Det var hyggelig med en lytte dag på søndag med @Flageborg og kompisen Synes lyden hos deg blir bedre for hver gang jeg er innom, så en merker att det justeres og forbedres
Synes jo det var et meget godt oppsett når jeg var der for et par år siden og det er gjort mye som tilsier at lyden er strammet opp betraktelig. Gleder meg til neste tur over.Det var hyggelig med en lytte dag på søndag med @Flageborg og kompisen Synes lyden hos deg blir bedre for hver gang jeg er innom, så en merker att det justeres og forbedres
Ja det låter tight der nå og mere klarhet oppover om man kan kalle det det.Synes jo det var et meget godt oppsett når jeg var der for et par år siden og det er gjort mye som tilsier at lyden er strammet opp betraktelig. Gleder meg til neste tur over.
I dag kom ny pu vekt i posten fra platekompaniet. Spenningen er til å ta og føle på. Er denne plan mot underlaget?
Vis vedlegget 1202180 S
Nei.
Sikkert ikke så jævla Big deal, men hvor vanskelig kan det være å lage en vekt som ligger rolig med kontakt med underlaget på alle 4 føttene. Denne var noe bedre enn den forrige , men helt tydelig noe ræl.
Hater dritt, så ikke umulig begge går i retur.
Er ikke dette nøyaktig samme vekten som jeg kjøpte,bare i en penere innpakning?Denne fungerer strålende
![]()
Ortofon DS-3 Digital Stiftstrykksvekt - Stereofil | Hi-Fi, stereoanlegg, platespillere og hodetelefoner
Ortofon DS-3 Digital Stiftstrykksvekt er en elektronisk stifttrykkvekt av høy kvalitet og med stor presisjon.www.stereofil.no
Takk for detDet var hyggelig med en lytte dag på søndag med @Flageborg og kompisen Synes lyden hos deg blir bedre for hver gang jeg er innom, så en merker att det justeres og forbedres