Sex & the city

G

Gjestemedlem

Gjest
BT skrev:
Denne er sikert populær hos S&SL-damene:
Burde jo være det. Hvis det hadde vært en pike som hadde tilbudt seg å vaske ned leiligheten min, med eneste betingelse at hun arbeidet naken og jeg var der og så på... hmm 8)

Her har jeg bestilt en vaskedame, men jeg må betale 50 YTL (200kr) for det, og jeg kan ikke engang være hjemme når hun er her og vasker. Ikke at det er et stort problem, kjekt å komme hjem igjen til nyvasket kåk etter en kaférunde.

Ramla Forbi

Medlem
Ble medlem
31.05.2008
Antall liker
0
Har vært offline noen dager og ser nå at Valentino ønsker at damene her på forumet svarer på denne tråden. Jeg tror ikke at det er sant at alle damer går mann av huse for å se denne filmen. Man kan heller spørre seg hvilke damer som går man av huse. Tror Spitznogle var en av dem... ;)

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
J.Finvaag skrev:
da har jeg sedd filmen, var ikke noe å rope hurra for akkurat, men frøkna synes selvsagt det var kjempegreier...
Tja, jeg har også blitt slept inn i kinosalen i dag. Frøkna synes den var kjempebra. Og jeg? Ja, den var lang, forutsigbar og med 4 jenter som i hvertfall jeg synes har gått over datoen og spiller mer kjønns-overmoden enn sexy roller.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.758
Torget vurderinger
28
Jeg foreslo for frøken at vi skulle se den sammen, så skulle hun se den med venninnegjengen, men jeg var for all del hjertelig velkommen, der gikk vel grensen fant jeg ut....

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.116
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Fosse skrev:
Jeg foreslo for frøken at vi skulle se den sammen, så skulle hun se den med venninnegjengen, men jeg var for all del hjertelig velkommen, der gikk vel grensen fant jeg ut....
Har vi samme kone Fosse? ...opplevde presist det samme i går.
- Ikke nok med det, gjett hva konen ville når hun kom hjem? ....det får være grenser hva vi skal finne oss i!!!!

Vi gutta får nok finne oss en Emmanuelle-film i sv/hv å trøste oss på ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.085
Torget vurderinger
1
...hva var det hun ville når hun kom hjem..? ::)

Mvh. Bjørn

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.116
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
bjornh skrev:
...hva var det hun ville når hun kom hjem..? ::)

Mvh. Bjørn
...låne "kortet" mitt selvfølgelig! :-*

Topp Bunn