.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.860
Det er vel med Sex and the City som det er med Eurovision, musikaler, evne til å legge merke til andres sko og Boys II Men-musikk; det er ikke meningen at dette skal være av interesse for normalt oppegående heterofile menn. Sånn er det bare med den saken.

G

Gjestemedlem

Gjest
Tre av fire kvinner tenker på å kjøpe nye sko eller klær 6,720 i uka. Det er 960 ganger om dagen - og 40 ganger i timen.

Dette viser jo med all statistisk tydelighet at den viktigste faktoren for å vinne en kvinnes hjerte er en velbeslått VISAkonto. Romantikk og alt som sorterer herunder er kun egnet for kortvarige intense opplevelser, den langvarige affeksjonen og de følelsesmessige bånd sikres best ved å gi den utkårede et kort i edelt metall, og oppfordre hun til å benytte seg av dette til hjertets forlystelse.

You know it's sad but true...

Vedlegg

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jøje meg, jeg bør vurdere å skifte kjønn, dette har jeg ikke lyst å bli assosiert med.. :eek: :eek:

Det høres aldeles utrolig ut, kan ikkke fatte at man får gjort noe i livet hvis man skal ha fokus på dette hele tiden..

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg er glad jeg ikke brukte denne serien til å lære meg å sjekke damer, så jeg ikke fikk ei som er så opptatt av sko. ;D

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Komponenten skrev:
Jøje meg, jeg bør vurdere å skifte kjønn, dette har jeg ikke lyst å bli assosiert med.. :eek: :eek:

Det høres aldeles utrolig ut, kan ikkke fatte at man får gjort noe i livet hvis man skal ha fokus på dette hele tiden..
Nåjah... Den statistikken over hvor ofte kvinner tenker på shopping er vel omtrent som statistikken over hvor ofte menn tenker på sex. Det som er feil med Sex & the City i forhold til å appellere til menn er at det er alt for lite sex og alt for mye shopping der... ;)

IKKE trykk denne lenken, selv om den er på sett og vis on-topic:

Jeg sa IKKE trykk på den! Du er advart!

En helt annen "Sex and the City"-film, som muligens appellerer mer til menn enn kvinner.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
roffe skrev:
Komponenten skrev:

Nåjah... Den statistikken over hvor ofte kvinner tenker på shopping er vel omtrent som statistikken over hvor ofte menn tenker på sex.
Mener du at de egentlig tenker enda mye mer på shopping? Oi...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har ikke tenkt på shopping siden sist jeg skrev i denne tråden... hva dere har tenkt på skal jeg ikke spekulere i... ;)

Sikkert noe galt med meg.. men det er jeg i grunn glad for.

Lurer på hvordan folk kommer frem til hvor ofte de tenker på ting, tror ikke jeg hadde klart å komme opp med noe fornuftig svar på det uansett hva temaet var.

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Jeg har ikke tenkt på shopping siden sist jeg skrev i denne tråden... hva dere har tenkt på skal jeg ikke spekulere i... ;)

Sikkert noe galt med meg.. men det er jeg i grunn glad for.
Sterkt undertrykt shoppinglengsel får ofte underlige utslag. Er ikke du mye opptatt med å springe runder rundt idrettplassen for tiden? Kanskje etterfult av en kald dusj og litt luking i rhododendronbedet?

Klassiske symptomer. ::)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jo det har du rett i, man kan risikere å bli sprek og få fine bed (og ganske vonde knær ) av denne manglende shopping-dillen… Jaja, det skal jeg heller tåle. :D

Hva de andre driver og springer etter skal man vel la være å spekulere i… ::)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Komp'is er det kvinnelige motstykket til han mannen som faktisk så filmen det er snakk om.
Dvs, hun er eneste dame på et nettforum for hifi. :-*

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
;D

Og alle da andre vet ikke hva de går glipp av...Men jeg skal ikke tipse de, flere damer betyr bare mere bråk, dessuten må jeg dele... ;)

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Zomby_Woof skrev:
Det er mye hyggelig man kunne funnet på sammen med en kvinne. Å se denne filmen er neppe en av dem.
Vel, det kommer jo an på kvinnen... Hvis hun blir i godt humør av det, er det jo verdt et par timer i et kinosete. Ville uansett ventet til den kom på DVD, så kan man slumre litt i sofaen mens det surrer og går på skjermen. Når man våkner, kan det jo være fruen er i humør...

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
BT skrev:
Hva er det med denne skiten som får damene til å gå mann av huse?
Uhyre enkelt. Fordi menn hater det, dermed får de sin greie, kan ha jentekvelden sinn og alt det der. Jeg digger. Syns det er kult å se damene kose seg med denne på samme måten som vi menn digger beinhard Action og deilige damer som klenger på helten ;) . Eller samler oss rundt fotball på skjermen eller annet digg..

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.906
Kjipt at det skal være en generalisert mannsting å digge actionfilmer med puppedamer og fotball.
Det samme gjelder vel jenter og nevnte serie.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
emokid skrev:
Kjipt at det skal være en generalisert mannsting å digge actionfilmer med puppedamer og fotball.
Mange menn som ikke digger actionfilmer, puppedamer og fotball og mange damer som ikke digger slike serier eller bare tenker på å pynte seg og kjøpe nye sko.
Like lite generelt egentlig som at "alle" reiser på fjellet i påsken. Flertallet gjør det ikke, men det er bare så mye fokus på de som gjør det.

G

Gjestemedlem

Gjest
emokid skrev:
Tror denne oppfattelsen skyldes en sammenblanding av 'mannsting' og 'pubertetsting'.

Topp Bunn