Det gjør jeg stor sett hele tiden. Måling og nerding skjer noen få ganger i åretDrit i oppstilling, målinger, og grafer.
Hør på musikk.
Det gjør jeg stor sett hele tiden. Måling og nerding skjer noen få ganger i åretDrit i oppstilling, målinger, og grafer.
Hør på musikk.
Lengen på 6.7 meter gir jo svaret på både 26hz, 52, 77 og 103. Men så er det jo ikke så hakkanes gæli ut, sikkert på grunn av sveitserosten. Det virker som den suger ganske godt, med unntak av 15hz, men det er vel mer av akademisk karakter. Kanskje den bakveggen er både en liten velsignelse og forbannelse på samme tid?Egentlig bare fjas. Halen i 105 hz er veldig smal når jeg fjerner glatting. I tillegg blir den litt kunstig høy når en kjører normalise to peak at each fr.
Uten subber så er halen der, med høy deling på 130 er den borte. Jeg tror ikke dette tar nattesøvnen min![]()
TakkTakk for oppdatering. Godt du finner litt glede i livet tross jobb. Jeg skal gjøre klar grillen i dag og server familien ute i efta. God vakt!![]()
Nei. Bare noe fjas av et AI bilde.Røyker du inne?
![]()
Ekte hifiinteresserte kaster ikke bort penger på slik fjas vettu.Røyker du inne?
![]()
Ja, det kan du si.Ekte hifiinteresserte kaster ikke bort penger på slik fjas vettu.
Utvid badet og sett dem opp der, hønn ser jo ut som pissoarer og sklir rett inn. Bare plugg dem når du har besøk.Ja, det kan du si.
Mine daglige 20 rød Prince har fulgt meg i over 50 år, og det akter jeg fortsatt å gjøre ...til lungekreften tar meg.
Bortsett fra det, dere heldige mancave dudes.
Jeg mister min cave ila dette året, fordi eldstemann vil ta over møkkakjelleren.
Han trenger mere plass. Denne så jeg virkelig ikke komme, og ble litt satt ut.
Ergo, mister jeg norges beste bass cave, som måler flatt fra 10 til 100 Hz uten EQ med 4x21"
Nå må jeg forsøke å finne ut åssen jeg skal dra en svær hønn rigg opp i stua uten at kjerringa skal vise hvor skapet skal stå.
Vel, som Sluket ville sagt
Det er JEG som bestemmer hvor skapet skal stå.