Beklager, jeg er Data-Harry om dagen og bare nerder.Lite nytt på sentralen for tiden.
Beklager, jeg er Data-Harry om dagen og bare nerder.Lite nytt på sentralen for tiden.
Ja, har disse 3 konserteneHar ingen live album(tror jeg) Studio albummene synes jeg har vært et knepp tynne lyden. Det er det flere grunner til. Nå når lyden sitter bedre enn før, også for Marillion![]()
Blir du fortrolig med Mac?Beklager, jeg er Data-Harry om dagen og bare nerder.
Ja, den er litt som Windows 95Blir du fortrolig med Mac?
Er ikke alene om å tenke på å flytte, men leilighet tror jeg ikke det blir.Vi har snakket løst om leilighet en gang i fremtiden, men caven gjør nok at jeg skal klare å holde oss dønn i ro![]()
jeg elsker min 13 tommerJeg lurer på om jeg skal oppgradere min tilårskomne iPad7 (tror jeg) Bruker den for det meste til Roon, og min går som en treg c64. Det fornuftige er å gå for standard iPad 11, men iPad Air 11 frister mer. Eventuelt fleske til med IPad Air 13 tommer![]()
Det vil jeg trojeg elsker min 13 tommer![]()
65"passer bedre, men ikke like ok å ha i fangetDet vil jeg troDet er godt mulig jeg går for 13” jeg og.
Jeg er ikke dårlig utstyrt, men drømmer ikke om å ha en 65 tommer i fanget65"passer bedre, men ikke like ok å ha i fanget![]()
Jeg skal være så romslig med å si tja. Jeg kan tildels skjønne at i en stue er det litt gi og ta. I mange tilfeller så har mannen ingenting å si på hva en stue skal inneholde. Et rom der konen skal vise seg frem med design og fjas, mens mannen får en hundekurv i hjørne. Av og kan en tenke stakkars mann, men jeg tenker og stakkars kone som har den tøffelhelten. Å ha litt baller i et forhold er bra for begge. I en stue skal begge trives og ha noe å si. I 2026 bør det være rom for et helt ok anlegg i en stueKoner som ikke tolererer hifi'en til gubben har psykopatiske trekk
Si ikke detEnig i mye av det du skriver, men stiller meg skeptisk til at begge skal ha baller!