- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Hva er det med denne skiten som får damene til å gå mann av huse?
http://www.aftenposten.no/debatt/article2468230.eceValentino skrev:Hørte om en fyr som pleide å se serien, som et studium. Dro så sjekketriksene damene i serien falt for, med de deiligste resultater.
BT skrev:Jeg vet hvorfor menn bør se skiten. Derfor er jeg glad jeg ikke er en av dem. ;D
Det er ikke akkurat noen stor bok...Øivind skrev:Kjøp denna:
![]()
Først har han en kamerat som er homo men så viser det seg at han er homo selv (Mads Larsen).Øivind skrev:Han som har en kamerat som er homo?
Ingen som har påstått det motsatteemokid skrev:et dårlig grunnlag for en god relasjon.
Der var det jeg hadde det fra.Gjestemedlem skrev:http://www.aftenposten.no/debatt/article2468230.eceValentino skrev:Hørte om en fyr som pleide å se serien, som et studium. Dro så sjekketriksene damene i serien falt for, med de deiligste resultater.
Valentino skrev:Hørte om en fyr som pleide å se serien, som et studium. Dro så sjekketriksene damene i serien falt for, med de deiligste resultater.
Kanskje Kompo, Ramla, førstedamen eller Lin kan svare på spørsmålet ditt, BT.
Har ikke inntrykk av at det skal så mye til for at det skal skje da... ;DValentino skrev:førstedamen er Fosses bedre halvdel. Det mest inntagende vesen. Vi blir som smør, Parelius og jeg.
J.Finvaag skrev:da har jeg sedd filmen, var ikke noe å rope hurra for akkurat, men frøkna synes selvsagt det var kjempegreier...
Uff, det høres ikke noe morro ut i de hele tatt... nesten på linje med direkteoverføring fra dansebandgalla i underholdningsverdi. Hadde planer om å se en episode eller to for å bli kjen med fenomenet, men hvis dette er en dekkende beskrivelse så lar jeg det nok være.Øivind skrev:Hehe, pinlige sosiale situasjoner med litt "lur"bakgrunnsmusikk, så har en en "jente-serie".
Nåjah... Den statistikken over hvor ofte kvinner tenker på shopping er vel omtrent som statistikken over hvor ofte menn tenker på sex. Det som er feil med Sex & the City i forhold til å appellere til menn er at det er alt for lite sex og alt for mye shopping der...Komponenten skrev:Jøje meg, jeg bør vurdere å skifte kjønn, dette har jeg ikke lyst å bli assosiert med..![]()
Det høres aldeles utrolig ut, kan ikkke fatte at man får gjort noe i livet hvis man skal ha fokus på dette hele tiden..
Mener du at de egentlig tenker enda mye mer på shopping? Oi...roffe skrev:Nåjah... Den statistikken over hvor ofte kvinner tenker på shopping er vel omtrent som statistikken over hvor ofte menn tenker på sex.Komponenten skrev:Jøje meg, jeg bør vurdere å skifte kjønn, dette har jeg ikke lyst å bli assosiert med..![]()
Det høres aldeles utrolig ut, kan ikkke fatte at man får gjort noe i livet hvis man skal ha fokus på dette hele tiden..
Sterkt undertrykt shoppinglengsel får ofte underlige utslag. Er ikke du mye opptatt med å springe runder rundt idrettplassen for tiden? Kanskje etterfult av en kald dusj og litt luking i rhododendronbedet?Komponenten skrev:Jeg har ikke tenkt på shopping siden sist jeg skrev i denne tråden... hva dere har tenkt på skal jeg ikke spekulere i...
Sikkert noe galt med meg.. men det er jeg i grunn glad for.
Vel, det kommer jo an på kvinnen... Hvis hun blir i godt humør av det, er det jo verdt et par timer i et kinosete. Ville uansett ventet til den kom på DVD, så kan man slumre litt i sofaen mens det surrer og går på skjermen. Når man våkner, kan det jo være fruen er i humør...Zomby_Woof skrev:Det er mye hyggelig man kunne funnet på sammen med en kvinne. Å se denne filmen er neppe en av dem.
Uhyre enkelt. Fordi menn hater det, dermed får de sin greie, kan ha jentekvelden sinn og alt det der. Jeg digger. Syns det er kult å se damene kose seg med denne på samme måten som vi menn digger beinhard Action og deilige damer som klenger på heltenBT skrev:Hva er det med denne skiten som får damene til å gå mann av huse?
Mange menn som ikke digger actionfilmer, puppedamer og fotball og mange damer som ikke digger slike serier eller bare tenker på å pynte seg og kjøpe nye sko.emokid skrev:Kjipt at det skal være en generalisert mannsting å digge actionfilmer med puppedamer og fotball.
Det samme gjelder vel jenter og nevnte serie.
Tror denne oppfattelsen skyldes en sammenblanding av 'mannsting' og 'pubertetsting'.emokid skrev:Kjipt at det skal være en generalisert mannsting å digge actionfilmer med puppedamer og fotball.
Det samme gjelder vel jenter og nevnte serie.