Blir aldri ferdigNok nå Sigvald. Få Q tip og Q sounds ut av ørene, jekk en øl og spell nokke rock![]()
Jeg planer om litt midt i dagen øll i morgen på en søndagStory of your life. Hvis du liker reggae, så funker denne også uten øl……….sa han som fikk servert første øl i byen kl 1330
Vis vedlegget 1203453
Søndagen er den beste dagen for litt godt i glassetJeg planer om litt midt i dagen øll i morgen på en søndag![]()
Litt usikker derSøndagen er den beste dagen for litt godt i glasset![]()
mvh
Kan det drikkes frem?Bugger! Jeg glemte at det ikke var Q sounds eller lyd bak lytteposisjonen![]()
Ekspertisen har allerede svart.Kan det drikkes frem?![]()
Kunne ikke være mere feil, den kommentaren.Søndagen er den beste dagen for litt godt i glasset![]()
![]()
Det har du jaggu meg rett i HasseKunne ikke være mere feil, den kommentaren.
ALLE DAGER er den beste dagen for "mye" godt i glasset![]()
"You took the words right out of my mouth"..... Citat han den feiteEr alle på fylla i dag?![]()
Ja, Lerøy fyll med x antall drikke bonger på Kullt ved Rådhusplassen i Oslo.Er alle på fylla i dag?![]()
Er jo fortsatt en del tåke og skyer i enkelte tråder her inne også. Ser det er folk der påstår det er forskjeller på kablerNoen har forlatt sentralen, men forsetter på Facebook. Det finnes mer mellom himmel og jord sies det, jeg vet da faen hva de mener… tåke, skyer og bare tomrom….
Vis vedlegget 1204899
Klart det er forskjell på kabler, både i tykkelse, lengde og farge🫢 Ellers så orker jeg ikke å gå i den diskusjonen. Men audio sikringer det blir for koko i min verdenEr jo fortsatt en del tåke og skyer i enkelte tråder her inne også. Ser det er folk der påstår det er forskjeller på kabler![]()